Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:n Nyt-liite muuttuu koko ajan vain turhemmaksi ja turhemmaksi

Vierailija
04.05.2020 |

Ketäköhän esimerkiksi tällainen artikkeli voi kiinnostaa:

https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistoa on galluppien mukaan 30-40% kansasta, sieltä riittää tilaajia ihan hyvin.

Kyllä tuossakin porukassa on kirjoa. Koko hs tihkuu keskiluokkaista pinnallisuutta. Urbaaniutta, jolla koetetaan erottua ns junttiSuomesta. Välillä uuvun täysin, nyttiä en ole edes vilkaissut aikoihin.

Mielenkiintoista olisi kuulla miten vegaanit feministivihervassarit ja transgenderit lehden kokevat, arvaan heidän pitävän sisältöä asiallisena.

Vierailija
22/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytti ei ole mitään verrattuna kulttuurisivuihin. Naiskohtaloa maanantaista sunnuntaihin. Sorrettuja naistaiteilijoita, hyväksikäytettyjä; unohdettuja naissäveltäjiä; saarnaa "miehen kuolemasta". Nykymies kun taitaa pestä hameensakin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän te että Nyt-liite ja Nyt.fi:n verkksoviut ovat ihan eri tuotteita? Nyt-liitteessä on tv-tiedot ja menotietoja, joku juttu ja ravintola-arosteluja. Nyt.fi on vain verkossa.

Vierailija
24/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko HS mennyt alas. Viihdettä ja lässytystä. Päivän uutinen: joku tviittasi jotain. Otsikoinneissa toistetaan samoja kaavoja, kun eivät muutakaan osaa.

Vierailija
25/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän te että Nyt-liite ja Nyt.fi:n verkksoviut ovat ihan eri tuotteita? Nyt-liitteessä on tv-tiedot ja menotietoja, joku juttu ja ravintola-arosteluja. Nyt.fi on vain verkossa.

Päivän turhin viisastelu.

Vierailija
26/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aikoinaan hyvä. Nyt se on rasite. HS pitäisi miettiä että onko HS kohderyhmä todellakin feministi vihervasemmisto tai joku muu.

Minullakin oli HS yli 10 vuotta. Ei ole enää.

Aikoinaan luin aina Nytin ekana, nykyisin en edes avaa (en tosin ole varma ilmestyyköhän vielä). Tilaus loppuu kesällä, en ole uusimassa.

Vierailija
27/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

köriläs kirjoitti:

Nytti ei ole mitään verrattuna kulttuurisivuihin. Naiskohtaloa maanantaista sunnuntaihin. Sorrettuja naistaiteilijoita, hyväksikäytettyjä; unohdettuja naissäveltäjiä; saarnaa "miehen kuolemasta". Nykymies kun taitaa pestä hameensakin itse.

Kai siellä sentään pakolliset transgenderit on aina edustettuna

Vierailija
28/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vielä että ap tajuaisi referoida tapahtuneen, koska en availe linkkejä joihin ei ole minkäänlaista referointia viitsitty tehdä.

Vierailija
29/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti-ilmiöistä ei pitäisi uutisoida ollenkaan. Niitä on nyt jo liikaa.

Vierailija
30/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistoa on galluppien mukaan 30-40% kansasta, sieltä riittää tilaajia ihan hyvin.

En usko että niin paljon. Itse äänestän demareita mutta en ole yhtään vihertäjien kannattaja. Kieltämättä heitä demareissakin on. Enemmänkin edustan sellaista vanhan ajan ay-tasa-arvodemaria vaikka olenkin nainen. Naiset varsinkin ovat hurahtaneet tähän mutta itse en pidä vihreitä edes vasemmistolaisina vaikka siellä joku vanha stallari onkin.

Vierailija
31/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan kova pala nuo viimeisimmät gallupluvut.

Vierailija
32/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha läpyskä se on aina ollut.

Kuukausiliitteessä oli sentään ennen Mämmilä, mutta senkin tekijä keksi alkaa apinoida Itsevaltiaita ja lopputulos on nolo.

Vierailija
33/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että niin paljon. Itse äänestän demareita mutta en ole yhtään vihertäjien kannattaja. Kieltämättä heitä demareissakin on. Enemmänkin edustan sellaista vanhan ajan ay-tasa-arvodemaria vaikka olenkin nainen. Naiset varsinkin ovat hurahtaneet tähän mutta itse en pidä vihreitä edes vasemmistolaisina vaikka siellä joku vanha stallari onkin.

Vihreät taitaa olla ainoa puolue, jossa nämä ovat enemmistönä. Muissa puolueissa (jopa vasemmistoliitossa) ovat vain näkyvä vähemmistö.

Vierailija
34/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne liittyvät avaukseen miten?

Vierailija
35/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt.fille näyttää olevan. Pitää lisätä kierroksia, kun vihreiden ja Vasemmistoliiton kannatus putoaa.

Vierailija
36/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossakin porukassa on kirjoa. Koko hs tihkuu keskiluokkaista pinnallisuutta. Urbaaniutta, jolla koetetaan erottua ns junttiSuomesta. Välillä uuvun täysin, nyttiä en ole edes vilkaissut aikoihin.

Mielenkiintoista olisi kuulla miten vegaanit feministivihervassarit ja transgenderit lehden kokevat, arvaan heidän pitävän sisältöä asiallisena.

Olen transsukupuolinen, mutta se ei todellakaan tee minusta vihervasemmistolaista eikä varsinkaan feministiä. Olen vihannut hesaria vuosia.

Vierailija
37/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä ”faktoihin perustuvaa journalismia”.

Vierailija
38/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun peruin Hesarin, asiakaspalvelija kysyi syytä. Sanoin että mennyt niin vihervasemmistolaiseksi etten jaksa enää lukea. Vastasi "OK siis laitetaan että sisältöön liittyä" LOL ettei vahingossakaan mene tieto lehden johdolle mikä siinä sisällössä niin ärsyttää.

Eli jos sinä itse olisit toimittajana oikeistolaisessa lehdessä, niin ryhtyisit kirjoittamaan vasemmalle kallellaan olevia tekstejä siksi, ettei joku lukija vain lopettaisi tilausta? En oikein usko. 

Onko nyt vasemmistolainen julkaisu ihan virallisestikin?

Vierailija
39/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin HS:n tilauksen kymmenen vuotta sitten. Ainoa mitä siitä lehdestä kaipaan on mainokset.

Vierailija
40/40 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät nyt ovat yksi trendikäs kupla. Kaikkea kivaa kaikille, mutta oikeastaan kaikki käy, kunhan valtaa vain sa itselle.

Hesaria vaikea nähdä kovinkaan vasemmistolaisena, sikäli kun  sen katsoo käsittävän muutakin kuin paskan ruskean homotransuilun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme