Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 53-vuotias mutta haluaisin näyttää 30-vuotiaalta.

Vierailija
03.05.2020 |

Onnsituisikohan vielä? HIukset on pitkät ja ohuet, lyhyeksi en leikkaa, huulien ympärillä on ryppyjä ja samoin silmien, silmäluomet roikkuu. En urheile enkä ulkoile. Olen muuten hoikka, muta maha on kuin raskausmaha viimeisillään. En aio ruveta liikkumaan. Olen myös syömishäiriöinen enkä aio ruveta syömään hyvin. Etsin kosmeettisia keinoja muuttua nuoremman näköiseksi, ei kuitenkaan kirurgin veistä. Ehdotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen vääristävät peilit? Kuvanmuokkaus?

Vierailija
2/6 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvanmuokkaus toimii toki netissä, mutta haluaisin myös livenä. Muutama vuosi sitten otin hiustenpidennykset, ja se kyllä nuorensi aika radikaalisti. Mutta silloin ei ollut vielä naama noin ryppyinen. Mikä olis tehokkain saatavilla oleva ryppyvoide?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suostu muuttamaan elintapojasi etkä menemään kirurgin veitsen alle, niin taitaa olla keinot vähissä. Ei mikään tökötti ihmeitä tee.

Eikä toisaalta mikäänliikunta tai leikkauksetkaan sinua saa kolmekymppiseltä näyttämään. Voit silti näyttää hyvältä viisikymppiseltä, mikä on vähän realistisempi toive.

Vierailija
4/6 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä: 99% täällä kirjoittavista kuuluu joko Hevoshullu-lehteä lukevien ryhmään tai Eläketieto-lehteä lukevien ryhmään..

Vierailija
5/6 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en koe itseäni 50-vuotiaaksi, vaan pikemminkin 15-vuotiaaksi. Kolmikymppisen ulkonäkö olisi kompromissi tässä dysforiassa.

-ap

Vierailija
6/6 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin haluaisin Ferrarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi