Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereella on nykyään tosi vaikeita ihmisiä

Vierailija
25.03.2023 |

Entisaikoina kun pummin kaupungilla bussirahaa eli rahaa päihteisiin niin ihmiset meni lankaan ja antoivat rahaa. Nykyään ei enää anna! Vaikka kuinka valehtelen ja tarinoin ja väkisin vänkään niin ei, ei vaan niin millään. Kylläpäs ne tekee asioista vaikeeta. Oikein inhottaa minkälaisia ihmiset on.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin päihteisiin

Vierailija
2/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sylkeä niiden päälle tai antaa niille nyrkistä kun ne ei anna mulle rahaa. Tosi loukkaavia töykeitä röyhkeitä ihmisiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta muualle

Vierailija
4/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan omat päihteen, ja näin puhelinaspana voin sanoa, että pirkanmaalaiset vetävät rentoudessaan vertoja itä-Suomelle ja Lapille.

Vierailija
5/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kolikoita, jos on. Joskus voi olla että joku toinen kysyi ensin, eikä jäänyt taskuun enempää. Mutta tilanne voi yllättää jotkut, riippuu missä kysyy. Kunpa vain muistaisin varata ne taskuun valmiiksi, pelkään ottaa lompakkoa esille. Olen köyhä itsekin tavallaan. Yksi mies kysyi tavaratalon sisäänkäynnillä, se on hieman vilkas paikka. Ulkomaalainen suojatien jälkeen heti, en voinut siihen pysähtyä.

Vierailija
6/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan omat päihteen, ja näin puhelinaspana voin sanoa, että pirkanmaalaiset vetävät rentoudessaan vertoja itä-Suomelle ja Lapille.

minkä päihteen

Vierailija
7/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta on muuttanut muutama hyvin erikoinen ihminen Uudellemaalle.

Vierailija
8/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan....turpaan pummille välittömästi

Vierailija
9/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Äänestä Sannaa niin voit huutaa "miten kehtaat!" ja ottaa väkisin. Jos ei nyt käteistä ole, niin toki luottokortin voi vanhuksilta ottaa lainaan?

Vierailija
10/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se parinvaihtopariskunta? Niistä toinen muuttaa Brysseliin, toinen maitojunalla takaisin Manseen.

Vierailija
11/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kela ei kustanna teille pummeille sellaista kortinlukijaa pummimisen helpottamamiseksi?

Harvalla nykyään on enää mitään käteistä rahaa pummeille annettavaksi?

Vierailija
12/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin päihteisiin

Jauhoihin, nääs!

Vierailija
13/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tällaiset kamalat pummit voisi sijoittaa omaan kasarmiinsa asumaan, häiriköivät vain muita ihmisiä olemuksellaan. Olisi myös hyvä jos olisi tuo eutanasia, päästäisiin heistä nopeammin eroon. En voi sietää mitään pummeja yhtään missään.

Vierailija
14/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin ne oudot sinne. Se on salajuoneni. t. alkuperäinen tamperelainen

Vierailija
15/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoa enää minuun mitkään bussirahan vonkaajat, kun ei käteinen ole enää aikoihin busseihin kelvannut.

Kerran heitin lantin, kun kaveri istui Hämeensillalla lappu kaulassaan, missä kertoi tarvitsevansa rahaa päihteisiin. Arvostan rehellisyyttä! ;)

Vierailija
16/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Äänestä Sannaa niin voit huutaa "miten kehtaat!" ja ottaa väkisin. Jos ei nyt käteistä ole, niin toki luottokortin voi vanhuksilta ottaa lainaan?

Oikein! Noin se kuuluu tehdä!

Tuttavani kertoi että oli kaupungilla antanut euron jollekin kerjäläiselle ja kerjäläinen oli alkanut rähjätä ja huutaa tuttavalleni "euro? vain euro? mä tahdon kymmenen euroa! anna kymmenen euroa!"

No, en tiedä onko tuo tuttavani tarina totta. Mutta sen olen huomannut että kyllä ne jotkut kerjäläiset on jo tosi röyhkeitä, niitä pitää oikein pelätä, ne meinaa käydä kimppuun.

Näköjään nykyään kaikenmaailman hampuuseilla on jokin ihmeen oikeus ryöstää kadullakulkijoita. Se on juurikin jotain ihmeen nykypolitiikkaa, liberaalia suvaitsevaisuutta ja modernia tasa-arvoa. Entisaikoina poliisit olis antanut tollaselle rosvoille pampusta, nykyään taas mä saan pampusta jos mä en anna noiden rosvota mua. Ensin mun pitää paeta kerjäläistä, sitten mun pitää paeta poliisia, äkkiä ennen kuin kerjäläinen usuttaa kaikki mun kimppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi