Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taiteilijat hoi!

Vierailija
06.05.2020 |

Miten te handlaatte tilanteen, jossa työnne näytille laitettuanne se ei saa kamalasti huomiota tai ylistystä?
Minulla on netissä oma esittely mm. veistoksistani ja vaikka olisin alunperin hyvinkin tyytyväinen lopputulokseen, alan tulla epävarmaksi jos työ ei saa tarpeeksi kehuja.
Tällä hetkellä oireilen fyysisesti viimeisimmän teokseni takia ja koen, että olen täysin epäonnistunut ihmisenä. Naurettavaa, tiedän. Onko vinkkejä kuinka kasvattaa itseluottamusta ja asennetta, että on pääasia, että on itse tyytyväinen? Koska sehän tässä on pääasia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä, miksi niin moni taiteilija käyttää päihteitä. En suosittele, totean vain.

Vierailija
4/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu työhön, että suhaa onnistumisen kokemuksen ja epäonnistumisen kokemuksen välillä. Se ei lähde pois, vaikka porukka ylistäisi teostasi ja saisit mainetta ja kunniaa. Hetkeksi se toki voi helpottaa, mutta ei ole pysyvä ratkaisu.

Hyväksy tunteet, se paskin fiilis ja se ihana onnistumisen tunne, älä koita päästä eroon, hyväksy.

Vierailija
5/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa saittisi, olen hyvä kehumaan :)

Vierailija
6/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää puhdistautua. Sinä teet taidetta ja veistoksia, koska "pakkomielteesi" ajaa sinua tekemään niin, eikö totta? Olet addiktoitunut materiaaliin ja työstämiseen eikö totta? Rakastat sitä tunnetta kun teet teosta, eikö totta? Kun muodot hioutuvat niin aivosi tuottavat mielihyvää sinulle koko kehoon, eikö totta?

Siinä on kaikki mitä tarvitset <3

Vierailija
7/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että se pelkkä huomio ei merkitse paljonkaan. On paljon ihmisiä, jotka eivät saaneet tunnustusta eläessään (esim. Aleksis Kivi) sekä niitä, jotka ovat saaneet vähän liikaa pisteitä toistenkin panoksesta (Albert Einstein). Sitten on niitä, jotka ovat nostaneet itsensä julkisuuteen rahalla tai nepotismilla (Selena Gomez) ja niitä, jotka ovat kuuluisia onnenkantamoisen tai yleisön tyhmyyden vuoksi (kaikki sometähdet, jotka eivät osaa mitään). Itsellä muutamat lempiartistit ovat sellaisia, jotka eivät ole suuren yleisön suosiossa ollenkaan, vaikka työn jälki ja taiteen vaikutus on aivan priimaa.

Vierailija
8/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaavista kommenteista, olette ihania. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi