Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuttuisitko teinin suihkutteluun

Vierailija
03.05.2020 |

Teini käy suihkussa aamuin illoin, ja on siellä vaikka puoli tuntia kerrallaan niin, että vesi sohisee täysillä koko sen ajan. Siellä hengataan ja haaveillaan peseytymisen lisäksi. Puututko vanhempana asiaan ja neuvot fiksua veden kulutusta vai saako teillä tehdä kuten haluaa?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistaisin teinin runkkaamaan omassa huoneessa.

Vierailija
42/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää valittaa. Vesi ja sen lämmitys ei todellakaan ole ilmaista. Lisäksi kannattaa ostaa vähän kalliimpi vettä säästävä suihkupää. Maksaa itsensä takaisin hyvinkin nopeasti, jos veden säästö on luokkaa 4l per minuutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puuttunut. Vanhemman tehtävä on muutenkin opettaa lasta, sama pätee siihen vedellä lutraamiseen.

Oletko puuttunut siihen muuhunkin lutraamiseen "kädestä pitäen" kjeh Kjeh 😁😁😁

Vierailija
44/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän vaikka masturboi suihkulla niin ei kannata puuttua.

Hyi että. On isä mielissään ku tulee tyttären kiimanesteet naamalle 😆

Ei sitä suihkupäätä sinne tungeta vaan pidetään kädessä. Vesisuihku on se idea.

Vierailija
45/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla niin tiukkaa rahasta, ettei pesuveteen ole varaa!

antakaa ihmisen peseytyä

Mutta kun todella monella on. Ei peseytymiseen tarvitse 2x30min/päivä. Ei tuo ole enää peseytymistä.

Kyllä mulla aina se puoli tuntia menee.

Miten ihmeessä? Minulla (nainen) menee maksimissaan 10 min ja tällöin olen tehnyt kuorinnat yms.

Meillä on vettä säästävä suihku. Ensin saa odotella lämpiämistä ja sitten hiusten kastumista. Sitten shampoota ja hoitoainetta saa odotella poislähteväksi siinä vesilirussa. Samoin vartalosaippua jne. hidasta on kun vettä tulee niin vähän.

Ei kannata olla niin helkkarin pihi jopa säästämisessä. 60 eurosta ylöspäin saa kunnollisen suihkupään.

Vierailija
46/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia on parempi jos suihkua ei saa irti seinästä.

Vierailija
47/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu teinin normaaliin kehitysvaiheeseen ja menee aikanaan ohi.

Hyvä vain, kun huolehtii hygeniastaan, koska hormoonit jyllää, hiukset rasvaantuvat, hikoilun määrä lisääntyy jne ja peseytymisen tarve lisääntyy.

Vähän samaan tapaan kuin nainen vaihdevuosioireeneen, jolloin suihkussa käynnin tarve ja hygieniasta huolehtiminen lisääntyvät, ettei lemua muiden seurassa.

Tiedän monessa perheessä teinien suihkut aiheuttavan ärtymystä, joka on väärin, kun samaisen teinin äiti on pian itse samassa tilanteessa, kun vaihdevuodet alkavat. Ja saattaa olla, jopa suihkulle olevan tarvetta keskellä yötä.

Vierailija
48/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihku tyydytyksen asiantuntija tuli paikalle. Aika epähygienistä muita kohtaan. Kertoisitko vielä että mikä suihkuvarsi on paras?

Vierailija
49/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä huomauttaisin. Tosin meillä ei lapsia oo mutta 10l ämpäri/naama/päivä (kun pesen hiukset menee 20l) ois täällä lämpimän veden kanssa lutrailu. Meillä vesi ja suihkutilat lämmitetään puulla. Jos ois teini talossa sais ihan ite kantaa vedet ja lämittää jos tahtoo lutrata :D

Vierailija
50/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä huomauttaisin. Tosin meillä ei lapsia oo mutta 10l ämpäri/naama/päivä (kun pesen hiukset menee 20l) ois täällä lämpimän veden kanssa lutrailu. Meillä vesi ja suihkutilat lämmitetään puulla. Jos ois teini talossa sais ihan ite kantaa vedet ja lämittää jos tahtoo lutrata :D

Tässä olisi kyl unelmavaihtoehto 😆

Vierailija
51/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puuttuisi, mutta ottaisin suihkulokin käyttöön. Jokainen maksaa oman suihkuttelunsa osan vesilaskusta.

Vierailija
52/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puuttuisi, mutta ottaisin suihkulokin käyttöön. Jokainen maksaa oman suihkuttelunsa osan vesilaskusta.

Ja tämä toimi ainakin itselleni kun teininä soittelin ihan liikaa kontaktinumeroihin. Iskä ei kauheasti tykännyt jostain 1500 markan puhelinlaskusta ja soittelu loppui siihen kun piti alkaa pitää kirjaa soitteluista. :p

Vierailija
53/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi on muuten mukava harrastus! Sitä tulee harrastettua selvinkin päin, seksiin tarvii kännin!

Ymmärrän toki, että tälle kommentille tulee alapeukkuja! Palstalehmille kova paikka!

Vierailija
54/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatatko lapsesi kotona vai keskitysleirillä?

Vierailija
55/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihku tyydytyksen asiantuntija tuli paikalle. Aika epähygienistä muita kohtaan. Kertoisitko vielä että mikä suihkuvarsi on paras?

Edelleen ei sillä suihkupäällä tai varrella ole väliä vaan vedenpaineella. Samahan se on suihkutatko kainaloon vai jalkoväliin sitä vettä, ei se suihkupää siitä miksikään mene. Onhan se takamuskin pestävä ihan samalla lailla suihkuttaen. Ei sitä suihkupäätä tarvitse persreikään työntää. Vai tungetko sinä suihkupään persreikääsi kun peset pehvasi?

Vierailija
56/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia on parempi jos suihkua ei saa irti seinästä.

Voihan siinä  alla maata.

Vierailija
57/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puuttuisi, en ole pedofiili.

Vierailija
58/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kylpyamme

Vierailija
59/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ku teininä kotona mua usein paleli, ja ”ratkaisin” asian menemällä kuumaan suihkuun niin pitkäksi aikaa kuin vaan riitti lämmintä vettä. Istuin usein Suihkussa lattialla vaan puoliunessa lämmittelemässä. Mä olin usein siis iltapäivät yksin himassa. Jossain vaiheessa äiti ja isä riiteli vesilaskun takia, mutta silloinkaan en tajunnut miten kalliiksi mun lämmittelysuihkut tuli, vasta aikuisena tulin pohtineeksi et mähän olin siel varmaan yli tunnin kerrallaan, joskus kaksikin kertaa päivässä.

Vierailija
60/77 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi on muuten mukava harrastus! Sitä tulee harrastettua selvinkin päin, seksiin tarvii kännin!

Tää oli jotenkin hirveän surullinen kommentti. Toivottavasti vitsi. Miksi seksiin tarvii kännin? Känniseksihän on huonointa ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme