Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe lapsenlasta ja harmittaa

Pettynyt
05.05.2020 |

En ole 2 kk nähnyt livenä pojan poikaa 3v. Äitinsä ei päästänyt lasta pihallekaan vaan pyysi jättämään tavarat alaulkoovelle mista hakivat kun poistuimme. Poika 3v ei kuulemma
Vanhempiensa mukaan ymmärrä ettei saa juosta ukin ja mummin syliin. Olisimme pitäneet 5 m välin.

Pitääkö aiti vain hyvänä mummin eston. Meidän välit on olleet hyvät. Lapsen kehityksestä jää osa pois. Päiväkodissa käy.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tyhmää. Tuskin 3-vuotiaalla on koronaa eikä sulla.

Miksi ette voi kohdata?

Ja kuitenkin käy päiväkodissa.

Älliä ei ole kaikilla.

Idiootti. Lapsi käy päiväkodissa ja voi olla oireeton kantaja.

Vierailija
22/26 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me kaikki mummot olla +70v ja riskiryhmäläisiä. Olen +50v. ja perusterve, käyn töissä jne ja en saa tavata lastenlastani koska vanhempansa ovat hysteerikkoja.

No mutta, ota pari viikkoa lomaa ja pysy karanteenimaisissa olosuhteissa. Ja tapaa sitten lastasi ja hänen lastaan.

Ongelma ratkaistu, olehyvä.

Tuo ei meillä ratkaisi yhtään mitään. Me kun pelkäämme lähinnä sitä, että meidän perhe sairastuttaa isovanhemmat. Emme niinkään pelkää saavamme heiltä tartuntaa. Ja korona voi olla oireeton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on suositus ikäihmisten suojelemiseksi. Toki voit ottaa riskin ja tavata lapsenlapsiasi, ei sitä kukaan kiellä.

Minä tapaan lapsenlastani, joka on pieni vauva, aina ulkosalla. Tosin vauvaa suojatakseni emme tapaa sisällä, emme siis minun takiani, joka olen alle viidenkymmenen. Ei kaikki isovanhemmat ole yli seitsemänkymppisiä riskiryhmäläisiä.

Vierailija
24/26 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me kaikki mummot olla +70v ja riskiryhmäläisiä. Olen +50v. ja perusterve, käyn töissä jne ja en saa tavata lastenlastani koska vanhempansa ovat hysteerikkoja.

No mutta, ota pari viikkoa lomaa ja pysy karanteenimaisissa olosuhteissa. Ja tapaa sitten lastasi ja hänen lastaan.

Ongelma ratkaistu, olehyvä.

Tuo ei meillä ratkaisi yhtään mitään. Me kun pelkäämme lähinnä sitä, että meidän perhe sairastuttaa isovanhemmat. Emme niinkään pelkää saavamme heiltä tartuntaa. Ja korona voi olla oireeton.

Niin tuossa jolle vastasin sanottiin, että kyseessä on ei-riskiryhmään kuuluva isoäiti ja, että vanhemmat ovat "hysteerikkoja" eli voidaan olettaa, että elävät jo täysin eristyksissä.

Silloin ei voi pelätä tartuntaa kuin mummon suunnasta.

Jos se kaksi viikkoa ei riitä niin voisikohan mummo pitää kesälomansa nyt kokonaan ja tavata sitten, kolmen/neljän viikon eristäytyminen kun nytkin varmasti viisana ihmisenä elää jo ilman muita riskejä kuin työssäkäynti, luulisi riittävän hysteerisimmällekin 🤔

Tai sitten voi olla, että mummo nyt liioitteli eikä vanhemmat olekkaan ihan niin hysteerisiä vaan yrittävät vain pitää tapaamiset niissä jotka perheelle ovat välttämättömiä 🤷‍♀️

Vierailija
25/26 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa nähdä,syy ei ole korona.

Vierailija
26/26 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa nähdä,syy ei ole korona.

Huoltajat arvioi ja päättää.