Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nyt avataan taloutta vaikka tartuntoja enemmän kuin maaliskuussa kun taloutta suljettiin - mikä logiikka tässä on

Vierailija
07.05.2020 |

Onko kyse vain siitä että rikkaiden rahat pelastetaan ja köyhät saa kuolla tautiin. Rikkaathan menee tietenkin mökille kesäksi samaan aikaan kun köyhät ottaa tautia keuhkoon kaupungissa

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt.

Koronahan iskee ensin juuri vasemmistopuolueiden äänestäjiin. Niihin duunareihin, joilla ei ole etätyömahdollisuutta. Jotka eivät voi olla lasten kanssa kotona. Jotka asuvat ahtaasti (vuokra)kerrostalolähiöissä ja joilla mahdollisesti ei ole kesämökkiä eli vapaa-aika vietetään kesällä sitten kaupungilla, puistoissa, yleisillä uimarannoilla. Ihmisiin, jotka käyttää joukkoliikennettä. Niihin, jotka viettää aikaansa kulmakuppiloissa.

Eikö tätä ole otettu missään huomioon?

Eikö juuri he äänestä hallituspuolueita.

No sitähän minä juuri tarkoitan. Että eikö hallituspuolueet todellakaan välitä äänestäjistään? Niistä huono-osaisimmista ihmisistä? Miksi tekevät päätöksiä, jotka asettaa ensisijaisesti etulinjaan heidän keskeisimmän äänestäjäkuntansa?

Tehtiiin niin tai näin, hallituspuolueiden äänestäjät ovat kärsijöinä. Jos rajoituksia jatketaan, monelta äänestäjältä loppuu työt, koska ei ole enää työpaikkaa, mihin palata. Hallituspuolueiden äänestäjät eivät ole sitä porukkaa, jotka työttömäksi jäätyään olisivat innokkaasti perustamassa yritystä työllistääkseen edes itseään. Jos taas rajoitukset puretaan, juuri he ovat niitä, jotka joutuvat palaamaan töihin, matkustamaan julkisilla jne eli altistumaan tartunnalle. 

Vierailija
42/42 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt.

Koronahan iskee ensin juuri vasemmistopuolueiden äänestäjiin. Niihin duunareihin, joilla ei ole etätyömahdollisuutta. Jotka eivät voi olla lasten kanssa kotona. Jotka asuvat ahtaasti (vuokra)kerrostalolähiöissä ja joilla mahdollisesti ei ole kesämökkiä eli vapaa-aika vietetään kesällä sitten kaupungilla, puistoissa, yleisillä uimarannoilla. Ihmisiin, jotka käyttää joukkoliikennettä. Niihin, jotka viettää aikaansa kulmakuppiloissa.

Eikö tätä ole otettu missään huomioon?

Niin. Eikä minulla vuokralla asuvalla duunarilla ole siltikään koronaa, vaikka olen liikkunut koko ajan normaalisti ja tavannut ystäviä, jotka ovat samassa tilanteessa. Ainoastaan etätyöläiset hössöttää ja panikoi, me muut eletään ihan normaalisti.

Ei vielä.

No voi hyvä luoja, mistä se nyt yhtäkkiä tulisi, kun tapauksia tässä maakunnassa on 15 ja oltiin lähes kuukausi ilman ennen kuin tuli pitkästä aikaa ensimmäinen. Sairaalahoidossakaan ei ole ketään.

Ja jos tulee, niin on tullakseen. So what?

Ai mistä tulisi kun rajoitukset poistetaan? Mieti sitä. Hyvä että olet valmis kuolemaan.

Miksi kuolisin yhtään sen todennäköisemmin kuin influenssaan? Ihan uskomatonta hysterisointia, että tosissaan jotkut ajattelevat, että KAIKKI KUOLEEE! 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Onhan se hieman todennäköisempää mutta lähes nolla kertaa 10 on silti hyvin pieni luku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla