Ajatelkaa: SUURIN OSA meistäkin av:n keskustelijoista tulee saamaan koronatartunnan. Se on vain ajan kysymys.
Itse sairastin ja parannuin jo.
Monilla on vielä tämä edessä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni todennäköisesti on sen jo sairastanut. Osa jopa tietämättään. Kaikki on arvailujen varassa koska a) edelleenkään ei testata riittävästi ja b) vasta-ainetestejä ei ole saatavilla eikä käytössä siellä missä saatavilla
Ei pidä paikkaansa. Vasta-ainetestit ovat jo käytössä ja on todettu, että max 1% on sen vasta saanut. Hyvin harvinainen sairaus Suomessa vasta.
Jos joku epäilee sairastaneensa sen, voi mennävaikkaheti vasta-ainetestiin yksityisesti, maksaa alle 200 euroa.
Oletko lukenut vasta-ainetestien luotettavuudesta? Etpä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta aloitusta ajattelit tehdä samasta aiheesta?
Aloittaja ei ole ihan terve, vaikka koronaa ei olisikaan.
Sais tulla jo, oispa sitten sekin ohi.
Itse en lähde kotonta minnekkään.
Sinäpä se asiantuntija olet, kun pystyt tekemään diagnoosin tuosta noin vain! Olet nero, syvä kumarrus sinne suuntaan!
Ja kyllä, asumme pääkaupunkiseudulla ja voisin mennä hyvinkin testeihin, mutta vasta sitten, kun ne todetaan luotettaviksi. Tähän mennessä luotettavuus on ollut huono, joten en laita aikaani/rahojani siihen vielä.
Vaikka olinkin sairaana ja sairautta ei testattu, niin en todellakaan ole unohtanut varovaisuutta, vaan elänyt niinkuin neuvotaankin, eli välttäen lähikontaktia ruokakuntaan kuulumattomien kanssa, pidän maskia kodin ulkopuolella/töissä ja pesen käsiä. Olen palveluammatissa, joten periaatteessa korona voisi olla mahdollinen, vaikka sinä sitä epäiletkin.
Perheessäni on riskiryhmään kuuluva ja jos sairastun taas, niin olemme tehneet jo suunnitelman maaliskuun puolella siitä miten menettelemme, eli osa talostamme voi eristää sairaan tiloiksi kokonaan.
En pelkää koronaa, mutta en sitä välttämättä haluakaan itselleni tai perheelleni.