Mua ärsyttää se, että suurin osa av-mammoista on niin epäitsenäisesti ajattelevia lampaita, jotka uskoo kaiken mitä media ja muut auktoriteetit heille kertoo ja sanoo
Kommentit (6)
Minua taas ärsyttää se, että palstalle on pesiytynyt näitä muutamia epäitsenäisesti ajattelevia valopäitä, jotka lammasmaisesti uskovat kaikki salaliittoteoriat ja valemediahöpötykset, kun populistigurut niin netissä kirjoittavat tai twiittaavat. Näiden kohdalla asian vain tekee pahemmaksi se, että raukat vielä kuvittelevat muka osaavansa ajatella itse ja olevansa jotenkin niin paljon fiksumpia kuin perinteiseen mediaan ja asiantuntijoihin uskovat, vaikka ihan samalla tavalla muiden ajatuksia toistelevat.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää se, että palstalle on pesiytynyt näitä muutamia epäitsenäisesti ajattelevia valopäitä, jotka lammasmaisesti uskovat kaikki salaliittoteoriat ja valemediahöpötykset, kun populistigurut niin netissä kirjoittavat tai twiittaavat. Näiden kohdalla asian vain tekee pahemmaksi se, että raukat vielä kuvittelevat muka osaavansa ajatella itse ja olevansa jotenkin niin paljon fiksumpia kuin perinteiseen mediaan ja asiantuntijoihin uskovat, vaikka ihan samalla tavalla muiden ajatuksia toistelevat.
No, nämä kuuluvat ihan samaan kategoriaan.
AP
THL luottaminen on ku pistäis aseen ohimoonsa.
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Mua ihmetyttää se, miten Suomessa ei olla tietääkseenkään amerikkalaisten lähes kansannoususta. Kalifornian, New Yorkin ja Keskilännen mielenosoitukset ja sitten amerikkalaiset kaksi kokenutta lääkäriä piti lehdistötilaisuuden jossa kertoivat että korona ei ole sen vaarallisempi kuin kausi-influenssa ja kaikki pitäisi avata heti. Nyt niitä lääkäreitä dissataan ja sensuroidaan YouTubessa, vaikka heitä tuki paljon eri lääkäreitä koko maasta.
Niin paljon uskotaan ettei laiteta lapsiamme kouluihin ihmiskokeisiin...