Tomi Björck lähti Italiaan perheineen!
Lähde ig. Siellä syömässä pizzaa ja aurinkoa ottamassa. Maskejakaan ei naamassa. Yhdessä kuvissa lukee ”soon Helsinki”. Ei järki päätä paljoa pakota...
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että rajat on kiinni?
Mutta ei ilmeisesti ole, voinko nyt lähteä reissuun jos siltä tuntuu?
Voit ihan vapaasti lähteä esim. ensimmäisellä lennolla Ruotsiin. Siellä on koko ajan ollut raja auki Eu kansalaisille. Kunhan muistat kotiin tullessa olla 14vrk karanteenissa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tuo näyttää ihan lomalta, voiko siis kuka tahansa lähteä sinne jos vaan sanoo että sori mutta nyt lähden? Jos on siis idiootti.
12h sitten olleet Dohassa. Nyt suomessa. Aika lyhyt loma.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos ravintolat saa avata ovensa, niin kuka uskaltautuu Björckin ravintoloihin, jos se on itse mennyt sinne suoraa ilman asianmukaista karanteenia?
En kyllä menisi muutenkaan, possunpoika joka leikkii tatuoitua kovanaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sukulaisia Italiassa ja tarkoitus oli mennä heille kesällä, mutta he itse kehottivat perumaan matkan koronatilanteen takia. En ymmärrä, miten joku menee sinne nyt? Ja onko sieltä muka lentoja Suomeen?
Meidän perheessä on kaksoiskansalaisuus suomi-italia ja todellakin mennään italiaan elokuussa. Voitte länkyttää miten paljon haluatte.
Mistä ap on tuon Italian keksinyt? Tomi perheineen lensivät Australiasta Dohan (ei ole Italiassa!) kautta Suomeen, nyt ovat jo täällä. Söivät joo pizzaa, mutta sitä saa varmaan nykyään jo muualtakin kuin Italiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, välilasku? Nyt on niin vähän lentoja että joutuu varmaan odottelemaan että pääsee jatkamaan matkaa.
Noihan on tulossa suomeen asumaan kesäksi.
Aika siistiä kyllä matkustaa lentokoneessa omassa perhehuoneessa. Paljonkohan on ollut hintaa.Dohan kautta lensivät ja sieltä on suora yhteys Helsinkiin eikä varmasti koneet täynnä.
Qsuitea ei ole Doha-Helsinki -lennolla! Ja Björckit matkustivat siis Qsuitessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se perheineen vielä ehtinyt edes Suomeen asti kun te täällä julistatte että Tomi viisveisaa karnteenista? Olette kyllä melkoisia ennustajaeukkoja.
Aikaisemman käytöksen perusteella todennäköisyys on huomattavan suuri. No kohta nähdään.
Mistä hitosta te ton Italian keksitte? Se parveke kuva on heidän Suomen kodin terassilta 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sukulaisia Italiassa ja tarkoitus oli mennä heille kesällä, mutta he itse kehottivat perumaan matkan koronatilanteen takia. En ymmärrä, miten joku menee sinne nyt? Ja onko sieltä muka lentoja Suomeen?
Roomasta Tukholmaan ja sieltä Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on tuon Italian keksinyt? Tomi perheineen lensivät Australiasta Dohan (ei ole Italiassa!) kautta Suomeen, nyt ovat jo täällä. Söivät joo pizzaa, mutta sitä saa varmaan nykyään jo muualtakin kuin Italiasta.
Siinä yhdessä kuvassa on merkitty paikaksi Monterosso joka on Italiassa. Ja kyllähän ne auringonottokuvat kattoterassillakin kertoo ettei Suomessa olla, aurinko niin paljon korkeammalla.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että teillä on fiksuja sukulaisia, kun ei oma järki riitä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä on kaksoiskansalaisuus suomi-italia ja todellakin mennään italiaan elokuussa. Voitte länkyttää miten paljon haluatte.
Jääkö sinne, pliis😀
Ovat näköjään Suomessa, ainakin saunan perusteella. Paras jäädä karanteeniin joka tapauksessa matkustamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa siis ne ig storyt, monterosso paikkana niissä näkyy.
Kyllähän mäkin voin tägätä itteni vaikka Roomaan mutta ei se tarkoita että mä siellä olen.
Hienoa, että Suomi kelpaa nyt kun korona jyllää. Räikkösen, Duudsonit, Björckit
Kyllähän saunoja on italiassa ja siellä taitaa olla ikäraja saunaan ei lapset pääse. Björckeillä on Ausseissakin pihalla sauna eli ei tuo sauna kerro vielä mitään.
Katdokaahan vähän tarkemmin sitä parvekekuvaa. Siinä oikealla olevassa katossa on lumiesteet. Niitä ei pahemmin italiassa katoilla näe. Lisäksi parveke kasvit eivät ole vielä vihreitä kuten ne varmaan Italiassa tähän aikan vuodesta olisivat. Suomessa ovat siis.
Niin mistä päättelet, ettei ole karanteenissa?