Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Italialaisnaisen kauniit kädet & kynnet

Vierailija
04.05.2020 |

Tykkään tämän italialaisnaisen käsistä (tai siis, ehkä tässä tapauksessa kädestä). Todella sileät ja kauniit. Minusta se on todella viehättävää, kun naisella on siistit ja pitkät luonnolliset kynnet. Mitä mieltä itse olet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät ja kaukana luonnollisista. Ei noilla pystyisi tekemään mitään.

Vierailija
2/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavat. Tuosta sormen yli menevästä osasta jos ottaa puolet pois niin sitten olisi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kädet on haavoilla töistä 247 nii ei voi pitää käsiä nättinä 😊 muuten kyl.. Mut en viihdy noin pitkillä kynsillä, ne on epä hygieeniset ja ei voi olla niin näppärä. Mut muuten mulla kauniit kädet, paitsi jos haavoilla ja kuivat

Vierailija
4/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutilailla ihmisillä, joiden ei tarvitse tehdä käsillään mitään on mahdollisuus puunata käsiään ja kynsiään. Toki kaikki voi käyttää käsivoidetta ja pitää kyntensä siistinä ja kynnenaluset puhtaina.

Vierailija
5/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat ja epähygieeniset.

Vierailija
6/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsillään ei tarvitse tehdä muuta kuin puunata käsiään niin senkun. Omasta mielestäni noi kynnet ei ole kauniit.

Vierailija
7/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottavat. Tuosta sormen yli menevästä osasta jos ottaa puolet pois niin sitten olisi hyvä.

Tähän tyyliin?

Tällä videolla kättään esittelee suomalainen nainen, jolla hieman lyhyemmät kynnet. Olen tämän joskus laittanutkin av:een. Kärkien muodot ovat kyllä paljon kauniimmat hänellä, kuin italialaisella. Mutta toisaalta italialaisen kynnet näyttävät suoremmilta ja ovat pitemmät, joten ehkä sittenkin tykkään enemmän niistä hieman enemmän. Molemmilla on kyllä todella sievät kädet.

Vierailija
8/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitkät kynnet, olivat sitten aidot tai feikit, on kauheat.

Vierailija
9/10 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pitkät kynnet, olivat sitten aidot tai feikit, on kauheat.

Olen varmaan outo, mutta minusta taas ne ovat todella kiva piirre naisessa. Ainakin jos ovat siistit ja kivan muotoiset niin mielestäni ne lisäävät hieman omistajansa viehättävyyttä. Luonnollisista pitkistä kynsistä vielä plussaa siihen päälle.

AP

Vierailija
10/10 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin juuri mieleen tämä kiinalainen kakkuleipurinainen, jonka videon löysin joku aika sitten kun etsin kakkureseptejä. Hänen kokkailuvideoitaan on miellyttävää katsella. Hänellä myös sileät ja naiselliset kädet ja hieman lyhyemmät kynnet, jotka ovat kyllä sievät myös.

ap