Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pyytäneet tai saaneet lomaa lapsellenne 14.5. eteenpäin kaksi viikkoa?

Vierailija
04.05.2020 |

Tai aiotteko pyytää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydetty ja saatu :)

Vierailija
2/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion pyytää, odotan ensin rehtorin selvityksen järjestelyistä ja lupakäytännöstä, pitäisi tulla tällä viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa laittaa viestiä enemminkin kaikille kansanedustajille kuin koulujen rehtoreille. Tämä järjetön koulujen avaamispäätös on saatava peruttua. Nyt vastuuta siirretään perheille, itse en halua riskeerata yli 80-vuotiaita isovanhempia, joiden ainoa kaupassakävijä ja asioidenhoitaka nyt olen

Voin vain kuvitella ahdistuksen määrää perheissä, joissa lapset tai vanhemmat on riskiryhmää

Vierailija
4/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion pyytää, odotan ensin rehtorin selvityksen järjestelyistä ja lupakäytännöstä, pitäisi tulla tällä viikolla.

Ymmärrät varmaan, että ne hallitukset ohjeistuksen on mahdottomia noudattaa kouluissa. Ei kukaan pysty estämään lasta aivastelemasta muiden päälle täpötäysissä luokissa.

Vierailija
5/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä haettu mutta rehtorin kanssa jo alustavasti keskusteltu ja lupa tullaan myöntämään ☺️

Vierailija
6/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen ammattikorkeakoulussa, ja meille ilmoitettiin jo ajat sitten että jatkamme etäopetuksessa koko ekvään. Ja mahdollisesti vielä syksylläkin, jos tilahne on yhä paha. Syyskuussa pitäisi tosin päästä työjarjoitteluun...

7/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään. En tietenkään pyydä. Kyllä ovat ihmisraukat sekaisin.

Vierailija
8/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä vieläkään, että miksi ne koulut pitää avata pariksi viikoksi? Siinähän sitten moni perhe sairastuu koronaan juuri kesän alkaessa, kun lapset tuovat sen kotiin koulusta. Ehkä tämä on se, mitä hallitus haluaakin...?

Vierailija
9/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33400 kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään. En tietenkään pyydä. Kyllä ovat ihmisraukat sekaisin.

Sinä tietämätön raukka 😄👆🏻 Oot varmaan perusterve parikymppinen typy pk-seudulta? Ei mitään menetettävää!

Vierailija
10/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä. Koulusta kyllä ilmoitettiin että kaikki pyydetyt lomat myönnetään. Saavatpahan tavata kavereita ja itse saan tehdä pari viikkoa taas rauhassa töitä.

Vierailija
11/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei myöskään olla menossa kouluun ennen kesää, lapsen luokalta kaikki jäävät todennäköisesti kotiopetukseen ja tämä sopii koululle.

Ei mitään järkeä ottaa valtavaa riskiä kahden viikon takia. Hallitus purki rajoituksen vain että saadaan virus leviämään. Rakastan lapsiani ja vanhempiani, meillä ei oteta turhia riskejä.

Vierailija
12/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt lomaa.

Vierailija
13/13 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, lapset haluavat kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi