Naiset jotka ei saa miestä
Oletteko katsoneet peiliin oman käytöksen suhteen? Itse olen hyvinkin taviksen näköinen, ylipainoinen, en meikkaa, käytä aikaa ulkonäkööni, laita hiuksiani, käytä hienoja vaatteita tai muutakaan, mutta silti minulla on ollut parisuhde 16-vuotiaasta asti niin että olin sinkkuna noin 2 kk (jolloin oli kyllä myös miesseuraa) 18-vuotiaana ennen kuin löysin nykyisen mieheni. En koe että ulkonäköni on muuttunut paljoakaan suhteemme aikana (kestänyt noin 11 vuotta) ja edelleen saattaa tuon sinkkuajan miehet lähetellä viestejä (osa haluaa vaan hupia, toiset haluais treffailla) ja oma mieheni ei luopuisi minusta vaikka mikä olisi.
Eli pointtini tässä on, ettei ulkonäöllä ole paljoakaan merkitystä, kun mietitään parisuhdemarkkinoita. Toki ulkoisilla avuilla saa helposti s-suhteeseen komeita miehiä, mutta jos tavoitteena on parisuhde, haluatko sellaisen kamalan pinnallisen miehen kanssa? Entä jos esim raskausaikana lihotkin kamalasti? Mielestäni ulkonäköä ei voi syyttää siinä, ettei löydä miestä, koska niin moni normaalin ja normaalia rumemmankin näköinen sen löytää.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ap, että olet antelias makuukamarissa. Sinullahan on ollut 16-vuotiaasta seksielämä ilman taukoja. Miehet haluavat helpon naisen. Miten oman persoonan kehittäminen ja oman tien löytäminen on edennyt elämässä, jos sinulla on ollut aina joku kyljessä kiinni? Luultavasti tulee sinullekin se aika, kun huomaat olevasi tyytymätön ja alat kaivata jotain "omaa". Sitten onkin aika olla sinkku.
Voin sanoa huomanneeni saman. Tienaan vaihdellen 2000-3000e/kk riippuen siitä kuinka jaksan tehdä töitä ja muistan yhden toisenkin täällä sanoneen siitä ettei useimmat miehet kestä itseään parempituloista naista. Palkkatiedot pidän yleensä visusti itselläni, mutta saatan kysyttäessä antaa summittaisen arvion alan palkasta, sillä osa tekee pelkästään pyhiä ja iltoja/öitä joten heidän palkat nousee helposti 3000 jopa 4000e/kk.
Nätisti sanottuna tavan duunari, pätkätyöläinen ja työtön löytää, jos ei vaan ole liian kunnianhimoinen.
Unohdin lisätä äskeiseen sen syyn miksi lainasin. Enimmäkseen ne naiset joille on ollut kysyntää ovat olleet hyvällä tavalla yksinkertaisia, pehmoisia taikka sitten tulisia, mutta omanneet jonkun miehiä viehättävän avaintekijän. Itse edustan kylmän olemuksen omaavaa tasaista puurtajaa vaikka sydän onkin täyttä kultaa.
Ainut syy ja elämäni tragedia miksi olen ikisinkku on ujo/arka persoonallisuuteni. Tutustuessa arkuuteni kyllä katoaa. Siihen vain menee valitettavan kauan aikaa eikä kukaan mies jaksa niin kauaa liehitellä, ymmärrettävästi.
Oon mielestäni ulkoisesti 9/10 (lol), mutta oon epäkonservatiivinen ja mua ällöttää romanttisuus, joka voi helposti mennä imeläksi. Kohtuullinen annos romantiikkaa on loistavaa, mutta usein treffeillä tuntuu vastenmieliseltä (vaikka olisikin kemiaa).
Lisäksi oon aika kovasanainen ja tykkään tietyllä tavalla hämmentää miehiä tutustumisvaiheessa.
Kivan näköisiä naisia näkyy olevan junassa joka päivä, Pasilan triplassakin kävelee ohi kun kaupassa käyn silloin tällöin kotimatkalla, yksikään ei ole numeroaan antanut ohimennen eli tarkoittaa ettei ketään ole kiinnostunut sinkkumiehestä.
Ehkä joskus sitten.
M33
Minä olen aina ollut parisuhteessa (3 pitkää), ja voin sanoa että nykysin meno on muuttunut huomattavasti. Ei voi verrata siihen mitä joskus oli. Useat miehet ei edes hae parisuhdetta, ovat multideittaajia eivätkä osaa lopettaa hakemista vaikka kiinnostava nainen löytyisikin.
Vierailija kirjoitti:
En hakua miestä elämään. Silti niitä on tulossa ovista ja ikkunoista.
Tällaista rehvastelua näkee täällä usein.
Jaa, itse olen hauska ja älykäs, nättikin, nuorena hyvät muodot ja luonnekin kiltti, mutta enpä silti onnistunut saamaan ketään. Voisin sanoa, että syynä oli huonot sosiaaliset taidot ja heikko itseluottamus, mutta kai sitten olen muutenkin ihan kakka ihminen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hakua miestä elämään. Silti niitä on tulossa ovista ja ikkunoista.
Tällaista rehvastelua näkee täällä usein.
Minäpä päätin, etten halua enää yhtään ihmistä missään muodossa elämääni. Otan koiran.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut parisuhteessa (3 pitkää), ja voin sanoa että nykysin meno on muuttunut huomattavasti. Ei voi verrata siihen mitä joskus oli. Useat miehet ei edes hae parisuhdetta, ovat multideittaajia eivätkä osaa lopettaa hakemista vaikka kiinnostava nainen löytyisikin.
Sanon nyt etten voi tietenkään yleistää vaan tullut huomattua tällä kylällä olevista 18-30v. jätkistä etteivät sitoudu kunnolla ellei kohdalle osu juuri tietyntyyppinen nainen. Enemmän painotetaan kavereilta tulevaan ihailuun ja siihen että löydät silmää miellyttävän naisen. Vielä 10v. sitten saman ikäisillä näkyi järjestään tavallisia naisystäviä joiden kanssa oltiin.
En tiedä olisiko tässä yksi syy siihen minkä takia täälläkin näkyy tuon tuosta valituksia naisen puutteesta. Naisia tosiaan on, mutta minkälaisia onkin asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt etten voi tietenkään yleistää vaan tullut huomattua tällä kylällä olevista 18-30v. jätkistä etteivät sitoudu kunnolla ellei kohdalle osu juuri tietyntyyppinen nainen. Enemmän painotetaan kavereilta tulevaan ihailuun ja siihen että löydät silmää miellyttävän naisen. Vielä 10v. sitten saman ikäisillä näkyi järjestään tavallisia naisystäviä joiden kanssa oltiin.
En tiedä olisiko tässä yksi syy siihen minkä takia täälläkin näkyy tuon tuosta valituksia naisen puutteesta. Naisia tosiaan on, mutta minkälaisia onkin asia erikseen.
Itse olen siis alle 30v edelleen, kaikki miehet halunneet pitkän suhteen. Itse olen pitänyt asian kevyenä tuolloin sinkkuvaiheessani. Miehet olleet ihan komeita, fiksuja, sosiaalisesti normaaleja tosin yksi vähän ärsyttävä(noin niinku lievösti sanottuna), miksi hänet jätinkin. Useampi nuoruusvuosien miespuolinen kaverini haluaisi pitkän suhteen ja sitoutumista (ei minun kanssani vaan yleisesti) ja ne jotka ovat suhteissa, ovat niissä pitkään. Toki on myös paljon nuoria ja vanhojakin miehiä jotka ei halua tai pysty sitoutumaan, mutta miehiä jotka haluaa suhteen ja perheen löytyy kyllä.
Ap
Miehille kelpaa vaikka reikä seinässä, kyse on siitä haluaako nainen olla se reikä, vai jotain muutakin.
Itse olen liian hyvännäköinen suomalaisille miehille. Kukaan ei vain uskalla lähestyä!
TotuusOnTämä kirjoitti:
Nainen saa seksiä ja miestä vaikka olisi millainen ryhävalasta. Mies taas joutuu maksamaan joko suoraan tai drinksujen muodossa.
No jaa, eipä kyllä mulla oo kukaan mies ostanut drinkkejä kun en baareissa käynyt ikinä.
Ap
Joo tullut huomattua kanssa että ei se ulkonäöstä riipu. Itse oon yrittänyt panostaa ulkonäkööni ja olen aika hyvännäköinen mutta miestä ei ole oikein löytynyt. Välillä katselen pareja kateellisena...
Ei saa miestä vai ei "saa miestä"?
Vierailija kirjoitti:
Ainut syy ja elämäni tragedia miksi olen ikisinkku on ujo/arka persoonallisuuteni. Tutustuessa arkuuteni kyllä katoaa. Siihen vain menee valitettavan kauan aikaa eikä kukaan mies jaksa niin kauaa liehitellä, ymmärrettävästi.
Sama. Kaipaisin kunnon kosiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen liian hyvännäköinen suomalaisille miehille. Kukaan ei vain uskalla lähestyä!
Onko tuo mielestäsi hyvä vai huono asia?
TotuusOnTämä kirjoitti:
Nainen saa seksiä ja miestä vaikka olisi millainen ryhävalasta. Mies taas joutuu maksamaan joko suoraan tai drinksujen muodossa.
Voivoi. Onpa ikävää, kun pllua ei miehille ole jaossa ilmaiseksi ja milloin haluaa, ja että joutuu ihan jopa vaivaa näkemään asian eteen ja ostamaan drinksun. Kyynel
TotuusOnTämä kirjoitti:
Voi että. Pllunhsn pitäisi olla miehille kansalaisoikeudet ja naisten velvollisuus olisi jakaa pllua kaikille miehille aina kun ne vaan haluaa. Nyt Kuule lakialoitetta puuhaamaan
Voin sanoa huomanneeni saman. Tienaan vaihdellen 2000-3000e/kk riippuen siitä kuinka jaksan tehdä töitä ja muistan yhden toisenkin täällä sanoneen siitä ettei useimmat miehet kestä itseään parempituloista naista. Palkkatiedot pidän yleensä visusti itselläni, mutta saatan kysyttäessä antaa summittaisen arvion alan palkasta, sillä osa tekee pelkästään pyhiä ja iltoja/öitä joten heidän palkat nousee helposti 3000 jopa 4000e/kk.
Nätisti sanottuna tavan duunari, pätkätyöläinen ja työtön löytää, jos ei vaan ole liian kunnianhimoinen.