Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä hemmetin takia en laihdu???

Vierailija
07.05.2020 |

ikääki on niin pirusti, 50 vee, ja joo, olen normaalipainoinen, 169 cm ja 67 kg, mutta kun haluan vatsaläskit veke, ei niitä nuorempanakaan ollut ja miksi nyt pitäis olla, mutta kun en saa painoa tosta alas, en sitte millään!! mitä teen väärin??
syön arkena näin:
aamulla 2 voileipää (ruisleipää, keijua, kinkkua, hiukan juustoa, runsaasti kasviksia) ja kahvia
lounaalla töissä joko salaatti (ite tehty, ei mitään juustoja tai muuta moskaa siellä) tai kaksi samanlaista leipää kuin aamulla paitsi kinkun tilalla kanafilettä, keitettyä kananmunaa tms.
töistä tullessa lämmin ateria - keitto, joku perus kotiruoka, ei mitään mässyannosta
iltapala sama kuin aamulla paitsi kahvin tilalla appelsiinimehu (koska mukamas nopeilla hiilareilla nukkuu niin pirun hyvin, paskapuhetta sekin kyllä)

liikun noin 4 kertaa viikossa; 5-6 km reipas kävelylenkki ja kotona lihaskuntotreeniä

okei, heti joku sanoo: liikaa leipää! jos vaihdan johonkin tuorepuuroon tms., niin tepsiikö se? ja sitä helkutin pyhää rahkaa en pysty syömään kun vatsa ei kestä maitoa, voisin kokeilla jotain alpron korviketta kyllä, oisko se hyvä...

viikonloppuisin joo tulee otettua viiniä, mutta mitään mässyruokaa EN syö, karkkia en syö lainkaan, perunalastuja saattaa mennä pari kourallista viikonloppuna, mut oikeasti, niissäkö nyt on niin hemmetisti niitä kaloreita että paino ei tuosta laske?? pitääkö vetää pelkkää vettä ja istua keinutuolissa virsikirja perseen alla?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lentomatkasta (kyllä, joo työmatka) ja kun pääsin kotiin 12h yhteensä reissun jälkeen niin olin lihonut.

Kotona olen nyt huilannut ja juonut pari litraa vettä. Laihduin kilon samoin tein.

Vielä pitäisi pudottaa 75 kiloon tästä 82 kilosta.

Miten kauan kestää tuommoinen hiki?

Vierailija
62/64 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte syödä noin vähän? Itse varmaan pyörtyisin. Tai ainakin henkisesti kärsisin jos kaikki olisi tuollaista tinkimistä.

Itse aloitan aamuni munakkaalla, jossa on munia, kuohukermaa, kirsikkatomaatteja ja fetaa tai pekonia.

Sitten syön seuraavan kerran joskus 14 maissa, yleensä jotain kanaa kermakastikkeessa tai sitten vaikka lihapullia tomaattikastikkeessa ja kasviksia ja vihanneksia. Usein myös salaattia, jossa prodena vaikka keitettyjä munia, kanaa tai pekonia. Reilusti kastiketta tai majoneesia.

Ennen kuutta sit vielä jotain pienempää, vaikka paistettuja kanasuikaletta ja dippiä tai kasviksia ja dippiä.

En säästele kermaa enkä voita. Nainen 156 cm, 43 kg ja ikää 39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte syödä noin vähän? Itse varmaan pyörtyisin. Tai ainakin henkisesti kärsisin jos kaikki olisi tuollaista tinkimistä.

Itse aloitan aamuni munakkaalla, jossa on munia, kuohukermaa, kirsikkatomaatteja ja fetaa tai pekonia.

Sitten syön seuraavan kerran joskus 14 maissa, yleensä jotain kanaa kermakastikkeessa tai sitten vaikka lihapullia tomaattikastikkeessa ja kasviksia ja vihanneksia. Usein myös salaattia, jossa prodena vaikka keitettyjä munia, kanaa tai pekonia. Reilusti kastiketta tai majoneesia.

Ennen kuutta sit vielä jotain pienempää, vaikka paistettuja kanasuikaletta ja dippiä tai kasviksia ja dippiä.

En säästele kermaa enkä voita. Nainen 156 cm, 43 kg ja ikää 39.

No olemme erilaisia. Minä 37v., 162/63, laihtunut 72 kilosta vuodessa.

Syön aamulla 9-11 välillä joko turkkilaista 150 g + marjoja tai banaani, pähkinöitä ja vähän hunajaa. Tai 1 dl kaurahiutaleita, voita ja maitoa.

Lounas 13-16 välillä esim. 2 kananmunaa tai 100 g kalaa tai kanaa, salaattia, ehkä hapankorppu tms. Tai vähän juustoa, avokadoa.

Illallinen 18-20, riisi tai bataatti, kanaa, vihanneksia.

Välipala kahvia, herkkuna max yksi rivi suklaata.

Vierailija
64/64 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske joskus huviksesi vaikka viikon kalorit (output vs input). Niissä kinkuissa, juustoissa ja levitteissä on yllättävän paljon kaloreita, samoin kuin "tavallisessa kotiruoassa". Viinit ja alkoholit veks, ne sipsit on suolaisia eli kerryttää nestettä kroppaan. Liiku enemmän ja kovempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän