Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sairas, hullu, mielisairas. Pitäisikö sinut viedä hoitoon??? Voin viedä sinut mielisairaalaan samoin tein
Koomista mutta tuo puhe oli totta eikä narsismia edellisessä suhteessa. Molemmat olimme mielisairaita ja ravasimme sairaalassa jatkuvasti ja siellä tutustuimmekin. 😂
- Sä kuvittelit vaan kaiken
- En ymmärrä miks sä otat tän noin
- En oo koskaan sanonut niin
- Mitään tollasta ei oo tapahtunut, toi on sun mielikuvitusta
- V*** et oot hullu ämmä
- Sä kyttäät mua (ja räjähtää, kun jää kiinni jostain)
- Nopeat syövät hitaat (röyhkeän käytöksen yhteydessä tokaistuna)
Vierailija kirjoitti:
"Syytä on ollut sysissä että sepissä". (Vakilause tilanteessa, jossa hän on tehnyt jonkun käsittämättömän tempun toiselle.)
"Riitaan tarvitaan aina kaksi".
Tää lause riitaan tarvitaan aina kaksi. Tottakai riitaan- jos sellainen on- tarvitaan aina kaksi kyllä.. Narsisti käyttää tätä lausetta vaan väärin. Narsisti käyttää tota lausetta kääntääkseen että se oli vähän kun sun vikaa miks tästä tuli tällänen riita et eihän tää hänen vikaa tietty oo vaan riitaan tarvitaankaan nyt aina kaksi! Tiettekö? Narsisti kääntää asioita paljon
Vierailija kirjoitti:
Se mulkoilu ja silmien pyörittely,jos joku vaikka kaapin ovi kolahti mukamas liian kovaa kiinni.Heti piti syyttää,että mitä sä nyt riehut.
Apua! Tää särähti, koska samaa oon kokenut. Suuttui jos olin jättänyt mikron oven auki aamuisin mut sit kun päätin laitan sen kii suuttui et kun suljen sen väärin koska siittä kuuluu ääni ja hän herää. Jos kans joku kaappi kolahti liian lujaa tai väärällä lailla niin syytti kuin se olis maailman suurin asia maapallolla ja Just et mitä sä nyt riehun.
Vierailija kirjoitti:
Kun pääset jyvälle narsistin peliliikkeistä ja hän ei enää voitakaan sua niin tokaisee että ei tajunnut muka mitä selitin. Tai toinen versio tajuaa mut tokaisee et oot kyl sekasin kun seinäkello ja muka naurahtaa kaupan päälle
TÄÄ! Samaa mieltä! Been there! Koettu myös et sanonu et sit muka ei ymmärrä mitä tarkoitin vaikka todellakin tajus ja olin tajunnu. ( Narsistit usein koittaa sumuttaa). Ja joo toi et naurahtaa ja tokaisee et oon sekasin koska mussahan se vika taas oli😄🤣
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä sanonut noin, nyt muistat ihan omiasi.
Jep ja näin saa sut epäilee omaa ittees ja ittees
"En ole koskaan sanonut niin."
"Sinulla on huono muisti, muistat väärin."
"Sä yrität jotenkin taas vaikuttaa minuun, mutta en lähde siihen mukaan."
"Hanki itsetunto."
"Rauhoitu."
"Minä tiedän miten haluan itseäni kohdeltavan ja miten itse kohtelen muita."
"Joku voisi ajatella ettet ole ihan terve."
"Olen ollut sanomassa että rakastan sua mutta mun tietää että sinä varmasti tunnet X/hyväksyt asian X".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä säkin muka tällaisesta tiedät?"
Ja kaikki vastaavat, joilla vähätellään älykkyyttä.
Sä oot niin nuori ettet ymmärrä mistään mitään (sanoi 31v dippainssi 26v dippainssille).
Olisin pistänyt kampoihin ja sanonut. Itte olet jo vanha haaska- käppänä, että et opi mitään enää ja toinen jalkasi on jo haudan partaalla 👎
Eli lähestulkoon kaikki mitä toisille sanoo niin on narsisti palstalaisten mielestä. Good for youuuu!
Vierailija kirjoitti:
Kun pääset jyvälle narsistin peliliikkeistä ja hän ei enää voitakaan sua niin tokaisee että ei tajunnut muka mitä selitin. Tai toinen versio tajuaa mut tokaisee et oot kyl sekasin kun seinäkello ja muka naurahtaa kaupan päälle
Ja näin, että unta olet nähnyt, mitä höpäjät, en ole sanonut sinne päinkään, mee hoitoon, uhkailee soittavansa lanssin ja jos huomauttelu ei lopu, niin soittaa jonkun puhelun. Edellistä vain, kun onkin jäämässä satimeen, isoon satimeen narsismistaan. Se on varmaa, että en jää hiljaiseksi nössöksi, jos tiedän, mistä asiassa kiikastaa.
Narsistit tekevät niitä ohjailujaan niin, että muita ei ole kuulemassa, ettei jäisi satimeen, jos vastapuoli haastaa edesvastuisiin ja laittaakin kovempaa vastaan. Eräs narssi ryhtyi uhkailemaan, kun sanoin haastavani "leivätömän pöydän ääreen." Uhkailu on Suomen laissa rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mulkoilu ja silmien pyörittely,jos joku vaikka kaapin ovi kolahti mukamas liian kovaa kiinni.Heti piti syyttää,että mitä sä nyt riehut.
Apua! Tää särähti, koska samaa oon kokenut. Suuttui jos olin jättänyt mikron oven auki aamuisin mut sit kun päätin laitan sen kii suuttui et kun suljen sen väärin koska siittä kuuluu ääni ja hän herää. Jos kans joku kaappi kolahti liian lujaa tai väärällä lailla niin syytti kuin se olis maailman suurin asia maapallolla ja Just et mitä sä nyt riehun.
Sillai pystyy narsistia äsryttämään sekoomisen partaalle, että vessassa käydessään kiepauttaa 2-kerros vessapapru rullasta päälimmäisen kerroksen ns. edelle. Silloin paprun katkaisu sauma ei ole enää vastakkain toisen paprun kaa. Narssi ärsyyintyi niin hirveesti, että potkaisi kenkänsä läpi vc-ovesta. Siltä seisomaltani laitoin lusikat jakoon ja lähdin kävelemään siitä liitosta. BYE ! Helpotti ihan vietävästi.
1. Hallitus on yhdessä päättänyt tästä asiasta
2. Tämä on kertaluontoinen elvytyspaketti joka tarvitaan koronakriisistä selviämiseen
3. En oikein tiedä miten selvemmin voin tähän vastata