Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka ei saa miestä

Vierailija
06.05.2020 |

Oletteko katsoneet peiliin oman käytöksen suhteen? Itse olen hyvinkin taviksen näköinen, ylipainoinen, en meikkaa, käytä aikaa ulkonäkööni, laita hiuksiani, käytä hienoja vaatteita tai muutakaan, mutta silti minulla on ollut parisuhde 16-vuotiaasta asti niin että olin sinkkuna noin 2 kk (jolloin oli kyllä myös miesseuraa) 18-vuotiaana ennen kuin löysin nykyisen mieheni. En koe että ulkonäköni on muuttunut paljoakaan suhteemme aikana (kestänyt noin 11 vuotta) ja edelleen saattaa tuon sinkkuajan miehet lähetellä viestejä (osa haluaa vaan hupia, toiset haluais treffailla) ja oma mieheni ei luopuisi minusta vaikka mikä olisi.

Eli pointtini tässä on, ettei ulkonäöllä ole paljoakaan merkitystä, kun mietitään parisuhdemarkkinoita. Toki ulkoisilla avuilla saa helposti s-suhteeseen komeita miehiä, mutta jos tavoitteena on parisuhde, haluatko sellaisen kamalan pinnallisen miehen kanssa? Entä jos esim raskausaikana lihotkin kamalasti? Mielestäni ulkonäköä ei voi syyttää siinä, ettei löydä miestä, koska niin moni normaalin ja normaalia rumemmankin näköinen sen löytää.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/105 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittakaa naiset 04093117650

Vit.tu Seppo ei tällaista tänne enää jooko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä ole koskaan tavannut miestä jonka edes haluaisin. Ja on niitä tässä ehtinyt tavata. Kyllä, olen nirso koska en halua toisen kanssa ollessa miettiä että voikun voisin olla jonkun toisen kanssa tai mieluummin vaikka yksin kuin tässä. Ehkä mun nirsous on sitten joltain pois, kun näihin suhtaudutaan yleensä katkerasti.

Vierailija
104/105 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä ole koskaan tavannut miestä jonka edes haluaisin. Ja on niitä tässä ehtinyt tavata. Kyllä, olen nirso koska en halua toisen kanssa ollessa miettiä että voikun voisin olla jonkun toisen kanssa tai mieluummin vaikka yksin kuin tässä. Ehkä mun nirsous on sitten joltain pois, kun näihin suhtaudutaan yleensä katkerasti.

Mä olen ollut kiinnostunut tasan kahdesta. Musta oltaisi kyllä kiinnostuneita, mutta en näe mitään järkeä aloittaa juttua kenenkään epäkiinnostavan kanssa. Aivan varmasti olen ennemmin yksin kuin yksinäisyyttä huonommassa seurassa.

Ihmettelen myös, että miten jonkun nirsous vaivaa niin monia. Enemmänhän heille sitten niitä miehiä jää pyöriteltäviksi kun esimerkiksi minä olen pelistä pois.

Vierailija
105/105 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nirsoudesta valittamisessa muutenkaan ole järkeä. Eihän kukaan halua puolisoa joka on ottanut sinut vain siksi että alensi rimaa viidellätoista metrillä...