Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka ei saa miestä

Vierailija
06.05.2020 |

Oletteko katsoneet peiliin oman käytöksen suhteen? Itse olen hyvinkin taviksen näköinen, ylipainoinen, en meikkaa, käytä aikaa ulkonäkööni, laita hiuksiani, käytä hienoja vaatteita tai muutakaan, mutta silti minulla on ollut parisuhde 16-vuotiaasta asti niin että olin sinkkuna noin 2 kk (jolloin oli kyllä myös miesseuraa) 18-vuotiaana ennen kuin löysin nykyisen mieheni. En koe että ulkonäköni on muuttunut paljoakaan suhteemme aikana (kestänyt noin 11 vuotta) ja edelleen saattaa tuon sinkkuajan miehet lähetellä viestejä (osa haluaa vaan hupia, toiset haluais treffailla) ja oma mieheni ei luopuisi minusta vaikka mikä olisi.

Eli pointtini tässä on, ettei ulkonäöllä ole paljoakaan merkitystä, kun mietitään parisuhdemarkkinoita. Toki ulkoisilla avuilla saa helposti s-suhteeseen komeita miehiä, mutta jos tavoitteena on parisuhde, haluatko sellaisen kamalan pinnallisen miehen kanssa? Entä jos esim raskausaikana lihotkin kamalasti? Mielestäni ulkonäköä ei voi syyttää siinä, ettei löydä miestä, koska niin moni normaalin ja normaalia rumemmankin näköinen sen löytää.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli... onko nyt niin, että sisin merkitsee? Vau, voisit ehkä jopa lanseerata tällaisen lauseen ilmoille, koska ilmiselvästi tämä on sun oma oivallus!

Vierailija
2/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mikään kiertopalkinto joka saadaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ulkonäköä syyttää ainakin siitä jos ei saa naista tai miestä. Jos on "liian" kaunis tai komea niin vaikeaa voi olla, koska niin monen taviksen itsetunto on romuna :(

Vierailija
4/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä sitä hain, kun täällä usein naiset valittaa ettei miehiä löydy koska ovat rumia, niin yritän sanoa, ettei se siitä ole kiinni.

Ap

Vierailija
5/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä sitä hain, kun täällä usein naiset valittaa ettei miehiä löydy koska ovat rumia, niin yritän sanoa, ettei se siitä ole kiinni.

Ap

Jos on ns. ruma ja sen lisäksi tyhmä tai ilkeä tms. niin vaikeaa varmaan on. Mutta en usko että pelkällä suloisella luonteellakaan miehiä napataan.

Vierailija
6/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos on ns. ruma ja sen lisäksi tyhmä tai ilkeä tms. niin vaikeaa varmaan on. Mutta en usko että pelkällä suloisella luonteellakaan miehiä napataan.

Kuka suloisesta luonteesta puhui? Itse en ole suloinen, vaan hauska, älykäs ja tiedän mitä haluan ja otan sen-tyyppinen

Ap

Vierailija
7/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka suloisesta luonteesta puhui? Itse en ole suloinen, vaan hauska, älykäs ja tiedän mitä haluan ja otan sen-tyyppinen

Ap

Ihan miten vain, sis.

Vierailija
8/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olet niin älykäs että teet vauvapalstalle oivaltavan aloituksen siitä miten parisuhteet ei ole ulkonäöstä kiinni?

Just.

Vierailija
9/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes two to tango. Saisin miehen milloin vain. Kotoa tulisivat hakemaan jos vain sanoisin milloin. Mutta ei käsittääkseni ole pakko jos ei halua.

Vierailija
10/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ap, että olet antelias makuukamarissa. Sinullahan on ollut 16-vuotiaasta seksielämä ilman taukoja. Miehet haluavat helpon naisen. Miten oman persoonan kehittäminen ja oman tien löytäminen on edennyt elämässä, jos sinulla on ollut aina joku kyljessä kiinni? Luultavasti tulee sinullekin se aika, kun huomaat olevasi tyytymätön ja alat kaivata jotain "omaa". Sitten onkin aika olla sinkku.

Vierailija
11/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikotietä onneen. Et voi löytää itseäsi jonkun toisen kanssa. Eli ap, et ole yhtään edistyneempi tai pidemmällä, kuin muutkaan ikäisesi.

Vierailija
12/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa lisää älyä? Minä en ole älykäs.

Vierailija
13/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa lisää älyä? Minä en ole älykäs.

Viettämällä aikaa yksin ja pohtimalla asioita. Älyä siten ei saa, mutta viisautta. 

Vierailija
14/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakua miestä elämään. Silti niitä on tulossa ovista ja ikkunoista.

Vierailija
15/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi niin kova juttu ettet uskalla edes kirjoittaa sitä?

Vierailija
16/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kulkee 12 vuoden sykleissä. Kun olet kiertänyt täydet kaksitoista vuotta, huomaat taas olevasi aloituspisteessä. Sinulla on 11 vuotta matkaa takana. Ensi vuosi on sinulle muutoksen vuosi. Ymmärrät, että ollaksesi hyväksytty, sinun ei tarvitse roikkua ihmisissä tai miellyttää heitä kaikin tavoin. 

Matka ei ole lineaarinen.

Vierailija
17/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta me emme löydä toisiamme. Miehet haluavat minua ja minä miehiä. Tämä palsta on vajaa kommonikointitapa. Tunnustelua pimeässä. Mutta ei ole muutakaan, niin menköön.

Vierailija
18/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aloitus.

Kyllä moni saa miehen, mutta ei sellaista jonka haluaisi. Osa saattaa haluta sellaista mitä ei ole olemassa, tai joka on varattu.

Olen ollut 20 vuotiaasta mieheni kanssa ja sitä ennenkin oli kysyntää, mutta en pidä itseäni yhtään parempana tai koko asiaa merkittävänä. Sinkkuuntuvat entiset hoidot laittaa viestiä, koska olisi helppo avaus olla sen vanhan panon kanssa, koska homma toimi.

Saavutuksena pidän sitä, että olemme vieläkin yhdessä ja onnellisia kaikkien vaikeuden aikojen jälkeen. Sitä, että osaan vieläkin rakastaa ja arvostaa sitä samaa.

Silti, välillä mietin mitä olisi olla oman elämänsä herra, siis täysin riippumaton kenenkään mielipiteistä. Kaikessa on puolensa.

Vierailija
19/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta me emme löydä toisiamme. Miehet haluavat minua ja minä miehiä. Tämä palsta on vajaa kommonikointitapa. Tunnustelua pimeässä. Mutta ei ole muutakaan, niin menköön.

Haluaa, ei halua, haluaa...Olen kohta käynyt kaksi kahdentoista vuoden sykliä elämässäni näin. Vaihdevuodet alkavat olla päällä, joten kohta tässä elämässä alkaa olla myöhäistä. Ensi elämässä sitten. En ole huolissani.

Vierailija
20/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tykkään seksistä, mutta ei sitäkään montaa vuotta jaksa päivittäin. Ja en koe, että se että olen ajtiivinen, olisi jotenkin negatiivista, koska itse haluan paljon. Jos en haluaisi, en sitä harrastaisi.

Ap