Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositteletko lapsettomuutta lapsillesi?

Vierailija
05.05.2020 |

Syntyvyys laskee, kun nuoret naiset eivät enää synnytä samaan tahtiin kuin aiemmin. Etenkin parhaassa lapsentekoiässä olevat naiset. Yhä useampi mies jää lapsettomaksi.

Aiotko suositella lasten hankkimista tai lapsettomuutta lapsillesi, jos kysyvät sinulta neuvoa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suositellut lasten hankkimista ja luvannut auttaa hoitamisessa. Tai eihän lapsia voi edes hankkia. Niitä saadaan, jos saadaan....

Vierailija
2/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSETTOMUUTTA,EHDOITTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap tiedä että tietyt ryhmät sikiävät kuin kaniinit?

Vierailija
4/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele lapselleni tuon vakavuustason asioita. Voin huomauttaa jos jokin vaate vaikuttaa jääneen pieneksi tai on nuhjuinen, voin suositella jotain löytämääni kirjaa/elokuvaa/artistia, mutta elämänsä suuret linjat lapseni etsii itse.

Vierailija
5/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on vielä pieni, mutta ehdottomasti aion puhua lasten puolesta. Lapseni on elämäni suurin saavutus (ihan huolimatta siitä, että mammapalstan mukaan se ei sitä saisi olla), minulle rakkain ihminen koko maailmassa, ja hän on tuonut minulle enemmän iloa ja onnea kuin mikään muu ikinä. En ole tällaista rakkautta ennen kokenut, ihan riippumatta siitä, että joskus on rankkaa. Lapset ovat arvokas lahja.

Vierailija
6/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hetki sitten lasten ollessa pienempiä liputin lasten hankkimisen puolesta. Nyt kun ovat 6-12-v ja olen ymmärtänyt tarkemmin miten maailma toimii ja kuinka me korkeastikoulutetut olemme vain etuoikeutettujen orjia tässä yhteiskunnassa, kokonaisveroasteen ollessa lähes 100 ja emme aidosti nauti "hyvinvointiyhteiskunnan" eduista, niin ehdottomasti ei.

Suuri huijaus koko elämä. Toivottavasti nuoret säästää omat voimansa ja elävät elämänsä ilman jatkuvaa huolta rahasta, pitkistä päivistä ja liian vähistä resursseista omille lapsille.

Vierailija
7/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsettomuutta ja että käyttää AINA ehkäisyä vaikka nainen sanoisiki että hänellä on ehkäisy kunnossa. Näihin katteettomiin lupauksiin ei kannata uskoa tai kohta käy "vahinko".

Linnaa pitäis antaa ja isot korvaukset niin itsekkäästä ja typerästä teosta.

Jos korvauksia ei pysty maksaa kun on sossupummi niin pakkotöihin

Vierailija
8/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelin jo 20v sitten.

Ovat jo nelikymppisiä.

Ja lapsettomia.

N64

Vierailija
9/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lapsettomuutta. Niin tekisin itsekin tällä tiedolla.

Vierailija
10/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lapsettomuutta siihen saakka, kunnes lapsi toivoo lasta. Sitten suosittelen lapsen hankkimisen yrittämistä. Tämä siis, jos lapsi kysyy asiaa.

Vierailija
11/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Enkä suosittele muutakaan. Luotan, että lapseni on kasvanut aikuiseksi joka osaa yhdessä puolisonsa kanssa itse tehdä päätöksensä.

Vierailija
12/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestönvaihto kirjoitti:

Eikö ap tiedä että tietyt ryhmät sikiävät kuin kaniinit?

No miksipä eivät? Ei heidän oleteta

- vievän lapsia hoitoon 7ksi

- olevan toisella puolella kaupunkia töissä 8

- juoksevan sydän kurkussa työssä koko päivän pomoa ja yt:tä peläten

- juoksevan sydän kurkussa bussiin, metroon

- juoksevan 17ksi päikylle ja raahata itkevä lapsi kotiin

- sitten kokoaahan, siivoan, auttavan läksyissä

- osallistuvan päikyn, koulun, harrastusten varainkeruuseen, talkoisiin, tempauksiin

- huolehtivan vanhenevien omaisten asioista

He saavat siihen apua. Meiltä vain vaaditaan. Me emme saa apua.

Vierailija
13/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakit suosittelen. Sanoin just lapselleni että älä sä vaan synnytä ja hommaa lasta pilataksesi elämääsi.

Vierailija
14/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin oloihin he tulevat sitten lapsensa tekemään:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huolestuttava-tutkimus-miljardit-ih…

Jokainen pystynee sitten itsekseen miettimään mitä tapahtuu kun noin suuri ihmismassa lähtee liikkumaan kohti parempia elinoloja (kuten itsekin tekisin).

Vierailija
15/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele lapselleni tuon vakavuustason asioita. Voin huomauttaa jos jokin vaate vaikuttaa jääneen pieneksi tai on nuhjuinen, voin suositella jotain löytämääni kirjaa/elokuvaa/artistia, mutta elämänsä suuret linjat lapseni etsii itse.

Viisaita sanoja, kiitos. 

En minäkään puutu näin vakaviin päätöksiin. Itselleni lapseni on paras asia maailmassa. Lapseni ei ole jatkeeni, hän ei ajattele monista asioista samalla tavalla kuin minä. Hän voi löytää parhaita asioita ihan muista jutuista. 

Vierailija
16/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakit suosittelen. Sanoin just lapselleni että älä sä vaan synnytä ja hommaa lasta pilataksesi elämääsi.

Mä toivon, että tämä on trolli. 

Vierailija
17/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen elämä on nyky-Suomessa normaali-ihmiselle hirveän raskas asia. Vanhemmuus on miljoona kertaa työllistävämpää kuin aiemmin, samoin työelämä. Jompi kumpi täytyy valita.

Vierailija
18/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lapsettomuutta. Vanhemmuudesta on tehty liian hankalaa ja valtio yrittää omia lapsien kasvatuksen itselleen. Jos vanhemmilla ei ole oikeus kasvattaa lisäväkeä omaan klaaniinsa, niin ei lapsia vaan kannata hankkia.

t. viiden lapsen äiti 

Vierailija
19/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vain naurattaa noi kaikki lehtijutut ja asiantuntijoiden haastattelut, jossa sormi suussa pohdiskelevat miksei lapsia hankita. Huhuu! Tulkaa meille katsomaan, että miksi ei. Arki ja lapset on vihoviimeinen yhtälö.

Vierailija
20/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiin oloihin he tulevatkotulevat sitten lapsensa tekemään:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huolestuttava-tutkimus-miljardit-ih…

Jokainen pystynee sitten itsekseen miettimään mitä tapahtuu kun noin suuri ihmismassa lähtee liikkumaan kohti parempia elinoloja (kuten itsekin tekisin).

Näiden Afrikan ja Intian kansalaisten on lopetettava lisääntyminen, eikä suomalaisten. Suomalaiset ovat ainakin aikaisemmin olleet Euroopan älykkäin kansa, joten sellaisten kannattaa lisääntyä. Itse en kyllä kannustaisi epämatemaattisia ihmisiä lisääntymään, koska näillä ei ole tulevaisuudessa töitä, kun kaikki pohjautuu tekniikkaan. Mitään helppoja asiakaspalvelutöitä ei tulevaisuudessa tarvita, kun ne voidaan korvata roboteilla ja itsepalvelulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme