Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viikon tyhmin riita kasassa! mies laittoi pitsapohjaan mannaryynejä!

Vierailija
03.07.2006 |

mies oli ajatellut tehdä lasten kanssa pitsaa kun minä olin jumpassa. päivitteli sitten että oli vehnäjauhot loppuneet kesken ja oli ajatellut käyttää korppujauhoja (?!)

huomasin pöydällä tyhjän lasipurkin jossa säilytän mannaryynejä. ihmettelin sitä, jolloin mies ilmoitti ottaneensa korppujauhot siitä purkista... oi että aloin nauraa!! ;) mies suuttui...

on kuulemma typerää kun purkeissa ei lue mitä niissä on jne. täytyy kuulemma laittaa kaikkiin purnukoihin nimet, just joo

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa muuallakin on " tyhmä" riita,,, meillekin tuli ihan pikkujutusta. Nyt varmaan mökötetään viikko =(

Vierailija
2/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähinnä naurattaa koko eilinen ilta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän riidat on aina tyhmiä, harvoin riidellään asiasta, mutta tän aamunen oli kyllä taas tyhmääkin tyhmempi.

Mies heräsi kiukkuisena. Ajattelin, että löhötköön sämgyssä rauhassa, minä keitän puurot ja kahvit. Noh, herra nousi ja alkoi lusikoida puuroa: kamalan löysää. En kommentoinut mitään.

Lapset haki lehden laatikosta. Mies: miksi tämä on näin rytyssä? Mietin vaan itsekseni, että aivan sama ja lopeta jo...

Mies otti kahvia ja tokaisi, että on se nyt helvetti, että ei edes kahvia voi kunnolla keittää, jos sitä alkaa keittämään. Silloin kiehahti. Vastasin takaisin, että mikäs siinä nyt sitten mättää, kun samalla tavalla aina keitetty. Mies sanoi, että joku virhe tässä on KANNATTAISI VARMAAN KESKITTYÄ SIIHEN, MITÄ TEKEE, JOS EI OIKEEN OSAA HOMMAA.

Siis niinku mitä???? Siitä keskusteltiin hetki aika tiukkaan sävyyn. Ukko sai purettua kiukut ja suututettua minut. Reilu meininki. Lähti siitä sitten suukotellen ja hyvällä tuulella ulos.

Vierailija
4/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl joka purnukas pitää lukea mitä on! mies on kyl oikeassa

Vierailija
5/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan ei saa laittaa jotakin tuotetta vanhaan purkkiin ja unohtaa nimetä uudestaan!

Tuttavaperheessä kun oli emäntä ostanut täyttöpaketin valkosipulijauhetta ja tyhjentänyt sen inkivääripurkkiin. Yläasteikäinen lapsi sitten teki iloisesti koulussa opeteltuja joulupipareita, jotka muistetaan lopun ikää... :) Ei ne pahoja olleet, mutta sangen erikoisia - varmasti olisi paikallaan homejuuston kera. Suosittelen ensi joulun hitiksi! (Itse mä rakastan homejuustoa, mutten kyllä millään ymmärrä sen yhdistämistä joulupipareihin - menee molemmat pihalle)

Vierailija
6/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kysyi kiltisti et " olisko leipää?!" ;)

miehen kans syötiin pitsasta pääliset (juusto, oliivit ..)

aion vastaisuudessa laittaa nimet niihin purkkeihin, mutta tuntuu että kotona pitäis lukea joka paikassa missä mikäkin tavara sijaitsee, mies ei nimittäin löydä mitään tavaroita, ei edes omia vaatteitaan!

väittää että minä vaihdan järjestystä liian usein... (pitää ehkä paikkansa?) usein yritän kuitenkin informoida miestä jos olen jonkin tavaran paikkaa vaihtanut, kuuntelee tai ei.. terv ap

Vierailija
7/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin laitoin kerran jauhelihamauste -purkista kanelia lihapulliin, kokkailin anopilla ja se oli " unohtanut" nimetä purkin uudestaan..

hyviä olivat. ;P

Vierailija
8/8 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tiedättekös, saitte mut tosi hyvälle tuulelle, kun kuulin että muillakin sama meininki!!! KIITOS! Annetaan niiden välillä kiukutella. Isoja lapsia ovat, ainakin välillä:o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan