Olen nainen joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut seksistä tai mistään siihen liittyvästä. Ihmisten mielestä jään paljosta paitsi.
Kommentit (87)
Miten seksistä pidättäytyvä on muka jotenkin ylevämpi ja aikaansaavampi? Itselle tulee ennemmin mieleen joku masentunut läski sohvalla. Itse todella menevä, urheilullinen neitokainen jolle seksi on erittäin tärkeää. Ei mun seksiin käyttämä aika ole mistään pois. Se on fyysisen ja psyykkisen terveyteni hoitamista
No jos se ei kiinnosta, niin et silloin jää mistään tietenkään paitsi. Ei itseäkään kiinnosta kansantanhut, joten en sitä harrasta. Silti näissä kahdessa on ero. Seksiä pitää kokeilla tietääkseen kiinnostaako, tanhua taas ei.
Kokeiltu on ja hyvin pärjään ilman. Seksi on vaivalloista, ajanhukkaa
Onhan se parhaimmillaan tosi kivaa mutta niin on myös moni muu asia. Et menetä mitään korvaamatonta.
Täysin yliarvostettua touhua. Olisin tyytyväinen kun ei tarvisi harrastaa.
Minusta jäät. Itselleni seksi on suuri nautinnon lähde. Olen ehdottomasti kaikkein onnellisin maatessani hyvän seksiaktin jälkeen täysin tyydytettynä tyytyväisen ja tyydytetyn miehen kainalossa. Se on kerrassaan taivaallinen olotila.
Toisaalta säästyt siltä repivältä tunteelta, joka seuraa siitä, kun haluaa seksuaalisesti ihmistä, jota ei voi saada. Kun kaipuu toisen iholle täyttää ajatukset niin, että järki tuntuu pakenevan päästä.
Ehkä kaikki eivät koe asioita yhtä voimakkaasti, mutta kaltaiselleni ääripäiden ihmiselle seksuaalisuus tarjoaa niin taivaallisia kuin helvetillisiäkin hetkiä.
Jäit.
Jäit junasta, jo ensimmäisellä asemalla.. TsuTsuuh!?!