Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus on nyt ihan pulassa näiden koronapäätösten takia

Vierailija
03.05.2020 |

Olisi pitänyt toimia epidemian alkuvaiheessa, koska nyt Suomi on tilanteessa jossa epidemia leviää "liian" hitaasti. Eli tarpeeksi nopeasti ettei sitä voida enää tukahduttaa varotoimilla ja testaamisella, mutta liian hitaasti jolloin meillä tautihuippu on luultavasti kuukausia myöhemmin kuin muissa euroopan maissa.

Mielestäni hallituksen tulisi nyt ALTISTAA kaikki nuoret, riskiryhmään kuulumattomat ihmiset virukselle. Sallikaa opiskelijabileet, baarit auki, festarit pyörimään yms. Näin meilläkin tautihuippu saavutetaan nopeammin eikä koko yhteiskuntaa tarvitse pitää löyhässä hirressä pahimmillaan yli vuotta.

Keskustelkaa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lasten ja nuorten koronalle altistajat siis valmiit ottamaan riskin omien lastenne/lasten lastenne tai muiden rakkaiden ihmisten kohdalla? Vai koskeeko tämä vain ”niitä muita” ja itse luimitte tuosta vain onneen ja laumasuojaan (jota tuskin tulee).

Menkää nuolemaan ostokärryjä, yleisiä vessoja, oven kahvoja. Halailkaa so ma lei ta jne. Edistäkää hyvät ihmiset itse näin Suomen taloutta!

Lopeta tuo lapsista ja nuorista jankuttaminen, kun hallitus, lääkärit ja keskustelijat puhuvat nuorista AIKUISISTA. Opiskelijoista, siis korkeakouluopiskelijoista. Kukaan ei ole altistamassa lapsia, ei tietenkään.

No mitä jumalauta sinä sössötät. Lapset ja nuorethan tässä juurikin ollaan altistamassa. Opiskelijat ovat aikuisia, osa perheellisiä. Hekin ovat ihmisiä. Korkeakouluopiskelijoita on 19 vuotiaasta varmaan 80:een asti.

Altista itsesi niinkuin edellinen ehdotti, äläkä sieltä selän takaa huutele.

Vierailija
62/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lasten ja nuorten koronalle altistajat siis valmiit ottamaan riskin omien lastenne/lasten lastenne tai muiden rakkaiden ihmisten kohdalla? Vai koskeeko tämä vain ”niitä muita” ja itse luimitte tuosta vain onneen ja laumasuojaan (jota tuskin tulee).

Menkää nuolemaan ostokärryjä, yleisiä vessoja, oven kahvoja. Halailkaa so ma lei ta jne. Edistäkää hyvät ihmiset itse näin Suomen taloutta!

Lopeta tuo lapsista ja nuorista jankuttaminen, kun hallitus, lääkärit ja keskustelijat puhuvat nuorista AIKUISISTA. Opiskelijoista, siis korkeakouluopiskelijoista. Kukaan ei ole altistamassa lapsia, ei tietenkään.

Miten varmistetaan, että nämä nuoret aikuiset eivät tartuta muita työikäisiä aikuisia? 

Joku systeemihän tähän pitäisi saada, ilman että kaikki muut laitetaan eristyksiin. Olisikohan mahdollista saada nuoria aikuisia pysymään kaukana muista aikuista ja lapsista? Jos heidän liikkumisensa rajoitettaisiin tiettyihin kohteisiin/vain tietyn kellonajan jälkeen?

Joku appihan on kehitteillä. Tätähän voisi hyvin hyödyntää tässä. Itse sallisin koeryhmälle liikkumisen ulkona n. klo 18 jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketkä tähän koeryhmään nyt kuuluu?? Ehdottomasti vastustan jos siihen kuuluvat myös lapset. Mutta puollan jos vain (lapsettomat) aikuiset

Vierailija
64/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten varmistetaan, että nämä nuoret aikuiset eivät tartuta muita työikäisiä aikuisia? 

Joku systeemihän tähän pitäisi saada, ilman että kaikki muut laitetaan eristyksiin. Olisikohan mahdollista saada nuoria aikuisia pysymään kaukana muista aikuista ja lapsista? Jos heidän liikkumisensa rajoitettaisiin tiettyihin kohteisiin/vain tietyn kellonajan jälkeen?

Joku appihan on kehitteillä. Tätähän voisi hyvin hyödyntää tässä. Itse sallisin koeryhmälle liikkumisen ulkona n. klo 18 jälkeen.

Edelleen: millä varmistetaan että ne nuoret sitten oikeasti menevät ulos? Pakottamalla?

Vierailija
65/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä ne nuoret aikuiset, jotka käyvät töissä? Ne, joilla on lapsia? Ne, joiden puoliso ei ole nuori aikuinen?

Vierailija
66/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa koville nuo viimeisimmät kannatusluvut. :D

Mulla ottaa koville se lahjussatanen:)