Millä hinnalla tilaisit YLEn jos se muuttuisi vapaaehtoiseksi?
Minä maksan 163 eur. En tilaisi mistään hinnasta vapaaehtoisesti.
Kommentit (53)
Ärsyttää maksaa yleveroa. Tosin kyllä sieltä löytyy katsottavaa. Yle areenasta katson paljin dokkareita, aiheita laidasta laitaan. Mitä te katsotte jos ylen tarjonnassa ei ole mitään mielenkiintoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle verosta jaksaa jokainen narista, mutta kukaan ei tule laskeneeksi minkä määrän radio- ja tv-ohjelmia sillä saa joka päivä käyttöönsä. Yksikään suoratoistopalvelu ei pysty parempaan, vielä ilman mainoksia.
Et taida tajuta, että mikä tahansa suoratoistopalvelu pystyisi parempaan, jos sille annettaisiin sama määrä rahaa (ja maksavia asiakkaita) kuin Ylelle.
Ohis, mutta en usko. Maikkari ja nelonen, kaikista subeista, jimeistä yms puhumattakaan tuottavat pelkkää roskaa mainostuloillaan. Meinaatko oikeasti että laatu paranisi?
Riippuisi paljon tarjonnasta. Itse katson yleltä urheilua, ajankohtaisohjelmia ja dokkareita. Autossa on noin 50% on ylen kanava päällä. Ja verkkosisällön uutisten muodossa katson joka päivä ylen sivuilta. Eli tuleehan tuota käytettyä.
Jos nykyinen tarjonta (mukaanlukien urheilu) säilyy tai lisääntyy, niin maksaisin varmaan sellaiset 150 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Yle verosta jaksaa jokainen narista, mutta kukaan ei tule laskeneeksi minkä määrän radio- ja tv-ohjelmia sillä saa joka päivä käyttöönsä. Yksikään suoratoistopalvelu ei pysty parempaan, vielä ilman mainoksia.
Ja mitään näistä en käytä koskaan, joten miksi minun pitää maksaa siitä, että joku muu haluaa katsoa ja kuunnella?
Okei, olen katsonut Euroviisut silloin, kun Lordi voitti, mutta en tämän jälkeen enää koskaan ole vieraillut Yle:n kanavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tajuta, että mikä tahansa suoratoistopalvelu pystyisi parempaan, jos sille annettaisiin sama määrä rahaa (ja maksavia asiakkaita) kuin Ylelle.
Tuo nyt on vuosisadan huonoin perustelu ikinä ja vailla mitään todellisuuspohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta en usko. Maikkari ja nelonen, kaikista subeista, jimeistä yms puhumattakaan tuottavat pelkkää roskaa mainostuloillaan. Meinaatko oikeasti että laatu paranisi?
Tiedätkö sä reppana edes mikä on suoratoistopalvelu? Ei, nuo mainitsemasi eivät ole suoratoistopalveluita.
Ja tolle jollekin muulle reppanalle, ainakaan mun katsomissa suoratoistopalveluissa ei tule mainoksia. Mielelläni maksan 20e/kk siitä, että saan katsella laadukkaita sarjoja, dokumentteja ja leffoja rajoituksetta ja ilman mainoksia.
-muu vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olen katsonut Euroviisut silloin, kun Lordi voitti, mutta en tämän jälkeen enää koskaan ole vieraillut Yle:n kanavilla.
Tuota valetta et usko itsekään.
Jahas ja silti Yle Areena äänestetään joka vuosi Suomen parhaaksi brändiksi. Areena on kyllä hyvä, Sohvaperunat, Modernit miehet, Aikuiset, Perjantai-dokumentit, Au Pairit, Siskonpeti, Solsidan, M/S Romantic... Nää on kaikki hyvää raikasta suomalaista sisältöä mistä maksaisin kyllä jatkossakin! :)
Mikä kaupallinen kanava on tarjonnut yhtä laadukasta kotimaista komediaa?
Kimmo
Luottomies
Siskonpeti
Modernit miehet
M/S Romantic
Tässä muutama alkuun. Mitä maikkari tarjoaa? Taitaa ainut komedia olla Mika Tommola ihmettelemässä jäidenlähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on vuosisadan huonoin perustelu ikinä ja vailla mitään todellisuuspohjaa.
Katso vähän Ylen toimittajien määrää, työsaavutuksia ja palkkausta niin näet sieltä vähän sitä todellisuuspohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso vähän Ylen toimittajien määrää, työsaavutuksia ja palkkausta niin näet sieltä vähän sitä todellisuuspohjaa.
Kyllä, laadusta pitää maksaa. Vai osaatko sanoa miksi maikkari ja kaupallinen media haluaa palkata Yleltä koko ajan henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota valetta et usko itsekään.
Saat uskoa ihan mitä vaan, mutta näin nyt vaan on. Yle ei tarjoa minulle mitään katseltavaa ja radiota en kuuntele. Kaikki uutiset luen netistä (en yle:n sivuilta), en katso edes maikkarin kympin uutisia.
En edes huomaisi, jos Yle lopettaisi toimintansa.
Samalla kilahtaakin jo katsoja tilastoihin Ylen aamu-teeveelle.