Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut seksistä tai mistään siihen liittyvästä. Ihmisten mielestä jään paljosta paitsi.

Vierailija
03.05.2020 |

Jäänkö oikeasti?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et jää mistään paitsi. Oma kokemukseni on seksistä lähinnä että lähinnä mies haluaa laskea sinut täyteen jotain ällöttävää valuvaa limaa, pitää käydä suihkussa, ja elämästä tuhlautuu taas yksi tunti. Tai mies pakottaa imemään itseään eikä kiinnosta yhtään, yhtään, yhtään lutkuttaa jonkun turtaa pötköä kuin mikäkin puoliälyinen. En saa seksistä yhtään mitään irti, olen tullut siihen tulokseen että olen aseksuaali.

Niinpä. Kun seksiä ehdotettaessa laskeskelee ensimmäisenä mielessään, että sen jälkeen pitäisi jaksaa käydä suihkussa ja ehkä vaihtaa lakanatkin, niin tulee mieleen sata kiinnostavampaa tekemistä.

Just vaihdoin puhtaat lakanat ja tein suihkussa hiuksille ja kasvoille ihanat erikoshoidot. Sitten siihen tulee ukko kyhnyttämään. Kaikki hukkaan.

Vierailija
42/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihaillut naisia jotka pidättäytyvät seksistä tai käyttäytyvät muutoin seksuaalisesti arvokkaasti. Seksihurjastelijat herättävät minussa inhon ja kuvotuksen tunteita.

m34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua teille m'dam.

Vierailija
44/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan jää. Elämässä on paljon mielenkiintoisempia, kauniimpia ja nautinnollisempia asioita.

Iän myötä oma kiinnostus seksiin on loppunut täysin, ja turhalta pakolliselta suorittamiselta se sitä ennenkin tuntui.

M49

Löytyykö tosiaan miehiä jotka ajattelevat noin??

Toki. Halvalla lähtee.

Terveisin kärvistelijä. En kyllä takaa, että sitä muutkaan sinun tarpeesi niin jaksavat kiinnostaa pitemmän päälle. Tai siis oikeastaan alun perinkään.

Vierailija
45/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liki 17- vuotta ilman seksiä. Olin yksinhuoltajana ja kävin töissä. Suhdetta tai seksiä en edes ajatellut. Viime keväänä tapasin ikäiseni miehen (olemme 62-v).  Siis, seksi tämän miehen kanssa on ihanin asia mitä tiedän. Tuntuu, että vasta nyt tiedän mistä rakastelussa on kyse. Antaa ja ottaa vastaan nautintoa. Enää en mieti vatsamakkaroita, ym. Keskityn hetkeen, toisen ihmisen läsnäoloon, ihon tuoksuun, kosketuksen sähköön, kielien tanssiin. Nautin!

Vierailija
46/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kovin yleistä ole. Etkä ainakaan miesten keskuudessa haluttu ole.

Vierailija
47/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplta jää ne komeimmat ja parhaimmat miehet saamatta.

Vierailija
48/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta ei voi jäädä mistään paitsi mikä ei kiinnosta sinua.

Jos esim. laskuvarjohyppy antaa jollekin paljon, mutta se ei sinua kiinnosta, niin etpä silloin jää juuri mistään paitsi, jos et harrasta laskuvarjohyppyä.

Sama juttu vaikka pajukorin punomisessa, tai missä muussa asiassa tahansa.

Zinc

Kerrankin Zinc sanoo jotain järjellistä.

Vierailija
49/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo Zinc oikein on...

Vierailija
50/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aplta jää ne komeimmat ja parhaimmat miehet saamatta.

Näinhän se on. Alfoimmilla miehillä on myös testotasot kohdallaan. (seksuaalisuus reilassa)

Vierailija
51/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen jolle seksi ja seksuaalisuus on tärkeää. Mulle parisuhteen ydin.

Seksi on itselleni voimavara. Tänäänkin olen tyydyttänyt itseni jo 4 kertaa...

Koska tekee mieli. Seksi on nautinto!

Sun ei ainakaan oo vaikea löytää parisuhdetta kun on rima noin alhaalla.

Mitä tarkoitat? En minä jaa tavaraani kenelle tahansa. Puhuinko esim irtosuhteista, sillä niitä en harrasta. Ja toki parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin seksi. Mutta myös tosiaan se seksi. Kavereita mulla on ihan tarpeeksi, parisuhde on juuri siksi ainutlaatuinen koska siihen kuuluu seksi. Kenenkään muun kanssa en jaa seksuaalisuuttani. Mikä tässä tekee mielestäsi musta helpon? Tai että olisi rima alhaalla? Tunnut kovasti haluavan dissata minua seksuaalisuuteni takia.

Miksi ihmiset olettaa, että hyvin seksuaalinen ihminen olisi joku kevytkenkäinen?? Itse en koskaan ole harrastanut seksiä kuin parisuhteessa. Ja sama mies minulla ollut 20 vuotta.

Vierailija
52/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työura tarjota saman tyydytyksen kuin mies?

Vierailija
53/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko työura tarjota saman tyydytyksen kuin mies?

Voi tarjota paljon paremman ja älyllisesti kehittävämmän.

Vierailija
54/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei sinua kiinnosta, niin et jää paljosta paitsi.

Miksi esim. ihminen joka ei halua hypätä laskuvarjolla, jäisi paljosta paitsi jos ei hypi joka päivä tai viikko?

Vastaavasti jos ei halua ampua eläimiä, ei jää paljosta paitsi, jos ei käy Afrikassa norsuja ampumassa tai hirvimetsällä.

Vierailija
55/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näin. Pihtareita petetään.

Vierailija
56/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan jää. Elämässä on paljon mielenkiintoisempia, kauniimpia ja nautinnollisempia asioita.

Iän myötä oma kiinnostus seksiin on loppunut täysin, ja turhalta pakolliselta suorittamiselta se sitä ennenkin tuntui.

M49

Löytyykö tosiaan miehiä jotka ajattelevat noin??

Itse ainakin ajattelen ja ennen kaikkea tunnen näin. Olen vakavasti harkinnut kastraatiotakin ja tutkinut paljon siihen liittyviä kysymyksiä. Käytänössä aseksuaalina se tuntuisi monessakin mielessä luontevalta ratkaisulta, joka ei tietenkään kuitenkaan sulje pois kykyä läheisiin ihmissuhteisiin ei-seksuaaliselta pohjalta.

M49

Vierailija
57/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suuresti kaltaisiasi ihmisiä. Tuntuu, että suurin osa ihmiskunnasta on täysin vietävissä halujensa mukana. Siksi maailma onkin pilalla. Ylikansoittuminenkin on liiallisten seksihalujen sivutuote.

Vierailija
58/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan yritä hakeutua kenenkään miehen riesaksi.

Vierailija
59/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miski miehet ovat niin ilkeitä meille aseksuaaleille?

Vierailija
60/87 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miski miehet ovat niin ilkeitä meille aseksuaaleille?

Emme me kaikki ole. On meitä aseksuaaleja miehiäkin.