Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turha luulla että alkaisin lkuluttamaan yhtään mitään nyt kun laumasuoja-strategia valittu, linnottaudun yhä tiiviimmin

Vierailija
05.05.2020 |

Orpo sinänsä sanoi ihan hyvin että ei avaaminen auta, jos kuluttajilla ei ole luottamusta. Ei autakaan en aio liikkua missään kuluttamassa. Mutta en mä siitä Orpoa kiitä, jonka viiteryhmän syytä tuo järjetön laumasuojan tavoittelu on. EK:n ym.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei EK tavoittele laumasuojaa, miksi se sitä tavoittelisi. EK tavoittelee, että yhteiskunta avataan ja ihmiset alkavat kuluttamaan. Samaa toivoo SAK, jotta palkansaajilla on töitä. Kokoomushan haluaa, että kansalaiset turvataan testaamalla ja suojamaskeilla. Oman vakaumuksesi pohjalta nyt syytät taas oikeistoa? Ei tätä maata kukaan ole enää pitämässä kiinni. Kysymys on siitä, kuinka rajoituksia voidaan avata mahdollisimman turvallisesti. 

Vierailija
22/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kesä menee kotona, yleensä olen kerran kesässä viikon pois kotoa, mutta nyt jää sekin mökkireisu tekemättä. En halua altistaa riskiryhmäläistä siskoani enkä itseäni enkä tietysti lapsia enkä ketään, vaan erossa menee tämä kesä nyt kaikkien rakkaitteni parhaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisilo näille hysteerikoille lahjoittaa aution saaren per pää, edellytyksenä että pysyvät siellä?

Vierailija
24/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, en kuluta, vasn eristäydyn. Astma on joten ei kiitos laumasuojakokeilulle...

Astma ei tarkoita riskiryhmää.

Vierailija
25/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että nämä neljän seinän sisälle sulkeutuvat hysteerikot ovat niitä joiden elämä ei eristäytymisen myötä ole muuttunut mihinkään ja siksi jaksavat keuhkota ja rähistä sädekehäänsä kiillottaessaan.

Miksi meidän pitäisi alkaa luuhaamaan kylillä juuri nyt? Minä viihdyn kotona. Minua ei haittaa se, että muut lähtevät koronaa levittämään, mutta en aio osallistua siihen itse.

Tämä pandemia on tähän mennessä ollut vielä aika kevyttä lämmittelyä. Sitten jos/kun kuolleita alkaa olla kymmeniä miljoonia maailmanlaajuisesti, aletaan vähitellen päästä itse asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi