Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin naisia joilla on hienovaraiset piirteet.

Vierailija
04.05.2020 |

Olen 24-vuotias nuori nainen. Olen aina kärsinyt siitä että kasvonpiirteeni on tosi persoonalliset ja itse kuvailisin kasvojani rujoksi. Tummat silmänaluset löytyy ja vaikka kuinka koitan niitä peittää niin näkyvät usein esim. kuvissa. Nenäni on pitkä ja terävä. Leuka aivan oudon mallinen, huulet isot mutta ei kauniit vaan sellainen sekava mössö keskellä naamaa. Jos otan selfieitä juuri oikeasta kulmasta niin näytän kauniilta, myös peilistä katsoo usein kaunis ihminen. Mutta sitten kun joku toinen ottaa minusta kuvan niin masentava totuus paljastuu. Näytän ihan karsealta esimerkiksi sivusta otetuissa kuvissa, ja muutenkin. Naamani on niin hemmetin epäsopusuhtainen. Lisänä vielä että olen pitkähkö, minulla on epäsopusuhtainen vartalokin. Pitkät paksut jalat ja vaikka olen hoikka niin lantioluut on niin korkealla että näytän tasapaksulta ja isolta.
Antaisin mitä vaan että olisin persoonattoman näköinen, "valju" kuten meitä suomalaisia aina kuvaillaan. Miksi juuri minä näytän tältä kun melkein kaikki muut ympärilläni näyttävät perus skandinaavisilta? Olisiko täällä kohtalotovereita? :(

Menisin heti leikkelemään itseni normaalin näköiseksi jos olisi varaa siihen. Ulkopuoliset kyllä usein kehuvat kauniiksi, miehistä ei ole ollut pulaa, mutta en vaan tajua että millä perusteella minua kukaan sanoo kauniiksi kun näytän näin karsealta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla, paitsi mun nenä ei ole terävä vaan sellainen alaspäin levenevä kuin nuuskamuikulla. Inhoan myös mun kroppaa kun jalat on lihaksikkaat tolpat, lantio korkealla, torso pitkä ja leveä, hartiat leveät. Sellanen laatikko ilman mitään kaarevia muotoja ja mittasuhteet oudot.

Vierailija
2/4 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulla, paitsi mun nenä ei ole terävä vaan sellainen alaspäin levenevä kuin nuuskamuikulla. Inhoan myös mun kroppaa kun jalat on lihaksikkaat tolpat, lantio korkealla, torso pitkä ja leveä, hartiat leveät. Sellanen laatikko ilman mitään kaarevia muotoja ja mittasuhteet oudot.

Tämän lisäksi vielä tissit kiinnittyneet tosi alas niin, että niiden ja kaulan väliin jää tollanen iso tasainen luiseva alue. Peppu myöskin leveä ja neliskanttinen lantion muodon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa omituisten otusten joukkoa, mutta näin on pärjätty keski-ikäiseksi saakka. Perhekin löytyy. Valokuvia en anna itsestäni ottaa enkä katsele peileihin muuten kuin pakolliset.

Vierailija
4/4 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vaatimuksia sinulla on miehen ulkonäölle?

t. mies joka tykkää nuuskamuikku-nenästä naisilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän