Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko valmis maailmanloppuun?

Vierailija
05.05.2020 |

.

Oletko valmis maailmanloppuun?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos maailmanloppu tarkoittaa yökerhojen ja instagram elämäntavan ja IKEA shoppailun loppua :DD

Vierailija
2/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta maailmanloppu ei takuulla ole valmis minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuollaan kaikki!

Vierailija
4/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olen, kun uskovat temmataan maan päältä pois, niin antikristus pääsee valloilleen kera pedonmerkki,

Silloin olen katkera niille uskoville jotka ei yrittänytkään auttaa (toki poikkeuksia on), vaan olivat omissa porukoissaan eivätkä lohduttaneet yms, eivätkä olleet puhelin yhteydessä

Kiitos kun jätitte kuolemaan tänne, kadotus odottaa oletko valmis hyvä lukija? Sinä siellä ruudun toisella puolella

5/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee ! Kyllä. Vihdoinkin olisin vapaa !

Vierailija
6/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, mutta tuota aikaa lähestytään vinhaa vauhtia

mies52v

Vierailija
7/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen tulee kauhea kaaos. Ei kiitos!

Vierailija
8/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se on tulossa? Tuntuu, että maailmanloppu on aina myöhässä sovitulta päivältä milloin hänen pitäisi saapua. Eikö hän tiedä kuinka paljon häpeää hän aiheuttaa kaikille maailmanlopun ennustajille tälläisellä käytöksellä?

Vierailija
9/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ja Maailmanloppu. Kaksi jotka ei tule koskaan, vaikka aina niitä odotetaan.

Vierailija
10/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin olla kuolleena muutaman vuosimiljardin ennen sitä.

Vierailija
11/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni maailmanloppu tuntuisi suorastaan piristävältä näinä ankeina aikoina!

Vierailija
12/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että maailmanloppu tulee vielä lähitulevaisuudessa mutta on silti tärkeää olla valmis siihen ja opetella ajatukseen kuoleman syleilystä.

Vierailija
13/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vshsjs kirjoitti:

Kai olen, kun uskovat temmataan maan päältä pois, niin antikristus pääsee valloilleen kera pedonmerkki,

Silloin olen katkera niille uskoville jotka ei yrittänytkään auttaa (toki poikkeuksia on), vaan olivat omissa porukoissaan eivätkä lohduttaneet yms, eivätkä olleet puhelin yhteydessä

Kiitos kun jätitte kuolemaan tänne, kadotus odottaa oletko valmis hyvä lukija? Sinä siellä ruudun toisella puolella

Uskovat eivät ole mitenkään yksimielisiä siitä että tulee jonkinlainen jumalallinen ”helicopter escape”. Ainakaan ennen ihan loppua.

Raamattu ei mitenkään yksiselitteisesti opeta niinkuin kärjistäen kuvasit helluntailaisten ja monien muiden eskatologisen näkemyksen.

Lähinnä kyse lienee laiskanpulskeiden länsimaisten kristittyjen unelmasta päästä pakenemaan elämään väistämättä kuuluvia kärsimyksiä.

Vierailija
14/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vshsjs kirjoitti:

Uskovat eivät ole mitenkään yksimielisiä siitä että tulee jonkinlainen jumalallinen ”helicopter escape”. Ainakaan ennen ihan loppua.

Raamattu ei mitenkään yksiselitteisesti opeta niinkuin kärjistäen kuvasit helluntailaisten ja monien muiden eskatologisen näkemyksen.

Lähinnä kyse lienee laiskanpulskeiden länsimaisten kristittyjen unelmasta päästä pakenemaan elämään väistämättä kuuluvia kärsimyksiä.

Miksi kuolema olisi muka kärsimystä? Satavarma autuas helpotus kun kaikki aivotoiminta (masennus, ahdistus, negatiiviset tuntemukset) ja hermosto (krooniset kivut ja säryt) lakkaa olemasta ja siirryt ikuiseen kivuttomaan uneen.

Vierailija
15/15 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset