Kuinka usein ostatte kotiin karkkipussin?
Kommentit (46)
noin. 500g ostan irtokarkkeja kerran viikossa ja vedän kerralla kun katon jotain leffaa.
En ole koskaan ostanut karkipussia.
Liian usein täälläkin. Ja heti syön kaikki, vaaka kiittää.
Vierailija kirjoitti:
noin. 500g ostan irtokarkkeja kerran viikossa ja vedän kerralla kun katon jotain leffaa.
Sama! Irtonamupussukka ja leffailta - täydellinen yhtälö.
Jos haluaisin ylläpitää valheellista hyvis-kuvaa, sanoisin, että noin 1-2 kertaa vuodessa. Kun en halua, koska mitäpä väliä sillä on mitä anonyymilla palstalla minusta ajatellaan, kerron totuuden ja sanon, että 4-6 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut karkipussia.
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin ylläpitää valheellista hyvis-kuvaa, sanoisin, että noin 1-2 kertaa vuodessa. Kun en halua, koska mitäpä väliä sillä on mitä anonyymilla palstalla minusta ajatellaan, kerron totuuden ja sanon, että 4-6 kertaa viikossa.
Sama.
Kun kävin töissä ostin ahdistukseen usein herkkuja, pari kolme isoa karkkipussia viikossa.
Nyt oon ollut maaliskuun puolesta välistä lomautettuna.
Maaliskuussa taisin syödä 2 karkkipussia ja huhtikuun olin kokonaan ilman lisättyä sokeria! Koitan jatkaa tätä niin pitkään kuin pystyn. (Oon pitänyt pari kertaa viikossa herkkupäiviä, jolloin oon kuitenkin herkutellut kaloripitoisilla herkuilla esim juustolla tai turkkilainen jogurtti-kerma-mustikkarahkalla.) Sokeriin oon ollut tosi pahasti koukussa.
2-4 krt/kk ostan isomman määrän karkkia. Voi olla esim joku Matador-pussi, suklaalevy ja pieni pussi Kouvolan lakua. Sit lösähdän sohvaan kattomaan jotain hyvää sarjaa tms ja syön kunnes ällöttää. N 57, parisuhde, aikuinen lapsi
No ei ole mikään humble brag, vaan muuttunut makuaisti. En ole enää vuosiin ostanut karkkia. Sama juttu suklaan ja esim leivosten ja kakkujen kanssa. Sen sijaan juusto ja punkku uppoaa! Vähän sama kuin nuorempana join golden capin omenasiideriä. Nykyään vain punkku ja ehkä harvakseltaan joku kuiva valkku/kuohari kelpaa.
Emme juurikaan harrasta napostelua, joten vain muutaman kerran vuodessa. Enemmän menee iltapalaksi jäätelöä, keksiä tai omia leipomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin vaikka kilon kerralla, mutta en pysty hillitsemään itseäni, jos toimin näin. :( Siksi tyydyn 200-300 gramman kertasatsiin, että säilyisi edes jonkinlainen järki ja kohtuus.
Muuten en osta karkkipusseja vaan suklaata.
Todella harvoin. Herkut kyllä uppoavat, mutta en oikein välitä karkeista. En välittänyt edes pienenä, vaan veljeni sai minunkin lahjakarkit. Vain Fazerin-parhaat pussin jääkarhukarkit pidin itse. Saisipa niitä irtomyynnistä....
Liian usein nykyään. 5 hengen perhe Ja nyt kotikoulun aikaan lähtenyt ihan lapasesta koko karkin ja pullan syönti. Vähän niinkuin syötäisiin itseä lohduttaakseemme tai turvallisuuden ja hallinnan tunnetta tavoitellen. Ei kyllä ole hallinnasta tietoakaan..
Vierailija kirjoitti:
Emme juurikaan harrasta napostelua, joten vain muutaman kerran vuodessa. Enemmän menee iltapalaksi jäätelöä, keksiä tai omia leipomuksia.
Onhan se kaiken muunkin kuin karkin syöminen iltapalaksi napostelua. Tekopyhää.
Silloin kun lapset pyytää eli ehkä kerran pari kuussa. Meillä on karkkipäivä lauantaisin mutta yleensä pyytävät jätskiä, suklaata, donitsia eli ei aina karkkipussia. Lapset syö, itse en edes maista. Itselleni oon ostanu karkkipussin ehkä 2 kertaa 20 vuoden aikana, en ole ikinä juuri tykännyt karkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kaiken muunkin kuin karkin syöminen iltapalaksi napostelua. Tekopyhää.
Napostelu tapahtuu pitkin iltaa, iltapala kestää 10 minuuttia ja sen jälkeen ollaan aamuun asti syömättä. Siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
ja teidän rasvaprosentit ovat??
Ei mitään havaintoa. Ei ole koskaan kiinnostanut mittauttaa. Vaatekoko on 38, joten en nyt mikään kovin suuri valas taida olla.
Ostan aina kun eteen tulee joku kivan tuntuinen karkkipussi. Nyt laatikossa on ehkä 10 erilaista karkkipussia, joista muutama on avattu, sillä lapset, 3 kpl, kokosivat niistä itselleen karkkipäivän sekoituksensa. Itse en syö välillä karkkia moneen päivään, mutta välillä otan kippoon kourallisen ja napsin ne vaikka täällä palstalla ollessani.
Tämän hetkisiä karkkeja ovat näköjään Turkin pippuri tavallinen ja hot&sour, englannin lakuja, haribon tropifrutti x2, dracula classic ja blood, pyörre mix, lakritsi toffee palat ja kirpeät pääkallot.