Vyötärön koko on oikeasti 30, mutta käytän 36 farkkuja jotta reidet mahtuu lahkeisiin
Onko muilla samanlaista ongelmaa tai jos on ollut niin miten saitte sen ratkaistua ja pääsitte reisiläskistä eroon?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Sinivalas tuli taas itkemään tänne ihrojaan
Älä hauku sinivalaita.
On mukavampia housumalleja, kuin farkut.
Reidet ei ole ongelma, mutta perse on. Tai en katso ongelman olevan minussa. Mulla on ihan tavallinen vartalo. Jostain syystä farkut vain yleensä tehdään tasapaksuille vartaloille. Ei ole normaalia, jos vyötärö on lähes yhtä leveä kuin lantio.
Mee rasvaimuun. Kärsit luultavasti lipedeemasta ja siihen ei mikään muu auta.
Ikäviä vastauksia tähän asti... Mulla sama ongelma, olen ostanut farkkuja miesten osastolta koska niissä on enemmän tilaa reisissä. Minulla on kylläkin kapea, suora lantio. Jos olet ns. tiimalasi, tästä neuvosta ei varmaan ole apua.
Vierailija kirjoitti:
Reidet ei ole ongelma, mutta perse on. Tai en katso ongelman olevan minussa. Mulla on ihan tavallinen vartalo. Jostain syystä farkut vain yleensä tehdään tasapaksuille vartaloille. Ei ole normaalia, jos vyötärö on lähes yhtä leveä kuin lantio.
Toinen ongelma on lahkeen pituus. Nyt on todella vaikea löytää normaalipituisia farkkuja. Mutta ihan niissä pitkiksi tarkoitetuissakaan on vaikea löytää kapealla vyötäröllä ja pitkällä lahkeella.
Suomesta ei oikein löydy, koska täällä ihmiset ovat enemmän "lättäpeppuja", itselläni peppua&reisiä, ja matka Usaan aikanaa avasi silmät siitä miten laaja valikoima siellä on vaatteita jotka istuvat peppua/reisiä omaaville.
Sekä mustilla että latinoilla on kurvikkaammat muodot mitä suomalaisilla, joten ns. kaikilla merkeillä on curvy-mallistoja. Ja tuolla ihmiset myös puketuvat kuten haluavat, itseäni puolet isommilla naisilla oli napapaitoja ja tiukkoja farkkuja ym. mitä en koskaan Suomessa ole nähnyt.
Esim. Leviksellä on netissä paljon laajemmat valikoimat mitä Suomessa kaupoissa on myynnissä, toimittavat myös Suomeen. Kannattaa googlettaa eri (amerikkalaisia) merkkejä/kauppoja ja tilata heidän omilta nettisivuilta suoraan, kaikki eivät toimita, mutta iso osa toimittaa.
Plus- muotiblogithan ovat täynnä tuon kaliiperin pyllistelijöitä.
Jostain ne farkkunsa saavat.
Lucky you. Mulla on mitat toisinpäin :`(
Hyikäilijöille tiedoksi: tuollaiset muodot saavat kyllä viisarini värähtämään!
Ongelmani on juuri vastakkainen. Minun kaikki farkkuni lököttävät pepusta ja reisistä ja nipinnapin saan vyötärönapin kiinni!
Loppujen lopuksi ongelmahan on siinä, että istuvia farkkuja pitäisi tehdä todella montaa eri kokoa, jotta kaikille löytyisi sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Kallista puuhaa. Ja epäterveellistä. Rasvaimu on sitäpaitsi kosmeettinen toimenpide, niitä ei koskaan tehdä terveys syistä. Toki jis haluaa olla Instagram-huåra niin senkusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kelle ne housut tehdään? Olen hoikka, lantion yli ei mahdu, liian vähän tilaa perseelle ja reisille, hirveesti tilaa jää vyötärölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallista puuhaa. Ja epäterveellistä. Rasvaimu on sitäpaitsi kosmeettinen toimenpide, niitä ei koskaan tehdä terveys syistä. Toki jis haluaa olla Instagram-huåra niin senkusta vaan.
Tehdään terveyssyistä, lymfedeemaan ja lipedeemaan.
Ihan sama ongelma! Ei ole auttanut kuin ommella itse vyötärö kapeammaksi tai kuroa vyöllä tiukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kelle ne housut tehdään? Olen hoikka, lantion yli ei mahdu, liian vähän tilaa perseelle ja reisille, hirveesti tilaa jää vyötärölle.
Ne tehdään keskivertonaiselle. Vaikka katukuvassa näkyy runsaasti normaalivartaloisia naisia, niin ilmeisesti kuitenkin suurin osa on tasapaksuja. Muuta selitystä en keksi. Mistähän ne kaikki normaalivartaloiset ostaa vaatteensa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ostit miesten farkut?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama ongelma! Ei ole auttanut kuin ommella itse vyötärö kapeammaksi tai kuroa vyöllä tiukaksi.
Vyön käyttö farkkujen kanssa on kyllä todella epämukavaa, koska se kangas on niin paksua. Lisäksi vyöllä kiristetty vyötärö näyttää typerältä.
Hyi olkoon.