Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää se, että suurin osa av-mammoista on niin epäitsenäisesti ajattelevia lampaita, jotka uskoo kaiken mitä media ja muut auktoriteetit heille kertoo ja sanoo

Vierailija
05.05.2020 |

Niin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon uskotaan ettei laiteta lapsiamme kouluihin ihmiskokeisiin...

Vierailija
2/6 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää se, että palstalle on pesiytynyt näitä muutamia epäitsenäisesti ajattelevia valopäitä, jotka lammasmaisesti uskovat kaikki salaliittoteoriat ja valemediahöpötykset, kun populistigurut niin netissä kirjoittavat tai twiittaavat. Näiden kohdalla asian vain tekee pahemmaksi se, että raukat vielä kuvittelevat muka osaavansa ajatella itse ja olevansa jotenkin niin paljon fiksumpia kuin perinteiseen mediaan ja asiantuntijoihin uskovat, vaikka ihan samalla tavalla muiden ajatuksia toistelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttää se, että palstalle on pesiytynyt näitä muutamia epäitsenäisesti ajattelevia valopäitä, jotka lammasmaisesti uskovat kaikki salaliittoteoriat ja valemediahöpötykset, kun populistigurut niin netissä kirjoittavat tai twiittaavat. Näiden kohdalla asian vain tekee pahemmaksi se, että raukat vielä kuvittelevat muka osaavansa ajatella itse ja olevansa jotenkin niin paljon fiksumpia kuin perinteiseen mediaan ja asiantuntijoihin uskovat, vaikka ihan samalla tavalla muiden ajatuksia toistelevat.

No, nämä kuuluvat ihan samaan kategoriaan.

AP

Vierailija
4/6 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL luottaminen on ku pistäis aseen ohimoonsa.

Vierailija
5/6 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.

Vierailija
6/6 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, miten Suomessa ei olla tietääkseenkään amerikkalaisten lähes kansannoususta. Kalifornian, New Yorkin ja Keskilännen mielenosoitukset ja sitten amerikkalaiset kaksi kokenutta lääkäriä piti lehdistötilaisuuden jossa kertoivat että korona ei ole sen vaarallisempi kuin kausi-influenssa ja kaikki pitäisi avata heti. Nyt niitä lääkäreitä dissataan ja sensuroidaan YouTubessa, vaikka heitä tuki paljon eri lääkäreitä koko maasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi