Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lestoille ja muillekin aborttia vastustaville tiedoksi

Vierailija
03.07.2006 |

Olen tehnyt keskeytyksen, ja en kokenut sitä mitenkään kummoisena, eikai sitä kukaan ajattele millin sinttiä vielä vauvana, onhan siitä niin pitkä matka vauvaksi, ja sitäkään ei kukaan tiedä olisiko siitä sellaista edes tullut, mulle se oli niinkuin joku kärpäsen tappo, ja jos tilanne vaatisi, voisin tehdä sen uudelleenkin, se kipu on silti pientä synnytystuskiin verrattaessa, ja parempihan se on, että niitä lapsia tekee sen verran kuin jaksaa hoitaa, eikä niin paljon, että osa pakostakin tulee laiminlyötyä jo pelkästään ajanpuutteenkin vuoksi.

en tajuu miks siitäkin pitää vouhkasta, oletteko nähneet, kun sian ja ihmisen 3kk ikäistä sikiötä verrataan? ne ovat identtiset vielä siinä vaiheessa, eli sellainen möykky on vielä aika kaukana niistä amerikkalaisten kiihkomielisten abortinvastustajien videoissa näytettävistä, varmasti vammaisista (kun niin myöhäiset viikot) sikiöistä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttia käytetään ehkäsynä ja eikun uusiks!

Vierailija
2/2 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lesta enkä abortin vastustajakaan. Jokainen saa mun puolesta tehdä omat ratkaisunsa.

Mutta... Mulle on tehty keskeytys ja _se oli helvetillinen_ kokemus!

Ok, susta ei tuntunut miltään. Toisista tuntuu. Mun keskeytys seuraa mun mukana koko loppuelämän. Siinä tilanteessa se oli oikea ratkaisu, mutta ei todellakaan helppo! Ja onneksi raskaus oli vielä kovin alussa..

Mutta pienistä viikoista huolimatta en todellakaan sano, että se oli kuin kärpäsen tappo.

Jokaisella on oikeus tehdä niin kuin sen hetkiseen tilanteeseen sopii, mutta jos ystäväni tulee sanomaan, että hän harkitsee aborttia, pyydän häntä miettimään uudelleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla