Vihaan kumppanin lapsia
Vihaan niitä lapsia niin paljon. Niitten paska asenne ja kunnioituksen puute aikuista kohtaa on olematon. Vihaan niitten ääntä, nimiä, kaikkea niissä. Viha on vaan kasvanut kasvamistaan. Kumppani ei puolusta mua näiden asenteelta. Aivan sama vaikka jäisivät junan alle.
Vihaan kaikkia maailman lapsia koko sydämestäni.
Ps mua ei kiinnosta *ittuakaan onko sulla omia vai pidätkö niistä. Lapsi ei ole koko maailma eikä todellakaan tulevaisuus. Lapsi on vaan stressiä tuottava olento.
Kommentit (41)
Ap provoilee. Aina tätä sama paskaa kumppanin lapsista.
Vaihtakaa lapsettomaan mieheen, sillähän siitä pääsee!
Vaihda mistä, ei ole mitään järkeä olla suhteessa, jossa kaupanpäälle tulee lapsia, joista ei edes pidä, lapset eivät ikinä lähde pois kumppanin elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaamasi lapset (kun kerran kaikkia mahdollisia lapsia vihaat) maksavat aikanaan sinunkin eläkkeesi.
Enköhän ole kuollut siihen mennessä ennen kuin ne eläkkeet alkaa kilahtelee. Siihen vihaan kun maailmassa on niin paljon huonokäytöksisiä paskiaisia. Karttakepillä olis asiaa.
No puolisosi saa sitten leskeneläkkeen.
Sori, ei olla naimisissa tai kihloissa. Senkin vatipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itse inhoan uuden kumppanini lasta. En mitenkään osaa luoda suhdetta lapseen. Lapsi on outo, mielestäni ruma. Inhottaa koko ipana. Ero tulossa, en vain voi väkisin pitää lapsesta. Joskus on myönnettävä totuus.
Jep, tukka silmillä ja huppari päässä ja rumat vaatteet mitä vanhemmat hankkinu, luulevat olevansa jotain siistejä ja cooleja, enemmänkin noloja, ihme ääntelyä ja mölinää joka on vielä nolompaa.
Kiitos että ymmärsit.
'
noloja lapsia? :DD sinähän se vasta nolo oletkin kun ajattelet noin LAPSISTA! tajuat varmaan että he ovat sua kymmeniä vuosia nuorempia, ette ole samalla kehitystasolla? toisaalta lapset lieneekin viisaampia kuin sinä katkera kanttura..
Omat lapset ovat aina tärkeimmät. Kukaan ei voi tulla siihen väliin. Jos et hyväksy kumppanisi lapsia, ei teistä voi tulla mitään. Valitettavasti asia on näin.
Ap, olet todella mitätön hyttysenp***a vihasi kanssa.
Viha on voimakas sana, mutta tavallaan ymmärrän. Suhteen luominen ”erilaisiin” lapsiin tai nuoriin kuin mitä oma muu lähipiiri on, voi olla yllättävän vaikeaa. Minulla oli tosi hyvä suhde ex- miehen lapseen ja on edelleen. Hän oli hyvin saman tyyppinen kuin sisarusteni ja kavereiden lapset. Kiva tyttö, jota oli helppo ymmärtää ja josta oli tosi helppo pitää. Nyt olen uudessa suhteessa ja tunnen miehen lapset hyvin vieraiksi ja en oikein osaa löytää myönteisiä, hyviä asioita heistä. Yhteinen aika on aina jotenkin epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaamasi lapset (kun kerran kaikkia mahdollisia lapsia vihaat) maksavat aikanaan sinunkin eläkkeesi.
Enköhän ole kuollut siihen mennessä ennen kuin ne eläkkeet alkaa kilahtelee. Siihen vihaan kun maailmassa on niin paljon huonokäytöksisiä paskiaisia. Karttakepillä olis asiaa.
No puolisosi saa sitten leskeneläkkeen.
Sori, ei olla naimisissa tai kihloissa. Senkin vatipää.
No lainsäädäntö juuri muuttui ja susiparitkin voi saada leskeneläkkeen tietyin edellytyksin.
T: Vatipää
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ap on fiksu ja järkevä, rauhallinen ja ihana ihminen! Ja mikä tärkein, hän on mieleltään terve ja hyvä esikuva kaikille kaikessa. Mies on oikea onnenpekka, kun on löytänyt ap:n kaltaisen upean ihmisen vierelleen!
Mistä oletat, että aloittaja on nainen? Kun aloituksessa kirjoitti kumppani.
Olet ollut lapsena samanlainen? Et kuulosta siltä, että sinut olisi kasvatettu.
Vihaat lapsia, mutta olet kuitenkin valinnut kumppanin, jolla lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itse inhoan uuden kumppanini lasta. En mitenkään osaa luoda suhdetta lapseen. Lapsi on outo, mielestäni ruma. Inhottaa koko ipana. Ero tulossa, en vain voi väkisin pitää lapsesta. Joskus on myönnettävä totuus.
toivottavasti noin oksettavaa ihmistä ei halua tai huoli enää kukaan. ansaitset olla yksin
Tapa kuule ittes. NOIN OKSETTAVAA IHMISSTÄ EI HUOLI KUKAAN, OLET ÄLLÖTTÄVISTÄ ÄLLÖTTÄVIN!!!! MIKÄ OIKEON LUULET OLEVASI ETTÄ TUOLLAISTA PASKAA TULET YÄNME SUOLTAMAAN JQ TUOMITSET TPISEN IHMISEN JOKA VAAN ILMAISEE REHELLISESTI TUNTEITAAN!!! KYLLÄ AP:LLÄ ON OIKEUS VIHATA LAPSIA, SE EI SINULLE KUULU TIPPAAKAAN ETKÄ SIINÄ ATVOSTELE, PIDÄ RUMAT MÖLYT MAHASSASI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti noin oksettavaa ihmistä ei halua tai huoli enää kukaan. ansaitset olla yksin
KUVATUS. PÄÄ KIINNI!!! Et ole ansainnut olla olemassa.
lapset todella ovat tulevaisuus v*tun tampio!
Surullista, että lapset joutuvat kasvamaan heitä vihaavien aikuisten kanssa.
Ihanaa räytyä toisen tunnekuohussa. Ymmärrän sua ap ihan täysin. Näitä juttuja lukiessa tulee aina hyvä fiilis ku on päättänyt itse pysyä sinkkuna. Ei ole eikä tule enää miestä. Ah miten rauhallinen feng shui. Suosittelen kokeilemaan elämää ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Haeppas nyt apua tuohon mielenterveysongelmaasi. Kuulostat todella raskaalta ihmiseltä ap. :)
Hae kuule ihan itse. Hae apua siijen että opettelet ymmärtämään myös mielenterveysongelmaisia ja niitä joilla on vihaa!!! Sillä sinun ymmärtämättömyytesi ei ole yhtään sen vähäisempi mielentwrveysongelma kuin ap:n tuntema viha!!!! Kaikkein raskaimpia ihmisiä ovat kyllä valitettavasti ne mielenterveysongelmaisten tuomitsijat, jotka ovat ITSE SYNTYNEET KULTALUSIKKA SUUSSA, ja joilla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mitä elämä voi pahimmillaan olla! Sieltä paremmasta PAIKASTAhan on kätevää tuomita. Samaan siis syyllistyt itse kuin apkin!!!
Ymmärrän hyvin. Nuo yksinhuoltajat vinkuu aina uutta kumppania elämäänsä, mutta se uusi kumppani on sitten sellaisessa "tiedä arvosi ja paikkasi asemassa". Sano sille että syö paskaa, ja se on moro!