Olen vastustanut leggingsien käyttöä julkisilla paikoilla tähän asti. Nyt olis ostoskorissa valkoiset 3/4-pituiset legginsit. Ostanko?
Olen hankkinut myös tunikan, enkä tiedä minkä muun kanssa sitä vois kesällä pitää.
Näyttääkö näissä ihan tädiltä? En ole koskaan ennen käyttänyt tätä comboa. :D
Kommentit (57)
Minä vastustan edelleenkin, mutta vain läskeillä. Hyväkroppaisille, kuten minulle, ne ovat varsin oiva asuste.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta. Noi lyhyet on ihan hirveitä.
Höpöhöpö. Kesällä paljon pitkiä mukavammat. Toki itse käytän hieman polven alle loppuvia.
Legginsseistä sen verran, että osta vain täyspitkät äläkä sellaista puuvilla-kalsari-materiaalia. Yhdistä takapuolen peittävään yläosaan, mutta ei sellaiseen tätikuvioituun tunikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ajattelin ennen näin, mutten enää muista miksi. Tyylitajulleni on tapahtunut jotain, en oikeasti osaa sanoa onko tää ihan hirveä yhdistelmä vai ihan perus. :D
Tekis mieli kyllä kesällä pitää näitä. Olis niin helppo. Minkä muun kanssa tunikoita oikeesti pidetään?
Jos haluat kulkea julkisilla paikoilla pitkät kalsarit jalassa, niin siitä vaan.
Sitähän leggingsit ovat, vaikka kuinka englanniksi puhuttaisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Legginsseistä sen verran, että osta vain täyspitkät äläkä sellaista puuvilla-kalsari-materiaalia. Yhdistä takapuolen peittävään yläosaan, mutta ei sellaiseen tätikuvioituun tunikaan.
Kiitos avusta!! Millaisia on tätikuvioidut tunikat? Onko tunikoita, jotka ei ole tätikuvioituja?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ajattelin ennen näin, mutten enää muista miksi. Tyylitajulleni on tapahtunut jotain, en oikeasti osaa sanoa onko tää ihan hirveä yhdistelmä vai ihan perus. :D
Tekis mieli kyllä kesällä pitää näitä. Olis niin helppo. Minkä muun kanssa tunikoita oikeesti pidetään?
Paljaana tai pitkillä housuilla.
Ei koskaan pitkillä kalsareilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastustan edelleenkin, mutta vain läskeillä. Hyväkroppaisille, kuten minulle, ne ovat varsin oiva asuste.
Mikä tahansa vaate on kyseessä, aina joku on sitä mieltä, että sellaista voivat käyttää vain hoikat (ja pitkät). Se ei jätä ylipainoisille kauheasti valinnanvaraa. Alastiko heidän pitäisi olla?
Mutta aloittajan kysymykseen vastaus: kyllä, valkoiset 3/4-pituiset leggingsit ja tunika ovat tätiasu ja saavat sinut näyttämään tädiltä. Mitään vikaa ei lookissa ole, jos haluaa näyttää tädiltä, mutta jos et halua, niin kannattaa varmasti valita jotain muuta päällepantavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kulkea julkisilla paikoilla pitkät kalsarit jalassa, niin siitä vaan.
Sitähän leggingsit ovat, vaikka kuinka englanniksi puhuttaisiinkin.[/
Juoksutrikoot ei eroa leggareista, että yllättävän paljon noita kalsareita julkisesti näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mielestä tunikaa ei koskaan pidetä leggingsien kanssa, niin et oo varmaan käynyt juuri ulkona viimeiseen 15 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa vaate on kyseessä, aina joku on sitä mieltä, että sellaista voivat käyttää vain hoikat (ja pitkät). Se ei jätä ylipainoisille kauheasti valinnanvaraa. Alastiko heidän pitäisi olla?
Mutta aloittajan kysymykseen vastaus: kyllä, valkoiset 3/4-pituiset leggingsit ja tunika ovat tätiasu ja saavat sinut näyttämään tädiltä. Mitään vikaa ei lookissa ole, jos haluaa näyttää tädiltä, mutta jos et halua, niin kannattaa varmasti valita jotain muuta päällepantavaa.
No ylipainoiset tietysti käyttävät laajoja ja peittäviä vaatteita. Ei ihonmyötäisiä. Kyllä teillekin tyylikkäitä vaatteita on, mutta leggarit eivät ole niitä.
KIITOS AVUSTA! Kerrankin täältä sai monta vastausta ilman sen suurempaa vittuilua, vaikka ihmiset on eri mieltä.
Taidan jättää leggingsit ostamatta ja hankkia vaikka pellavahousut kesäksi tätitunikani alle. :D
ap
Minäkin olen vastustanut leggareita, myös tunikoita. Paitsi nyt kun pitäisi vähän ostaa uusia vaatteita, ei jjuri muuta ole myynnissä kuin legginsejä ja tunikoita. Vieläkö tuo "muoti" vaan jatkuu? Ja ei, minulla ei ole aikaa eikä rahaa ostella Helsingin kaupoista tai muunkaan ns "ison" kaupungin liikkeistä. Joko on turvauduttava Lidl:in, Tokmannin (molemmat yäk!) valikoimiin tai ostettava netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mielestä tunikaa ei koskaan pidetä leggingsien kanssa, niin et oo varmaan käynyt juuri ulkona viimeiseen 15 vuoteen.
Sehän tässä hirvittääkin, sitkeästi on tuo muoti jäänyt päälle kun ei 15 vuoteen ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos avusta!! Millaisia on tätikuvioidut tunikat? Onko tunikoita, jotka ei ole tätikuvioituja?
ap
Mulla on esim. flanellinen ruutu-paitapusero joka on pitkä mutta liian lyhyt mekoksi.
Noi on varmaan ne rumimmat mahdolliset leggingsit. Onko vielä pitsireunus lahkeessa? Ja kyllä, erittäin varma keski-ikäisen tädin tai jopa eläkeläismummon merkki.