En tunne ketään jolla olisi korona. Onko huijausta?
Asun vielä Uudellamaalla. Onko sitä Suomessa muka oikeasti.
Kommentit (20)
Meidän perheessä kolmella viidestä on olut kurkku kipeä, yskää, keuhkot kipeät ja lämpöä/kuumetta. Testeihin emme silloin maalia-huhtikuun vaihteessa päässeet, yritin niin julkisen kuin yksityisenkin puolelta, mutta olen lähes varma, että koronaa se oli. Olemme Espoosta.
Minä tunnen sellaisen joka tuntee jonkun jonka tutun tutulla se on luultavasti ollut.
Mä en tunne yhtäkään mamulia. Heitäkään ei varmaan ole olemassa.
Finland
Coronavirus Cases:
5,254
Deaths:
230
Recovered:
3,000
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/finland/
No onko se nyt jotenkin erikoista, että et satu tuntemaan kuin vai ne 4995000 muuta suomalaista?
Minä en tunne yhtään ulkomaalaista. Enkä tule koskaan tuntemaankaan.
Itse en tunne ketään jolla olisi syöpä. Onko se huijausta?
Tiedän kaksi ihmistä, joilla on ollut korona. Molemmat paranivat siitä. Asun Pohjois-Suomessa.
Minä en tunne sinua, oletkohan sinäkään olemassa.
Itse olen käynyt testissä (nega) ja nyt kolmatta viikkoa pikkulämpöilyä, painontunnetta rinnalla, pikkuköhää. Ja tuskin olen ainoa, joka sairastaa vaan "flunssaa". Mutta ikinä ei flunssassa ollut tuntemuksia keuhkoissa...
En minäkään, vielä. Asun Tampereella.
Uskon kuitenkin, että ajan kanssa tulen tuntemaan, kun rajoituksia poistetaan, voi kosahtaa jopa omalle kohdalle.
En tunne ketään joka asuu Kokkolassa. Ei sitä varmaan ole olemassakaan.
Tunnen useamminkin. Ja sairastin itsekin sen, eikä ollut mikään kiva perustalviflunssa.
Okei. Itse tunsin yhden keski-ikäisen kuolleenkin. Ja useita sairastaneita.
Täyttä huijausta koko korona. Fake news
Mä en tunne yhtään hajuyliherkkää. Johtuu siitä että ei niitä oikeasti edes ole. Hysteerisiä teeskentelijöitä kyllä kaikki.
Minä tunnen. Sen Karin joka on iltapäivälehdessä.
Nooh meidän ja kaverin taloyhtiöissä ollaan jo suruliputettu kerran ku korona korjas vanhuksen pois.
Yksi työkaveri sanoi että sen entinen koulukaveri joka asuu nykyään Oulussa sairasti sen. Sai joltain turistilta joka kehui tulleensa Italiasta.
Mä en muuten tunne yhtään homoa, lienee huijausta koko juttu?
Mä en tunne ketään jolla on HIV. Onko tämäkin huijausta?