Eikä, eilen tuli Frendien päätösjakso ja tänään sarja alkaa taas ihan alusta Subilta :(
Eikö niillä ole varaa ostaa mitään muita ohjelmia?!
Kommentit (31)
Frendit on nii hiton surkeakin :( En ole koskaan jaksanut katsoa sitä, ihan idioottimainen. Tuntuu että aina pyörii frendit kun telkun avaa.
Niin, olisihan se kiva jotain toista komediaa vaihteeksi katsella. Mutta joo, onneksi kukaan ei pakota Frendejä katsomaan ikuisesti hamaan tulevaisuuteen...😂
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kanavaa
En katso telkkaria juuri ollenkaan muutenkaan. Nykyisellä tv-tarjonnalla yhä entistä helpompaa jättää avaamatta ja tehdä jotain muuta sen tuijottamisen sijaan.
Älä hätäile, jos seuraavaan jaksoon on liian monta tuntia, Netflixillä näytti olevan valikoimassa Frendit.
Mitä väliä? En ole katsonut frendejä kuin pari jaksoa. En katso nytkään. Mutta joku toinen ehkä katsoo. Onhan noita muitakin kanavia.
Katsoin, että tänään Poliisiopisto, eikös se ole jo varma kesän merkki...🙄
Vierailija kirjoitti:
Älä hätäile, jos seuraavaan jaksoon on liian monta tuntia, Netflixillä näytti olevan valikoimassa Frendit.
On ilmeisesti poistumassa sieltä. En tiedä milloin, mutta suunnilleen kuukausi sitten luin jostain kun etsin tietoja tulevista uutuuksista ja poistuvista sarjoista.
MInua ärsyttää enemmän Simpsonit, tuntuu että aina jossain kanavalla on Simpsonit, avasipa TV:n milloin tahansa.
Vanhemmat kaudethan olivatkin oikeasti hyviä, mutta ne on nähty niin monta kertaa ettei enää jaksa. Uudet kaudet ovat pelkästään noloja ja väsyttäviä.
Samahan se on kaikissa muissa. Katsot sitten simpsoneita tai family guyta, modernia perhettä... Samat jaksot 3 kertaa päivässä ja parin viikon ja puolen vuoden päästä uudelleen. Itse katson nyt frendejä netflixistä läpi.
Miten Frendit sai sellaisen suosion vaikka on aika lässyn lässyn sarja?
Näyttäisivät vaikka Teho-osastoa joskus.
Eikö nyt olisi jo aika näyttä Yksin kotona! Ei ole ollut ainakaan hmmm. muutamaan viikkoon.
Oon miettinyt, että miten vajaa pitää ihmisen olla, että jaksaa katsoa Frendejä?
Vierailija kirjoitti:
Miten Frendit sai sellaisen suosion vaikka on aika lässyn lässyn sarja?
People are idiots
Vierailija kirjoitti:
MInua ärsyttää enemmän Simpsonit, tuntuu että aina jossain kanavalla on Simpsonit, avasipa TV:n milloin tahansa.
Vanhemmat kaudethan olivatkin oikeasti hyviä, mutta ne on nähty niin monta kertaa ettei enää jaksa. Uudet kaudet ovat pelkästään noloja ja väsyttäviä.
No tosiaan vaikka katsoisikin niin vaikeaa on kun sama jakso pyörii 3-4 kertaa jollei enemmän. Ja kohta sama kausi uudestaan.
Miltä kanavalta se eilen sitten tuli?
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanavalta se eilen sitten tuli?
Subilta kuten tänäänkin.
Frendit on hyvä sarja, mutta subkanava pilasi katsomisnautinnon noilla uusinnoilla. Olisivat voineet näyttää kaikki kaudet putkeen eikä kausi ja kauden uusinta.
Vaihda kanavaa