Törkeää ilmoittautua polttareihin ja perua viime tingassa
Te viimetinganperujat olette äärettömän itsekkäitä! Mikä oikeus teillä on perua viimetingassa ja aiheuttaa muille koko polttarirumban uudelleen järjestelemisen. Budjetti on laskettu, niin että kaikki osallistujat maksavat oman osuutensa. Viimetingan itsekkäiden perujien takia muut joutuvat maksamaan hänen osuutensa, vaikka budjetti oli aiemmin sovittu isommalle porukalle. Polttarimaksut nousevat huomattavasti jo yhden ja kahden ihmisen peruutuksesta. Jos ette aio mennä polttareihin, niin sanokaa se heti, jolloin polttarikulut osataan laskea todellisen osallistumisen mukaan!!!
Kommentit (7)
on todella luokatonta käytöstä. Sellaiset pitäisi poistaa heti juhlista.
> Itse häissa tämä " ystävä" hajotti tahallaan yhden häälahjan.
Miehensä lauloi häissä, että tänä yönä sulhanen ei saa vittuu.
Niin ainakin on meillä ollu käytäntö. Maksut on kerätty ennen polttareita ja jos joku peruu edellisenä iltana niin ei hän ole enää saanut rahojaan takaisin. Kukaan meidän kaveripiirissä ei ole edes pyytänyt. Ja polttareita on ollut useita viimeisen viiden vuoden aikana.
Syynä: väsymys. Olisiko pitänyt lähteä nuokkumaan ja olla ilonpilaaja?
Mun mielestä siinä ei ole mitää järkeä, koska mullakin nyt sattuu lapsia olemaan ja saattaa tulla viimetipan este, niin ei ole kivaa vähistä rahoista köyhtyä montaa kymmentä euroa. Ja muutenkin kun pitäs tietää tuleva jo kuukausia aikasemmin. Typerää toimntaa mun mielestä polttarien järjestäviltä.
Turha sitä on lähteä tuulettumaan jos jokaista kymppiä ja tuoppia laskette
On ollut kutsuja joissa suunnitelmat on muuttuneet 3-4 kertaa 2vko:a ennen polttareita. Tekstarilla ilmoitellaan jatkuvista suunnitelmamuutoksista...
Miehensä lauloi häissä, että tänä yönä sulhanen ei saa vittuu. Sivistynyttä porukkaa. Ehkä oli parempi ettei tämä naikkonen tullutkaan polttareihin haastamaan riitaa, jota hän tekee jokaisessa illanvietossa.