Naiset jotka ei saa miestä
Oletteko katsoneet peiliin oman käytöksen suhteen? Itse olen hyvinkin taviksen näköinen, ylipainoinen, en meikkaa, käytä aikaa ulkonäkööni, laita hiuksiani, käytä hienoja vaatteita tai muutakaan, mutta silti minulla on ollut parisuhde 16-vuotiaasta asti niin että olin sinkkuna noin 2 kk (jolloin oli kyllä myös miesseuraa) 18-vuotiaana ennen kuin löysin nykyisen mieheni. En koe että ulkonäköni on muuttunut paljoakaan suhteemme aikana (kestänyt noin 11 vuotta) ja edelleen saattaa tuon sinkkuajan miehet lähetellä viestejä (osa haluaa vaan hupia, toiset haluais treffailla) ja oma mieheni ei luopuisi minusta vaikka mikä olisi.
Eli pointtini tässä on, ettei ulkonäöllä ole paljoakaan merkitystä, kun mietitään parisuhdemarkkinoita. Toki ulkoisilla avuilla saa helposti s-suhteeseen komeita miehiä, mutta jos tavoitteena on parisuhde, haluatko sellaisen kamalan pinnallisen miehen kanssa? Entä jos esim raskausaikana lihotkin kamalasti? Mielestäni ulkonäköä ei voi syyttää siinä, ettei löydä miestä, koska niin moni normaalin ja normaalia rumemmankin näköinen sen löytää.
Kommentit (105)
TotuusOnTämä kirjoitti:
Nainen saa seksiä ja miestä vaikka olisi millainen ryhävalasta. Mies taas joutuu maksamaan joko suoraan tai drinksujen muodossa.
No sinä et saa edes drinksuja tarjoamalla. Ihan näkemättä ja tapaamatta voin kertoa syynkin: olet katkera ja typerä naisvihaaja, kukaan ei halua tuommoisen kanssa olla, ei kukaan vaikka tarjoaisi hanhemaksapalleroita kultavadista samppanjan kera ja maksaisi 1000000€
Ap = palstamies. Tavoitteena kertoa, että naisen kannattaa nuorena ottaa k-mies eikä "pinnallinen komea mies".
Eli miehet eivät ole koskaan elämäni (31 v) aikana lähestyneet mua koska näkevät luonteeni pelkän ulkonäköni perusteella ja työnnän luonteeni takia miehet pois? Ehei, kyllä syy on rumassa naamassani ja tissittömyydessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähinnä sitä hain, kun täällä usein naiset valittaa ettei miehiä löydy koska ovat rumia, niin yritän sanoa, ettei se siitä ole kiinni.
ApJos on ns. ruma ja sen lisäksi tyhmä tai ilkeä tms. niin vaikeaa varmaan on. Mutta en usko että pelkällä suloisella luonteellakaan miehiä napataan.
Kuka suloisesta luonteesta puhui? Itse en ole suloinen, vaan hauska, älykäs ja tiedän mitä haluan ja otan sen-tyyppinen
Ap
Tyhjästä on paha nyhjästä. 😏 En halua parisuhteeseen mielikuvitusmiehen kanssa.
Voi voi. Olipa ilkeä aloitus. Miten se tekee sinusta muita paremman ihmisen, että olet seurustellut 16-vuotiaasta? Ainakaan et kuulosta ihanne kumppanilta.
Kuka tahansa alistuva ja antavainen käy kotipiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap sun parisuhteesta. Minkä verran olette yhdessä, minkä verran sulla ja hänellä on ns. omia puuhia (vaikka %/viikko). Onko teillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita, millaisia ne on ? Mikä teidät pitää yhdessä? Miksi olet juuri tuon puolison kanssa?
Alkuun oltiin melkein 24/7 samassa paikassa, töissä kun tavattiin js yhteen muutettiin melko pian. Tällä hetkellä työt on ”omaa aikaa” eli noin 33-50% vuorokaudesta ollaan eri paikoissa nyt ei varsinkaan tule missään riennoissa käytyä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita on lautapelit ja musiikki/soittaminen sekä elokuvat. Meidät pitää yhdessä rakkaus, perhe, se että molemmat pyrkivät parhaansa mukaan olemaan toiselle ystävällinen ja hyomioon ottava. Olen juuri tämän miehen puoliso, koska hän on rehellinen, hauska, hyvä sängyssä, ystävällinen, hyvä isä, tekee osansa kodinhoidosta ja rakastaa minua. Jos leskeytyisin tai mies jostain syystä jättäisi minut, olisi kyllä vaikea löytää yhtä hyvää kumppania.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet eivät ole koskaan elämäni (31 v) aikana lähestyneet mua koska näkevät luonteeni pelkän ulkonäköni perusteella ja työnnän luonteeni takia miehet pois? Ehei, kyllä syy on rumassa naamassani ja tissittömyydessäni.
Kuinka monta kertaa olet itse lähestynyt miestä? Olen ollut aloitteen tekevä osapuoli noin puolet suhteistani. Ei ne miehet tajua kaipaavia katseita.
Ap
En saa miestä koska en halua miestä. Ei kiinnosta. Kaikille parisuhde ei ole elämän oletustila johon pyritään jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Olipa ilkeä aloitus. Miten se tekee sinusta muita paremman ihmisen, että olet seurustellut 16-vuotiaasta? Ainakaan et kuulosta ihanne kumppanilta.
Miksi en kuulosta hyvältä kumppanilta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En saa miestä koska en halua miestä. Ei kiinnosta. Kaikille parisuhde ei ole elämän oletustila johon pyritään jatkuvasti.
Puhuinkin näistä, jotka valittavat sitä etteivät saa miestä. Tai kokevat etteivät saa miestä. Etkä sinä siis kuulu heihin, koska et halua miestä. Se on ihan eri asia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap sun parisuhteesta. Minkä verran olette yhdessä, minkä verran sulla ja hänellä on ns. omia puuhia (vaikka %/viikko). Onko teillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita, millaisia ne on ? Mikä teidät pitää yhdessä? Miksi olet juuri tuon puolison kanssa?
Alkuun oltiin melkein 24/7 samassa paikassa, töissä kun tavattiin js yhteen muutettiin melko pian. Tällä hetkellä työt on ”omaa aikaa” eli noin 33-50% vuorokaudesta ollaan eri paikoissa nyt ei varsinkaan tule missään riennoissa käytyä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita on lautapelit ja musiikki/soittaminen sekä elokuvat. Meidät pitää yhdessä rakkaus, perhe, se että molemmat pyrkivät parhaansa mukaan olemaan toiselle ystävällinen ja hyomioon ottava. Olen juuri tämän miehen puoliso, koska hän on rehellinen, hauska, hyvä sängyssä, ystävällinen, hyvä isä, tekee osansa kodinhoidosta ja rakastaa minua. Jos leskeytyisin tai mies jostain syystä jättäisi minut, olisi kyllä vaikea löytää yhtä hyvää kumppania.
Ap
Soitatteko te yhdessä? Se on muuten sellainen erityistaito, jota ei kaikilla naisilla ole, eikä myöskään miehillä. Olisko niin, että joku taito, joka on sama molemmilla, saa arvostamaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa olet itse lähestynyt miestä? Olen ollut aloitteen tekevä osapuoli noin puolet suhteistani. Ei ne miehet tajua kaipaavia katseita.
Ap
Yläasteella noin viisi kertaa, opiskeluaikoina kerran, baarissa kolme kertaa, aina pakit. Jatkossa en enää lähesty yhtäkään miestä enkä tee miesten suhteen minkäänlaista aloitetta kiitos noiden saamieni pakkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSoitatteko te yhdessä? Se on muuten sellainen erityistaito, jota ei kaikilla naisilla ole, eikä myöskään miehillä. Olisko niin, että joku taito, joka on sama molemmilla, saa arvostamaan toista.
Soitetaan pääasiassa erikseen, joskus yhdessä ja laulan kun mies soittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApYläasteella noin viisi kertaa, opiskeluaikoina kerran, baarissa kolme kertaa, aina pakit. Jatkossa en enää lähesty yhtäkään miestä enkä tee miesten suhteen minkäänlaista aloitetta kiitos noiden saamieni pakkien.
Yläaste on paha paikka etsiä suhdetta, varsinkaan tavallisen näköisenä, sillon pojat haluaa vaan sen suosituimman tytön. Miten koet, minkö tasoisia miehiä olet yrittänyt? En sano että voi saada ihan kenet vain, mutta tavallisen, itselle sopivan hyvän kumppanin voi saada kun on aktiivinen itsekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
TotuusOnTämä kirjoitti:
Nainen saa seksiä ja miestä vaikka olisi millainen ryhävalasta. Mies taas joutuu maksamaan joko suoraan tai drinksujen muodossa.
Voivoi. Onpa ikävää, kun pllua ei miehille ole jaossa ilmaiseksi ja milloin haluaa, ja että joutuu ihan jopa vaivaa näkemään asian eteen ja ostamaan drinksun. Kyynel
Monet naiset eivät edes juo nykyään, niin sekin kanava on suljettu. Miehiltä ei usein onnistu kohtaaminen ilman alkoholia, niin siinä sitä ollaan.
En usko, että monilla on kysymys siitä, etteikö saisi miestä. Vaan kysymys on kohtaamisongelmasta, että oikeat ihmiset tapaavat toisensa. Aasiassa maksetaan parinvälitustoimistolle taustatyön tekemisestä.
Minusta Suomeenkin saisi tulla tuollainen palvelu.
Vaikka en sinällään kannata järjestettyjä avioliittoja, siinä on puolensa. Suku hoitaa miettimisen ja järjestelyt. Minulle sopisi tuollainen. Paremman olisivat löytäneet, kuin itse löydän ikinä. Vanhemmat ovat viisaampia.
Jos mies olisi ok näköinen ja kohtelisi hyvin, eikai siinä olisi mitään ongelmaa. Rakkaus syttyy ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ap, että olet antelias makuukamarissa. Sinullahan on ollut 16-vuotiaasta seksielämä ilman taukoja. Miehet haluavat helpon naisen. Miten oman persoonan kehittäminen ja oman tien löytäminen on edennyt elämässä, jos sinulla on ollut aina joku kyljessä kiinni? Luultavasti tulee sinullekin se aika, kun huomaat olevasi tyytymätön ja alat kaivata jotain "omaa". Sitten onkin aika olla sinkku.
Tietenkin haluavat. Miksi ihmeessä joku haluaisi vaikean naisen?