Virkailijat paljastavat kateutensa...
Kommentit (19)
Olen muutenkin huomannut, että todella monet yrittävät saada minut sanomaan, että joo kyllä tämä talo oli kamala virhe ja voi sentään, kyllä elämäni syöksyy kohti kadotusta kun tämän vastikkeita joudun raukka makselemaan XD. Ja autokin oli kamala virhe, kuinka saatoinkaan!
Öööö, kyllä minä tiedän oman tilanteeni. Sen sijaan en osaa ennustaa ja tietää, että tilanne menee mullin mallin muutamaksi kuukaudeksi. Kyllä minulla on aina suunnitelmat ja keinoni. Että koti ja auto ovat tässä nyt viimeisimmät ongelmat XD.
Huomaa kyllä heti että omistaako tyyppi itse auton vai ei. Kuka i.diootti ihan oikeasti LUOPUU autosta ja kodista jonkun väliaikaisen ongelman takia?!? 🤣 Ihan tiedoksi, että auton voi ottaa pois liikenteestä ja kulkea hetken julkisilla, jos on tarvetta. Että ei todellakaan tarvitse mennä äärimmäisiin ratkaisuihin muutaman kuukauden takia 🤣🤣
Minulla on tapana tehdä järkeviä ratkaisuja eikä mennä hätäpäissäni heittämään omaisuuteni pois jonkun väliaikaisen ongelman takia XDDD. Sehän virkailijoita vtuttaa. XDDDDDD
Mitäs poikkeuksellista sulle nyt tapahtui?
Et sitten tule omillasi toimeen?
Kun tarvii tukia ruinata. L o inen
Sä meinaat että kaikille nyt vain jaetaan rahaa kun on poikkeuksellinen tilanne vähän jokaisella? Tilanteen normalisoitumiseen voit vaikka ottaa lainaa tai realisoida omaisuutta, niin ne muutkin joutuvat tekemään.
Varmasti kyse on kateudesta, miekkoset ja muut on aina kadehtineet sun taloa, miksei virkailijatkin...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tapana tehdä järkeviä ratkaisuja eikä mennä hätäpäissäni heittämään omaisuuteni pois jonkun väliaikaisen ongelman takia XDDD. Sehän virkailijoita vtuttaa. XDDDDDD
Eipä kyllä siltä kuulosta jos et ole kerran yhtään varautunut ja säästänyt vaan vingut ilmaista rahaa.
XDDDDDD En jaksa selittää, tilanne on poikkeuksellinen. Olen opiskelija ja tulen normaalisti hyvin toimeen! Palaan opintojen pariin näinä hetkinä.
Toimeentulotuki on viimesijainen tukimuoto. Se tarkoittaa sitä, ettei tukea tipu mikäli ihminen ei ole ensin käyttänyt säästöjään tai myynyt omaisuuttaan. Eli ei ne virkailijat jätä myöntämättä tukea kateutensa vuoksi, vaan siksi, että ohjeistus on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Sä meinaat että kaikille nyt vain jaetaan rahaa kun on poikkeuksellinen tilanne vähän jokaisella? Tilanteen normalisoitumiseen voit vaikka ottaa lainaa tai realisoida omaisuutta, niin ne muutkin joutuvat tekemään.
Varmasti kyse on kateudesta, miekkoset ja muut on aina kadehtineet sun taloa, miksei virkailijatkin...
Arvaapa mitä viimeisin sanoi vierailtuaan luonani XDDDDD Alkoi ihan pokkana selittämään, kuinka Amerikassa 300 tuhannella saa upeita lukaaleja, mutta Suomessa vain perustaloja XDDDDDD PERUSTALOJA, sanoo aikuinen miekkonen joka asuu kaverin nurkissa ja on myynyt autonkin pois (kun ei TARVINNUT sitä, joopajoo... XD) Syyhän ei ollut varmasti se, että ei ollut varaa pitää autoa. Minulle yritti kehuskella olevansa niin rikas XD.
Juu ja minun taloni on sattumoisin juuri tuon 300 tuhatta, jonka tämä kaverin nurkissa punkkaava miekkonen tuomitsi ihan perustaloksi XDD Ei kateutta, ei lainkaan! 😄
Voi voi, taas yksi, jonka pään on korona-aika sekoittanut 🙄.
Toisinaan kun on vtuttanut oikein ankarasti, olen saanut voimaa siitä että olen kaikkien silmissä niin hyväosainen etten tarvitse mitään apua mihinkään.
Käsi ojossa on kinuamassa ilmasta rahaa ja käyttäytyminen on tuo. Toivottavasti joudut pistää asunnon ja auton myyntiin ja elättämään itses kun elät niin täydellistä elämää sossupummina. Juu ei ole kateutta ollenkaan.
Minulla on oma työ jolla elätän itseni ja perheeni ja sen lisäksi talo, mökki, vene ja auto. Pärjään ilman apua niinku aikusen ihmisen pitääkin pärjätä ja jos ei pärjää niin pitäisi olla nöyrä eikä ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa mitä viimeisin sanoi vierailtuaan luonani XDDDDD Alkoi ihan pokkana selittämään, kuinka Amerikassa 300 tuhannella saa upeita lukaaleja, mutta Suomessa vain perustaloja XDDDDDD PERUSTALOJA, sanoo aikuinen miekkonen joka asuu kaverin nurkissa ja on myynyt autonkin pois (kun ei TARVINNUT sitä, joopajoo... XD) Syyhän ei ollut varmasti se, että ei ollut varaa pitää autoa. Minulle yritti kehuskella olevansa niin rikas XD.
Juu ja minun taloni on sattumoisin juuri tuon 300 tuhatta, jonka tämä kaverin nurkissa punkkaava miekkonen tuomitsi ihan perustaloksi XDD Ei kateutta, ei lainkaan! 😄
Mä ihmettelen mistä löydät tuollaisia. Sulla on melko erikoinen miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen mistä löydät tuollaisia. Sulla on melko erikoinen miesmaku.
Häntä edeltävä ei koskaan kommentoinut mitään ilkeää tai kateellista. En tiedä mitä ajatteli, mutta hienosti piti omana tietonaan! No, seuraava olikin sitten tuollainen kateellinen pelle. Ei niistä ikinä tiedä etukäteen...
Okei, kerron nyt kun sain hiuksia vähän selvitettyä.
Joka ikinen kerta jos pyydän apua jostain
P O I K K E U K S E L L I S E S S A tilanteessa, alkavat virkailijat lässyttämään asunnosta ja autosta. Että niistä pitäisi luopua niiden kulujen takia 🤣🤣🤣🤣 Ööö, minulla ei ole mitään ongelmia maksaa vastiketta ja auton kuluja NORMAALISSA TILANTEESSA. Ja tilanteeni tulee normalisoitumaan ihan näinä hetkinä. Tiedän sen.
Samoin aletaan lässyttämään, että laskuihin menevillä rahoilla voi ihan hyvin ostaa ruokaa. Ööööö, miksi vtussa hankkisin maksuhäiriömerkinnän ja kauhean velkataakan tulevaisuuteen, vain siksi että saan ruokaa? Juuri toteutin suunnitelmani eli tilasin kotiinkuljetuksella (hlvetin kallista ruokaa), mutta sainpahan taas laskuja maksettua. Nyt olen nälässä pari päivää, sitten helpottaa. Eipä tulisi mieleenikään mennä törsäilemään ruokakauppaan ja hommata luottotietoihin merkintää.
Että enpä vtussakaan tajua että miksi hyväosaista ei voida ikinä auttaa, vaikka olisi POIKKEUKSELLINEN TILANNE.