Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikkulintu naputtaa joka aamu talon seinää?

Vierailija
05.05.2020 |

Siinä kysymys.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii ruokaa.

Vierailija
2/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hakee sun sieluasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut häiritsemään joka aamuinen naputus juuri siinä seinässä missä on makuuhuone. Ap

Vierailija
4/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa kukko?

Vierailija
5/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikkunan ne kitattu ulkopuolelta. Onko vanha talo. Syökö kittiä.

Vierailija
6/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintu havaitsi että vesi uurtaa vuoriin ajan kuluessa suuret uomat ja päätteli että talon voi hävittää nokkaisemalla joka päivä vähän kerrallaan.

Vierailija
7/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päättäny rakentaa pesän joko teidän taloon tai teidän talosta :)

Vierailija
8/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää kissan ihan kiusalla. Meillä pikkulinnut tulee partsilasien taakse elvistelee kissoille "ähäkutti, etpäs saakaan kiinni "

Vierailija
9/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nypittyä eristeitä jostain rakosesta? Meillä on edellinen, talon laudoituksen uusinut omistaja jättänyt talitintin mentävät raot ikkunapellin alle. Sinne tintit pölähtivät kopsuttelemaan ja hakemaan pesätarpeita. Loppui kun laitoimme verkot peltien alle. Voivat myös hakea kittiä ikkunoista(jos ikkunat ovat vanhat) Vielä yksi vaihtoehto on se että laudoituksessa on joku kolo tai oksanreikä. En tiedä mitä ne sieltä koputtelevat, mutta reikä voi innostaa lintuja etsintöihin.

Vierailija
10/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Alkanut häiritsemään joka aamuinen naputus juuri siinä seinässä missä on makuuhuone. Ap

No nyt sen tintin jälkeläiset on muuttanut meille. Napu napu napu, napu, napu, napu... Makuuhuoneen ulkopuolella. Etsin vastausta KVG:stä ja vauvallehan mä päädyin. Taas. Olkoon. Siis nämä tintit. Seinän naputtelusta en tiedä, mutta toinen juttu:

On tottuneet että kun ihminen liikuu mökillä ilmestyy ruokapaikalle pähkinöitä. Aamukahvinkeittoon kun menen niin lentävät kiinni ikkunassa ja katsovat sisään. Istuvat ikkunankarmille siinä huoneessa jossa olen ja katsovat suoraan sisään. SItten vien pähkinärouhetta. Luontoihmisiltä kun kysyy niin ei ne tietenkään ruokaa ihmiseltä haeskele, vaan näkevät ikkunassa "kilpakosijan" tai etsivät hyönteisiä karmien raoista. Niin varmaan. Ne tuijottaa suoraan mua, ihmistä.

Vierailija
11/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No nyt sen tintin jälkeläiset on muuttanut meille. Napu napu napu, napu, napu, napu... Makuuhuoneen ulkopuolella. Etsin vastausta KVG:stä ja vauvallehan mä päädyin. Taas. Olkoon. Siis nämä tintit. Seinän naputtelusta en tiedä, mutta toinen juttu:

On tottuneet että kun ihminen liikuu mökillä ilmestyy ruokapaikalle pähkinöitä. Aamukahvinkeittoon kun menen niin lentävät kiinni ikkunassa ja katsovat sisään. Istuvat ikkunankarmille siinä huoneessa jossa olen ja katsovat suoraan sisään. SItten vien pähkinärouhetta. Luontoihmisiltä kun kysyy niin ei ne tietenkään ruokaa ihmiseltä haeskele, vaan näkevät ikkunassa "kilpakosijan" tai etsivät hyönteisiä karmien raoista. Niin varmaan. Ne tuijottaa suoraan mua, ihmistä.

Mene töihin niin ei ole aikaa miettiä täysin joutavia.

Vierailija
12/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nämä joutavat on monen koko työn keskiössä. Jotkut tutkivat kastemadon käyttäytymistä.

Vierailija
13/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole tärkeämpää kuin biologia, sekä tieto ja tutkimus maapallosta, ekosysteemeistä, eläimistä. Ensi kesänä aion tarkkailla aamusta iltaan mehiläisten toimintaa. Koputtelevat tiaiset pitää kesällä taukoa.

Vierailija
14/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on edesmennyt isoäitisi, joka naputti sinulle eläessään. Nyt jatkaa samaa lintuna.

Vierailija
15/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lintu voi kärsiä peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
16/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa tietää että se on kuoleman enne.

Vierailija
17/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut tykkäävät puuhastella ja kokeilla nokalla erilaisia materiaaleja. Nokkatapa. Välillä syödään puusta marjoja. Tai pesäasiat mielessä keväällä. Ehkä joku teroittaa nokkaansa.

Vierailija
18/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule jonkun käki, kellosta kadonnut. Tarkistapa omasi.

Vierailija
19/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee taloansa sun taloon, todennut et siinä on pihassa ruokamarketti niin rakentaa perheelleen kodin.

Vierailija
20/29 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintit tulee syksyisin hulluiksi.Naputtelee ja suhaa eestaas.Repii ovikranssit,ikkunanpielet,karhunvillat ym.

Kaipa ne reppanat etsii ruokaa ja lämmikettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän