Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat naiset ovat niin ylpeitä isoista pepuistaan?

Vierailija
06.05.2020 |

Mitä ylpeiltävää siinä on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehet pitävät isoista pyllyistä, kateelliset naiset sen sijaan eivät.

Ja ne ihanat muhkeat pehmeät reidet, ne vasta jotain onkin, sinne väliin kun rutistetaan ......

Vierailija
22/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanenkohan ruipelo lättäpeppu siellä kommentoi?

T. 170 cm 68 kg, jolla muodokas peppu, ei hävetä yhtään. Miehet tykkää ja ottajia olisi vaikka jonoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 170 cm 68 kg, jolla muodokas peppu, ei hävetä yhtään. Miehet tykkää ja ottajia olisi vaikka jonoksi.

En ole ap enkä ole aiemmin kommentoinut tähän ketjuun, mutta itse olen 166/58, pieni, kiinteä ja sievä pylly, ei hävetä yhtään. Miehet tykkää ja ottajia olisi vaikka jonoksi asti. Toki onhan mulla myös isot tissit.

Pointtini on siis se, että kaikki eivät tykkää kaikesta. Miksi sinä haukut muita ihmisiä ruipeloiksi? Mun mielestäni sinä olet punkero ja isot perceet on sairaan rumia, mutta en sitä ikinä päin näköä sanoisi. Jostain syystä pulleroilla on aina tarve haukkua hoikkia pulkannaruiksi ja koiran luiksi ja ties miksi.

Vierailija
24/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tällaiseen törmännyt. Sen sijaan valtavaan häpeään kyllä. Kumpi sitten on parempi? Miksi jotkut haluavat että ihmiset kärsivät ja häpeävät itseään?

Vierailija
25/25 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap enkä ole aiemmin kommentoinut tähän ketjuun, mutta itse olen 166/58, pieni, kiinteä ja sievä pylly, ei hävetä yhtään. Miehet tykkää ja ottajia olisi vaikka jonoksi asti. Toki onhan mulla myös isot tissit.

Pointtini on siis se, että kaikki eivät tykkää kaikesta. Miksi sinä haukut muita ihmisiä ruipeloiksi? Mun mielestäni sinä olet punkero ja isot perceet on sairaan rumia, mutta en sitä ikinä päin näköä sanoisi. Jostain syystä pulleroilla on aina tarve haukkua hoikkia pulkannaruiksi ja koiran luiksi ja ties miksi.

Justhan sä sanoit?

Ja siksi, koska ketjun tarkoituksena oli lihavien ihmisten haukkuminen, ainakin kommenteista päätellen.

Mun vyötärönympärys on 72 cm ja perse on ihan kiinteä kun on tullut treenattua. Mutta joo ihan selvästi oon punkero!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä