Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järvisen Asko päässyt taas televisioon huru-ukkoilemaan

Vierailija
06.05.2020 |

a-studio nyt

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun söpöä, Asko tietää ettei täällä ja tuolla ole koronaa, niin ei ne piltit mitään tartuta.

Vierailija
2/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota banaani, apina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun söpöä, Asko tietää ettei täällä ja tuolla ole koronaa, niin ei ne piltit mitään tartuta.

Harri ja Taneli kerto.

Vierailija
4/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko Järvinen ei ehkä tue teidän kotoilu-fantasioitanne, mutta oikeasti tietää, mistä puhuu.

Vierailija
5/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi muuten, että nyt näyttää, että näitä tartuntoja ei täällä niin olisi. Siihen tämä päätös (koulujen avaamisesra) varmaan perustuu. Eikö hän ole itse ollut aktiivisesti puhumassa koulujen avaamisen puolesta. Nyt puhuu ikäänkuin ei olisi itse ollut osallisena.

Vierailija
6/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asko Järvinen ei ehkä tue teidän kotoilu-fantasioitanne, mutta oikeasti tietää, mistä puhuu.

Juttujensa perusteella todella älykäs, palvelee eurojen hyvinvointia, ei ihmisten.

Vierailija
7/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi muuten, että nyt näyttää, että näitä tartuntoja ei täällä niin olisi. Siihen tämä päätös (koulujen avaamisesra) varmaan perustuu. Eikö hän ole itse ollut aktiivisesti puhumassa koulujen avaamisen puolesta. Nyt puhuu ikäänkuin ei olisi itse ollut osallisena.

Tonhan juttuja ne ovat juuri kuunnelleet.

Vierailija
8/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä samat asiantuntijat aina!

Vierailija
9/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on kaksi täysin samaa mieltä olevaa "väittelemässä"

Vierailija
10/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttujensa perusteella todella älykäs, palvelee eurojen hyvinvointia, ei ihmisten.[

Kuten me kaikki itse itsemme elättävät ymmärrämme, ihmisten hyvinvointi riippuu eurojen hyvinvoinnista.

Vierailija
11/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo lastenlääkäri? Puhuu lässyttää kuin lapsille.

Vierailija
12/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi studioon on otettu kaksi samaa mieltä olevaa lääkäriä, huomaa kyllä että medioilla on kauhea tarve avata Suomi ja markkinoida sitä ottamalla televisioon vain sitä mieltä olevia "asiantuntijoita".

Aika pohjoiskoreameininkiä alkaa olla, minäkin olen pitänyt yleä neutraalina uutiskanavana.

Vierailija
13/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta persoonaa hänellä on? Joka päivä vaihtuu mielipide.

Vierailija
14/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä samat asiantuntijat aina!

ne ovat niitä jotka ajavat oikeaa agendaa. Raha ensin.

Vierailija
15/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle neutraali!!! Salli mun nauraa! XD

Yle on ihan samanlainen reporadio kuin 70-luvulla. Siellä ei ole puolueettomuudesta ja vastuullisesta journalismista tietoakaan.

Vierailija
16/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttujensa perusteella todella älykäs, palvelee eurojen hyvinvointia, ei ihmisten.[

Kuten me kaikki itse itsemme elättävät ymmärrämme, ihmisten hyvinvointi riippuu eurojen hyvinvoinnista.

No jos puhuu lääkärinä, pitäisi välittää vain ihmisten terveydestä. 

Vierailija
17/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan on kaksi täysin samaa mieltä olevaa "väittelemässä"

Oliko se Rämet lastenlääkäri. Oli kai eri kuim ne aiemmin koulujen avaamista suositelleet lastenlääkärit. Oliko Oulusta? Miksi kutsuttu oululainen lastenlääkäri :D ?

Vierailija
18/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan on kaksi täysin samaa

mieltä olevaa "väittelemässä"

Koska YLE. Tämä on objektiivista uutisointia....

Vierailija
19/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko on yksi Suomen viisaimpia lääketieteen asiantuntijoita Suomessa. Eikä jätä asioita puolitiehen. Perustaa kantansa tietoon, ei sille mistä-minusta-nyt tuntuu.

Tieto pandemiasta on kuitenkin vaillinaista koko ajan, koska tilanteet elävät ja viruksen käyttäytymisestäkin tulee koko ajan lisää informaatiota. Mutta JOTAIN ratkaisua täytyy pystyä aina lääkärin tekemään. Ei voi jäädä peukaloita pyörittämään ja oottelemaan.

Askoon voi luottaa, jos kehen.

Vierailija
20/31 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asko on yksi Suomen viisaimpia lääketieteen asiantuntijoita Suomessa. Eikä jätä asioita puolitiehen. Perustaa kantansa tietoon, ei sille mistä-minusta-nyt tuntuu.

Tieto pandemiasta on kuitenkin vaillinaista koko ajan, koska tilanteet elävät ja viruksen käyttäytymisestäkin tulee koko ajan lisää informaatiota. Mutta JOTAIN ratkaisua täytyy pystyä aina lääkärin tekemään. Ei voi jäädä peukaloita pyörittämään ja oottelemaan.

Askoon voi luottaa, jos kehen.

Ainoo vaan että ei edes tajua että sinne kouluun ollaan nyt panemassa myös yli 12-vuotiaat. Hän kuvittelee että sinne menee vain ”lapset” joiden vanhemmat on ”nuoria aikuisia”.

T. Yläkoululaisen äiti joka on 55