Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut seksistä tai mistään siihen liittyvästä. Ihmisten mielestä jään paljosta paitsi.

Vierailija
03.05.2020 |

Jäänkö oikeasti?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät varmaan aidommin kuin moni meistä..

Tämä. Itse olen hyperseksuaalinen ja tunnen olevani halujeni vanki. Tämä kuluttaa todella paljon ja aiheuttaa elämään paljon katumusta ja häpeää.

Kai tuota syndroomaa voi jotenkin hoitaa?

Vierailija
22/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit siis seksuaalisesta toimintahäiriöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hyvä nainen runkkaamisen voittaa ja osa on jopa älykkäitä sekä viihdyttäviä, mutta muuten haittapuolet ovat suuremmat kuin hyödyt. Uskoisin näin olevan myös naisilla jos poissuljetaan  lapsenteko pois. Onko lapsia sitten järkevää tehdä, suurin osa lapsista valjastetaan työvoimaksi palvelemaan muutamaa prosenttia eliitistä joiden tarve voida yltiöhyvin kahmia asioita itselleen  tuhoaa maapallon jollain tasolla ja tappaa ihmisiä liukuhihnalla tälläkin hetkellä

Vierailija
24/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et jää ! Seksiin kyllästyy hyvin nopeasti !

Vierailija
25/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jää mistään paitsi. Oma kokemukseni on seksistä lähinnä että lähinnä mies haluaa laskea sinut täyteen jotain ällöttävää valuvaa limaa, pitää käydä suihkussa, ja elämästä tuhlautuu taas yksi tunti. Tai mies pakottaa imemään itseään eikä kiinnosta yhtään, yhtään, yhtään lutkuttaa jonkun turtaa pötköä kuin mikäkin puoliälyinen. En saa seksistä yhtään mitään irti, olen tullut siihen tulokseen että olen aseksuaali.

Vierailija
26/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on elämän tarkoitus. Henkisesti vammainen ihminen ei sitä halua.

Minun mielestä sellainen ihminen joka ei halua seksiä on pikemminkin henkisesti ylevä.

Mitä ylevää siinä on? Seksi se vasta henkisesti ylevää on. Kaksi ihmistä sulautuu toisiinsa ja uppoutuu nautintoon. Se jos mikä on ylevää :)

Vierailija
27/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhlannut elämääni niin moniin asioihin, joita jokaisen ihmisen on tehtävä ollakseen onnellinen. Seksi on yksi näistä asioista. Aito onnellisuuteni alkoi vasta siitä, kun viittasin kintaalla tuolle ajatukselle ja päätin harrastaa seksiä seuraavan kerran vasta kun todella kiinnostaa. Onhan tässä muutama vuosi mennyt, eikä ole vielä alkanut tehdä mieli.

Vierailija
28/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et jää ! Seksiin kyllästyy hyvin nopeasti !

Vain vaniljaisessa maailmassa ;P

Vierailija
29/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jää, jos et seksiä kaipaa. Kaikki eivät kaipaa ja se on ok.

Vierailija
30/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua sitte kiinnostaa? En voisi kuvitella elämää ilman seksiä. Väritöntä sellainen elämä...

Niitä asioita on todella paljon... Lisäksi opiskelen kahta tutkintoa samaa aikaa, teen osapäivätyötä ja nautin elämästä. En koe itse että siitä mitään merkittävää puuttuisi. Kaikki hyvin näin ja mieli seesteinen. :)

ap

Voiko seksuaalienergian keskittäminen toisaalle vaikuttaa siihen että saa enemmän aikaiseksi..?

Vierailija
31/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on elämän tarkoitus. Henkisesti vammainen ihminen ei sitä halua.

Minun mielestä sellainen ihminen joka ei halua seksiä on pikemminkin henkisesti ylevä.

Mitä ylevää siinä on? Seksi se vasta henkisesti ylevää on. Kaksi ihmistä sulautuu toisiinsa ja uppoutuu nautintoon. Se jos mikä on ylevää :)

Tämän tiesi jo tantran kehittäjä!:) Aseksuaalit jäävät paitsi tantrisen ilottelun

Vierailija
32/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jää mistään paitsi. Oma kokemukseni on seksistä lähinnä että lähinnä mies haluaa laskea sinut täyteen jotain ällöttävää valuvaa limaa, pitää käydä suihkussa, ja elämästä tuhlautuu taas yksi tunti. Tai mies pakottaa imemään itseään eikä kiinnosta yhtään, yhtään, yhtään lutkuttaa jonkun turtaa pötköä kuin mikäkin puoliälyinen. En saa seksistä yhtään mitään irti, olen tullut siihen tulokseen että olen aseksuaali.

Niinpä. Kun seksiä ehdotettaessa laskeskelee ensimmäisenä mielessään, että sen jälkeen pitäisi jaksaa käydä suihkussa ja ehkä vaihtaa lakanatkin, niin tulee mieleen sata kiinnostavampaa tekemistä.

Vierailija
33/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kun seksiä ehdotettaessa laskeskelee ensimmäisenä mielessään, että sen jälkeen pitäisi jaksaa käydä suihkussa ja ehkä vaihtaa lakanatkin, niin tulee mieleen sata kiinnostavampaa tekemistä.

tai pestä hampaat..

Vierailija
34/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljosta jäät paitsi, hyvä seksi on kyllä ihan parasta, ei sitä voi oikein muulla korvata

Vierailija
35/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen jolle seksi ja seksuaalisuus on tärkeää. Mulle parisuhteen ydin.

Seksi on itselleni voimavara. Tänäänkin olen tyydyttänyt itseni jo 4 kertaa...

Koska tekee mieli. Seksi on nautinto!

Vierailija
36/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät varmaan aidommin kuin moni meistä..

Tämä. Itse olen hyperseksuaalinen ja tunnen olevani halujeni vanki. Tämä kuluttaa todella paljon ja aiheuttaa elämään paljon katumusta ja häpeää.

Kai tuota syndroomaa voi jotenkin hoitaa?

Jep. Sitä voi hoitaa hyvällä seksillä.

Zinc

Vierailija
37/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies jolla sama vika. Haluaisiko ap ottaa selvää mistä olemme jääneet paitsi?

Vierailija
38/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen jolle seksi ja seksuaalisuus on tärkeää. Mulle parisuhteen ydin.

Eikö tuo mene jo sairaalloisuuden puolelle? Seksi valtaa ajatuksesi ja joudut käyttämään seksuaalisiin tekoihin mittavasti aikaa päivästäsi..

Vierailija
39/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei ainakaan oo vaikea löytää parisuhdetta kun on rima noin alhaalla.

Vierailija
40/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen halusin sitä jatkuvasti mutta koska en saanut parisuhdetta niin en myöskään päässyt toteuttamaan seksuaalisuuttani. Nyt on halut vähän vähentyneet mutta uskon että hyvässä suhteessa ne pääsisivät kasvamaan. Mikään irtoseksi ei kiinnosta.

N23