Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ympärileikkaus tuhosi mieheni

Vierailija
03.05.2020 |

Hänelle on lapsena tehty täydellinen esinahan poisto. Paljasti minulle vastikään ettei ole saanut kanssani orgasmia 4 vuoteen eli koko suhteemme aikana. Olen järkyttynyt, vihainen ja surullinen. Niin vihainen että haluaisin jättää hänet. Hän ei myöskään ole koskaan nauttinut suihinotosta, sen olen tiennytkin ja sekin on ollut itsetunnolleni kova paikka. Laukeaa vain kovalla vibralla.

Älkää pliis mutiloiko lastenne sukuelimiä! Se tuhoaa monta elämää ja parisuhdetta!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten huomannut että miehestä ei tule koskaa spermaa?

Vierailija
2/18 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä et ole neljässä vuodessa havainnut, että ei tule siemennestettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se voi jäädä huomaamatta, jos esim. harrastelee kortsun kanssa. Eikä kaikilta miehiltä tulekaan paljoa nestettä. Omalla kullalla myös vaikeuksia laueta lapsena tehdyn silpomisen takia. 

Vierailija
4/18 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kiinnitä huomiota tuleeko spermaa vai ei, eli hyvinkin tuollainen voisi jäädä ainakin jonkinaikaa huomaamatta.

Vierailija
5/18 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemensyöksy voi kyllä tulla ilman orgasmiakin...

Vierailija
6/18 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen ympärileikatun kanssa ja en kyllä voi olla huomaamatta kun hän laukeaa, aika erikoista jos et ole neljään vuoteen huomannut ettei saa.

Vierailija
7/18 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hässinyt lukuisten leikattujen kanssa ja kaikilta on ihan normaalisti lasti lentänyt. Ääntelyn perusteella myös tuntunut hyvältä. Outoa jos miehesi on neljä vuotta teeskennellyt saavansa. Todella outo mies.

Vierailija
8/18 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo orgasmin tulematta jääminen ympärileikkauksesta johdu, kyllä nyt on jokin muu asia pielessä. T. Ympärileikattu siemenlinko, minulta lentää mälli 2-4 kertaa vuorokaudessa ja lisää tekisi mieli.

Vierailija
9/18 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Ympärileikattua on kyllä mukavin ottaa suuhun.

Vierailija
10/18 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aika vahvasti henkisiä lukkoja ja hänen pitäisi käsitellä seksuaalisuuttaan avoimesti, sinun kanssa tai vaikka seksiterapeutin vastaanotolla. Ei siinä nimittäin mitään jos on vaikea laueta ja tuntoherkkyys puuttuu kun on leikelty, mutta huolestuttavaa on oikeasti että feikkaa puolisolleen NELJÄ VUOTTA, eikä pysty kertomaan totuutta.

Tosin tuonhan voi nyt nähdä isona läpimurtona ja todella positiivisena että vihdoin kertoi! Toivottavasti et torju häntä nyt vaikka tuntuu hetken pahalta. Sanot että hän laukeaa vibralla, sehän on mahtavaa, eli voit silti tuottaa hänelle nautintoa.

Toivottavasti pääsette asiassa etenemään ja mies saa kaipaamaansa tukea ja ymmärrystä. Jostain syystä on esittänyt sulle, ehkä itselleenkin, kaiken tuon ajan, nyt voitte molemmat myöntää todellisuuden ja rakentaa yhdessä uutta.

Vierailija
11/18 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel! miljoonien tyttöjen sukuelimet silvotaan JOKA VUOSI! ja sinä itket täällä jonkun ukon takia...

Ohis

Feministinä pakko sanoa, että mulle tyttöjen sekä poikien sukupuolten mutiloiminen on sydämen asia. Lapsien kehollista koskemattomuutta pitää kunnioittaa sukupuolesta huolimatta.

Vierailija
12/18 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä leikattu vajaa kymmenen vuotta sitten jatkuvien tulehdusten yms vuoksi. Ne loppuivat kuin seinään eikä mies vanhaan enää takaisin vaihtaisi. Tuntuu pillu koko kullin varressa ja terskassa nykyään kuin ei liiku oman nahan sisällä. Naisena tykkään myös erittäin paljon uudesta paljaana olevasta mallista. Ihana imeä kun iso terska esillä ja tuntuu pillussa todella hyvältä. Miehen mukaan orgasmit hiukka muuttuivat mutta eivät huonompaan suuntaan, päinvastoin. Jokainen tykkää mistä tykkää, mutta ainakin me olemme leikkauksen erittäin tyytyväisiä.

Vierailija
13/18 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan tarkoitus on suojata terskan herkkää pintaa ja jos tämä poistetaan niin onhan se itsestään selvää, että tuntoherkkyys häviää ajan saatossa. Telkusta tuli ohjelma miehistä joilla tämä ongelma ja ovat kironneet laikkausta. Järkkyjä konsteja näytettiin myös joilla miehet yrittivät venyttää uutta esinahkaa terskansa suojaksi. Nämä siis miehillä joilta se ei oltu poistettu ihan kokonaan! Itse olen kyllä aina silloin tällöin takaa päin asenossa pitänyt esinahakaani takana sormin ja täytyy sanoa, että se tuntuu aika lailla erilaiselta kuin jos penis liikkuu esinahan sisällä. En siitä huolimatta luopuisi omastani mistään hinnasta tämän dokkarin katsottuani!!!

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
14/18 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä miettinyt että ympärileikkaus tekisi mitään tuntoherkkyydelle. Minulla leikattu ja silti meinaa lasti lentää liian nopeesti. Ikääkin jo alkaa olemaan

Vierailija
15/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä mohel tekee?

Vierailija
16/18 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta ketään

17/18 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatuton kirjoitti:

En ole ikinä miettinyt että ympärileikkaus tekisi mitään tuntoherkkyydelle. Minulla leikattu ja silti meinaa lasti lentää liian nopeesti. Ikääkin jo alkaa olemaan

Minäkin nuorena seurustelin leikatun nuoren miehen kanssa, eikä ollut ongelmia saamisessa; ei suuhun eikä muutenkaan. Ihan herkästi sai tämä kundi.

18/18 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se leikkaa.