Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen löytää usein silloin seuraa tai suhteen, kun ei etsi mitään?

Vierailija
04.05.2020 |

Itsekin huomannut tämän, että kun ei oikeasti etsi mitään, niin seuraa löytyy. Ja moni on sanonut, että parisuhde on löytynyt vain sillä, että on lopettanut etsimisen.

Miksihän näin on?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ei tunnu menevän niin hitaasti, kun ei vesi kielellä odota jotain. Ja tämä muutenkin pätee lähinnä naisiin. Tavismies ei löydä yhtään mitään ilman omaa aktiivisuutta.

Ei introvertti tavisnainenkaan löydä. Se on naisille helpompaa, koska naiset yleensä tykkäävät olla spontaanin sosiaalisia ja jutella miettimättä asioita sen pitemmälle. Sinkkumiehistä epätoivoisimmat ajattelevat kaikkia tilanteita, joissa puhuu naiselle potentiaalisina iskemistilanteina. Jos miettii liikaa niin se rentous ja spontaanius katoaa mikä yleensä saa ihmiset tykkäämään toisistaan.

Ei tuossa puhuttu epätoivoisista miehistä vaan tavismiehistä, jotka saavat tallustella aivan rauhassa hautaan saakka, jos eivät itse tee jotain puolison löytämisen eteen. Tämä toistuu ihan muuallakin luonnossa. Naaras möllöttelee jossain kivellä ja urokset käyvät pullistelemassa leukapussejaan ja kilpailevat siitä, kuka jaksaa kuljettaa isoimman näreen naaraan eteen. Sitten pariudutaan.

Tavismiehistäkin pariutuvat kaikki ne, jotka ovat rentoja, spontaaneja, sosiaalisia, huumorintajuisia. Pullistelu on jotain mitä miehet tekevät toisilleen, naisiin se ei tosiasiassa vetoa ollenkaan. Jos pullistelija on myös rento ja huumorintajuinen, silloin naiset toki usein tykkäävät.

Taas yksi lukutaidoton. Tietenkin pariutuvat, mutta eivät ilman omaa aktiivisuuttaan asiassa.

Vierailija
22/26 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon periaatteen mukaan mulla pitäisi jatkuvasti roikkua naisia käsivarsissa ja housunlahkeissa, mutta eipä ole yhtäkään näkynyt. Toi saattaa päteä karuselliin?

Niin, en koskaan ole kuullut miehen sanovan löytäneensä parisuhteen vasta kun lakkasi etsimästä...

Minä olen. Kyse oli hyvännäköisestä miehestä vieläpä, mutta jostain syystä naiset kelpuuttivat hänet vain sänkyyn. Parisuhdetta ei etsimällä löytänyt, vasta sitten kun lakkasi etsimästä.

Taitaa se vain sänkyyn kelpuuttaminen siinä tapauksessa johtua siitä, etteivät naiset usko miehen pystyvän sitoutumaan heihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ole löytänyt yhtään mitään vaikken ole etsinytkään.

Minä olen etsinyt ja ollut "tyrkylläkin" siinä missä muutkin ja nyt sitten viimeisen viisi vuotta täysin etsimättä.

Ei ole löytynyt eikä kukaan ole löytänyt myöskään minua vaan ihan yhtälailla yksin olen. Ainoa positiivinen muutos on, ettei niitä irtoseksin vonkaajiakaan enää ole näkynyt. Ne ei kiinnosta eikä ole koskaan kiinnostanut.

N43

Vierailija
24/26 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei. Ainakin omalla kohdalla on aivan yhdentekevää olenko haku päällä vai en.

Vierailija
25/26 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt miestä koulusta enkä netistä. Tuskin löydän mistään.

Vierailija
26/26 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa kuullut tuon sanonnan, mutta ei tunnu omalla kohdalla pätevän. Olen kolmekymppinen nainen ja parisuhteeseen olen aiemmin päätynyt vain, kun olen itse aktiivisesti tehnyt jotain asialle ja etsinyt suhdetta. Tällä hetkellä olen sinkkuna ja voi, että miten ystävät taas hokevat ”kyllä se siitä, kun et etsi mitään, niin silloin heti löytyy sopiva kumppani!”