Täytin 30. Tässäkö tämä nyt oli? järkyttävä tyhjyydentunne
Kommentit (61)
Olet oikeassa. Peli on pelattu ja iso alamäki alkaa. t:40v
Eihän sulla olekaan elämää kun parhaimmillaan 70 vuotta jälellä :DDD Oot nuori vaikket tajua sitä ehkä nyt
Miten niin? Sulla on 30 vuotta työelämääkin vielä jäljellä. Vajaa kymmenen vuotta aikaa hankkia lapsia, jos niitä ei ole mutta haluaisit. Luvassa on uusia ihmissuhteita, parisuhteita, ystäviä ja tuttuja. Ehdit aloittaa vaikka sata harrastusta ja tulla niistä joistain vielä hyväksi. Ehdit opiskella useamman tutkinnon. Päästä vihdoin siihen kesäkuntoon.
Ihan oma valinta.
On se tuossa iässä ollut alamäkeä jo kauan. Nyt vain jyrkkenee. 40-45-vuoden välillä on jyrkintä.
Täytin 47v ja olen todella alamaissa.
Olet vielä aivan vauva etkä tajua elämästä juuri yhtään mitään.
Nimim. Kohta 60
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Sulla on 30 vuotta työelämääkin vielä jäljellä. Vajaa kymmenen vuotta aikaa hankkia lapsia, jos niitä ei ole mutta haluaisit. Luvassa on uusia ihmissuhteita, parisuhteita, ystäviä ja tuttuja. Ehdit aloittaa vaikka sata harrastusta ja tulla niistä joistain vielä hyväksi. Ehdit opiskella useamman tutkinnon. Päästä vihdoin siihen kesäkuntoon.
Ihan oma valinta.
Tarkoitat varmaan, että ainakin 40 vuotta vielä työelämää jäljellä...
Ollappa vielä 30.......
T. 60v mamma
Ensimmäiset 30 vuotta on rusinat pullasta. Loppukin voi olla ihan hyvää. Ei ihan kokonaan mutta syötävää yleensä.
Ap:lla voi hyvinkin olla ihan reilusti yli 10v hankkia niitä lapsia.
Voi tyttönen. Nyt sinä vasta alat olla naisen iässä. :)
Jos olisit elänyt kuin CICCIOLINA, niin nyt voisit nähdä maailman KAUNIINA!
Kannatiks himmailla?
Onnea nyt kuitenkin sulla 30v johdosta!
Mä oon 26v ja tuntuu, että elämä on ohi
Mä oon aina ihaillu vanhempia naisia.
m23
Vierailija kirjoitti:
On se tuossa iässä ollut alamäkeä jo kauan. Nyt vain jyrkkenee. 40-45-vuoden välillä on jyrkintä.
Näin on!
M45
Omasta mielestä tuosta alkaa elämän parhaat vuodet kun nuoruuden epävarmuudet ja opiskeluajan köyhyydet on karistettu pois...
Eikö tuossa iässä ole jo opiskelut opiskeltu ja työelämässäkin päästy vauhtiin. Ei ole enää kituuttamista ja on vapautta tehdä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on!
M45
Haista sinä käpy pitkä p
Joo, kannattaa lopettaa oma elämä, kukaanhan ei koskaan ole tehnyt yhtään mitään täytettyään 30