Naiseni oli yöllä tilannut puukiukaan hemmetti eihän meillä ole edes piippua
Oli puhetta että ostetaan uusi kiuvas, onneksi kaupan voi perua ja tilata sähkökiukaan:D
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia sattuu itse kullekin 😂
Niinpä, ja onhan puukiukaat nätimpiä.
Voin nii kuvitella kui hän on haaveillut puusaunasta ku tehny tilausta. Aamulla ylpeänä kertonu sulle ja ku oot kertonu asian laidan nii se ahaa elämys et ai me tarvitaan piippu
Vierailija kirjoitti:
Ssvusauna ;-D
Niin, jos siellä on pieni ikkuna, jonka voi lämmityksen ajaksi avata, niin ihan hyvin toimii.
Silti musta tuntuu, että miehet ovat kuitenkin jollain tasolla tyytyväisiä siihen, jos naisensa on jossain asioissa tuollainen hönö.
Itse olen niin viisas, ettei tuollaisia tapahdu ja on todella nokkelat ja hyvät hoksottimet ja pärjään vaikka kuinka monessa asiassa. Vaikka en pidä siitä mitään numeroa niin huomaan, että välillä miehelle se käy jotenkin luonnon päälle. Siksi monesti himmailen, kun tehdään yhdessä jotain älyä vaativaa juttua enkä julista heti tietäväni asiaa. Taannoin tehtiin sellaista älytehtävää ja olin siinä miestä parempi ja se oli pakko tuoda esille, kun hän ei tiennyt monesti ollenkaan. Sitten taas huokaili, miten olin niin nokkela ja viisas siinäkin.
Kiuvaspa tietenkin. Sellaista juuri tarvitsettekin, päänne löylyttämiseen.
Kannattaisi tilata sen kertakäyttökiukaan tilalle teräksinen ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vain homon talossa ei ole piippua. Nainen ansaitsee parempaa.
Eli kaikki kerrostaloasujat ovat homoja :D
Kätevä mies rakentaisi puukiukaalle oman hormin (savupiipun) vaikkapa liesituulettimeen tai parvekkeelle.
Onneksi teillä sitten kuitenkin on hormi. Nyt vaan tilaatte piipun niin sauna on valmis.
Tuollaisia sattuu itse kullekin 😂