Mitä aiot tehdä kesällä, jos mikään ei aukea?
Jos ravintolat ovat kiinni, yleisötapahtumia ei järjestetä, huvipuistoihin ei pääse, matkustaa ei voi...?
Kommentit (40)
Nukkua talviunta seuraavaan kesään 😴
Otan aurinkoa omalla terassilla, uin läheisessä järvessä (jos uimaranta suljetaan, pääsen uimaan monesta muusta kohtaa), käyn juoksemassa metsässä ja pyöräilen. Luen kirjoja. Teen ehkä töitä ja säästän lomapäiviä myöhemmäksi.
Ollaan vuokrattu mökki jossa oma ranta yms..siellä ollaan lasten kanssa.
Tuskin ovat ravintolat kiinni ja saahan niistä nytkin apetta mukaan. Hotellitkin ovat auki, joten maassa voi matkustaa.
Samaa kuin aiempina kesinä. Olen kotona. Käyn kävelyllä ja ehkä kaupungilla.
Jatkan kansallispuistoprojektiani eli yritän käydä patikoimassa kaikissa kansallispuistoissa muutaman sadan kilometrin säteellä. Otan hyvät eväät ja koiran mukaan.
Sitä samaa mitä olen tehnyt maaliskuun puolivälistä lähtien. Eli töitä etänä, ulkoilua, lukemista, opiskelua jne. Välissä toki 4 viikon kesäloma, jolloin ei ole töitä.
Hoitaa kasvimaata ja kerätä sieltä talveksi ruokaa säästöön. Samoilla metsät ja niityt keräämässä villiyrttejä. Kalastaa niin kesän ruuaksi kuin säilöön. Kerätä paljon marjoja ja sieniä.
Tehdä paljon käsitöitä, lukea kirjoja, kuunnella äänikirjoja. Saunoa, grillata, uida. tehdä luontoretkiä ja liikkua paljon. Olla yhteydessä perheen/ sukulaisten ja ystävien kanssa ( toivottavasti muutenkin kuin etänä)
Samoja asioita, jotka kuuluivat kesääni lapsuudessani.
Mökille mennään joka tapauksessa pariksi viikoksi. Toiset kaksi viikkoa sitten vain yleistä haahuilua luonnossa, jos kaikki paikat ovat edelleen kiinni. Onneksi pidän lukemisesta.
Toivottavasti pääsee jo lentämään pois suomesta,sitä odotan
Käyn kalassa ja ampumassa. Olen puolisoni kanssa ja lämmitän saunaa. Ryyppään ja syön hyvin. Nyt säästyy vaan tonni rahaa kun ei tarvi käydä festareilla ja juopotella siellä.
M39
Teen töitä luultavasti etänä. Ei ole lomaa. Lapset on kotona tai mökillä naapuripaikkakunnalla isän kanssa.
Toivottavasti töissä käynti kielletään.
Ajattelin ostaa motocrospyörän, mökkeillä + muita harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppään ulkona.
Pysyy korkki kiinni.
Zinc
Kai sitä Lappiin voi mennä.