Puuttuisitko teinin suihkutteluun
Teini käy suihkussa aamuin illoin, ja on siellä vaikka puoli tuntia kerrallaan niin, että vesi sohisee täysillä koko sen ajan. Siellä hengataan ja haaveillaan peseytymisen lisäksi. Puututko vanhempana asiaan ja neuvot fiksua veden kulutusta vai saako teillä tehdä kuten haluaa?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla niin tiukkaa rahasta, ettei pesuveteen ole varaa!
antakaa ihmisen peseytyä
Mutta kun todella monella on. Ei peseytymiseen tarvitse 2x30min/päivä. Ei tuo ole enää peseytymistä.
Kyllä mulla aina se puoli tuntia menee.
Miten ihmeessä? Minulla (nainen) menee maksimissaan 10 min ja tällöin olen tehnyt kuorinnat yms.
Tietenkin on syytä puuttua. Opetan jo nyt alle kouluikäisiä lapsiani käyttämään suihkussa vettä vain sen verran, kun tarvitaan peseytymiseen.
Pitkiä suihkuja en aio sietää. Tarvittaessa käyn vaikka kellarissa sulkemassa pääventtiilin pikku vinkkinä.
Jos paleltaa, laittakoot saunan lämpiämään, sekin on ekologisempaa kuin kuumassa suihkussa pitkään lotrailu (saunan lämpö lämmittää myös taloa, suihkun lämmin vesi lämmittää vain viemäriputkia).
Siellä se masturboi haaveillen jostain geelitukkaisesta partalapsesta.
Kyllä ohjeistaisin. Meillä pikemminkin ongelma, etteivät käy kuin pari-kolme kertaa viikossa.
Tuosta masturboinnista - miksei sitä voi tehdä illalla omassa sängyssä? Kai sielläkin saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla niin tiukkaa rahasta, ettei pesuveteen ole varaa!
antakaa ihmisen peseytyä
Mutta kun todella monella on. Ei peseytymiseen tarvitse 2x30min/päivä. Ei tuo ole enää peseytymistä.
Miten ihmeessä? Minulla (nainen) menee maksimissaan 10 min ja tällöin olen tehnyt kuorinnat yms.
Meillä on vettä säästävä suihku. Ensin saa odotella lämpiämistä ja sitten hiusten kastumista. Sitten shampoota ja hoitoainetta saa odotella poislähteväksi siinä vesilirussa. Samoin vartalosaippua jne. hidasta on kun vettä tulee niin vähän.
Säästösuutin suihkuun.
Pieni vaiva iso säästö.
Itse tein tuota nuorena. Suihku oli ainoa paikka, jossa rauhoituin ja pääsin pois ahdistusta.
Onko mahdollista ostaa jotain ammetta tai vastaavaa, jossa teini voisi olla?
Masturbointi on muuten mukava harrastus! Sitä tulee harrastettua selvinkin päin, seksiin tarvii kännin!
Vierailija kirjoitti:
Tuosta masturboinnista - miksei sitä voi tehdä illalla omassa sängyssä? Kai sielläkin saa olla rauhassa.
Koska sänky kastuisi ja tuskin suihku sinne asti ylettää.
Se suihkuttelee siellä pimppaansa.
Eikähän tuo puolen tunnin lutraus kehitä jo hikeä ja likaa lisää. Itse käyn hyvin viileässä, alle käden lämpöisessä suihkussa. Aikaa menee korkeintaan 7 minuuttia. Olo on raikas, ja tarve mennä uudestaan ei tule moneen päivään. Ukko lutraa 15 minuuttia kuumassa höyryävässä vedessä joka päivä. Hiukset on heti likaisen tuntuiset ja iho nihkeän hikinen.
Vierailija kirjoitti:
Säästösuutin suihkuun.
Pieni vaiva iso säästö.
Sitten hän viipyisi tunnin per kerta.
Olen puuttunut. Vanhemman tehtävä on muutenkin opettaa lasta, sama pätee siihen vedellä lutraamiseen.
Taitaa tuntua pimpissä hyvältä.... ((o))
Vierailija kirjoitti:
Jos hän vaikka masturboi suihkulla niin ei kannata puuttua.
Hyi että. On isä mielissään ku tulee tyttären kiimanesteet naamalle 😆
Vierailija kirjoitti:
Jos hän vaikka masturboi suihkulla niin ei kannata puuttua.
Hyi että. On isä mielissään ku tulee tyttären kiimanesteet naamalle 😆
Osta sille huoneeseen lukko niin ei tarvitse suihkussa käyttää noin paljoa aikaa.