Mies tampooni-ostoksilla
Ostaako teille mies tamponit ja terveyssiteet? Mistä on kysymys Peter Nymanin twiitissä? Miksi haluaa herättää aiheesta keskustelua? Sama jos kyselisi, kuka ostaa vessapaperit...Ja viis kysymyksestä. Vielä käsittämättömämpää oli seuraava teiitti, jossa pahoitteli asiaa.
Kommentit (17)
Julkimoiden julkisuushakuisuus, ei sillä oo rajaa.
Ostaako mies myös makaroonia tai hormoonia? Juokseeko maratooneja?!
Herr Nymanille tiedoksi: ei tartte tehdä tampooniostoksia kovin kauaa. Naisille loppuu kuukautiset keskimäärin 51-vuotiaana. Eukkonsa just Instagramissa kertoi täyttävänsä hetken päästä 50 vee.
Ihan itte kertoi, ja ihan itte rouvakin tarjosi tätä tietoa somassa julkisuuteen.
Kysyin mieheltäni, voisiko ostaa mulle. Hän sanoi, että nuorempana ei olisi kehdannut, mutta nyt vanhempana evvk, mitä muut ajattelee eli voisi ostaa. Eikä tekis edes tiukkaa.
Fru Nyman on kiinteistövälittäjä. Mainostaa kauppatavaraansa Ig:ssä. Ja Nymania tuo esiin myös koko ajan. Olisiko rouvankin firmassa nyt hiljaisempaa ja tulovirrat tyrehtyneet. Ja hakevat vain kaikin keinoin julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Herr Nymanille tiedoksi: ei tartte tehdä tampooniostoksia kovin kauaa. Naisille loppuu kuukautiset keskimäärin 51-vuotiaana. Eukkonsa just Instagramissa kertoi täyttävänsä hetken päästä 50 vee.
Ihan itte kertoi, ja ihan itte rouvakin tarjosi tätä tietoa somassa julkisuuteen.
Vuoden kuluttua Nyman varmaan somessa kysyy, ostaisiko Tenaladyjä.
Molemmat tykittävät parisuhdematskua julkisuuteen. Miksi?
Kyllä mun mies voisi ostaa, kunhan kertoisin tarkasti mitä haluan. Merkki, malli, väri.
Todellinen "uutinen" on että Peter Nyman joutui someväkivallan uhriksi.
Ei uskoisi tota Maijaa viisikymppiseksi. Toki Ig:ssa postaa paljon omakuviaan, meikkejä,kuntoilua,ruoka-ja sisustusjuttuja. Mutta on nuorekkaan näköinen. Mutta nyt siis Nyman twiittasi, että on rouvalla vielä kuukautiset, eikä siis oo vielä menopaussi, eikä premenopaussikaan.
Siis mikä juttu tuo on? Ostaa kyllä, mutta kieltäytyy ostamasta?
Vierailija kirjoitti:
Vertaistukea voisi kysellä Petri Sarvamaalta - someraivon kohteiksi joutuneet molemmat reppanat.
Ja taas modelle tiedoksi: ihan itse jätkät harkitsematonta twiittiä suoltavat. Ovat vielä kokeneita toimittajia ja julkisia henkilöitä. Itse ovat aloitteellisia ja mielipiteitään kommentoitavaksi tarjoavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi väitti kysymystään provokatiiviseksi? Mitä muka provosoi?
Käsittämätön on toi hänen jälkimmäinen twiittinsä.
Toi hänen kysymys on vain ja ainoastaan tyhmä. Puberteetti-ikäinen teinitytöt poikakaveri tollasta voisi miettiä. Mutta harmaantunut menopaussi-ikäisen naisen mies... Vai halusiko uskotella, että hänellä on nuori ja fertiili-ikäinen vaimo?
Kaikkea ei aina kannata kirjoittaa nettiin, mitä mieleen tulee. Pidin ennen häntä fiksuna ja aikuisena miehenä, mutta nyt...
Ja nyt asiallista keskustelua, kiitos. Äijä itse oli aloitteellinen, niin ihan oikeilla nimillä tästä aiheesta saa jatkaa -tiedoksi modelle.