Kuinka usein ostatte kotiin karkkipussin?
Kommentit (46)
2x vk, pe ja la. 3 lasta jakaa sen. Itse en syö kuin korkeintaan yhden, jos on mieleisiä karkkeja pussissa. Aina ei oo.
En ole varmaan pariin-kolmeen vuoteen ostanut. Lapsi 5 vee joskus saa lahjaksi, tuollapa ne kaapissa vanhenevat. Toisinaan osatan suklaalevyn itselle, se kestää helposti viikon.
Lasten karkkipäivänä eli kerran viikossa lapsille jaettavaksi jonkin pienen pussin.
Kerran viikossa, tai harvemmin. Lapsi syö, tai siis säilöö ja syö vähitellen.
Olen itse ollut karkkilakossa viime joulusta lähtien.
Viimeisen neljän vuoden aikana olen ostanut muutamia irtokarkkeja ehkä kolme kertaa.
Pari karkkipussia ja kolme suklaalevyä päivässä. Minulla on massakausi menossa.
Minä syön.
Harvoin. Nappaan mieluummin suklaalevyn.
Jos tekee mieli karkkeja, kauhon irtomakeisia.
Hmmm.....onpas siitä aikaa, kun viimeksi ostettu, taitaa olla jo kymmenkunta vuotta.
Liian usein. Ainakin 2 tai 3 kertaa viikossa ja kerralla se tulee syötyä. En ole ikinä osannut säännöstellä syömisiäni :(
Maksimissaan kerran kuussa tulee ostettua pussikarkkeja. Jäävät helposti nurkkiin notkumaan. Suklaata ostan kerran viikossa, koska se on itselle mielekkäämpää herkkua.
En edes muista koska olisin karkkipussin ostanut. Mielestäni sokeri on myrkkyä.
Minulla on "herkkulaatikossa" (jonka avaan noin kerran vuodessa) vanhoja kivikoviksi koppuroituneita irtokarkkeja pusseissa, avattuja Rittersporteja joista on otettu pari palaa ja loppu suklaa on muuttunut harmaaksi, jne. Ei oikein mene minulla nämä namit. Pitäisi kai tyhjentää se laatikko.
Ennen ostin useamman kerran viikossa, mutta nykyään tuskin koskaan. Eihän perus makeiset ole kuin pelkkää sokeria ja väriaineita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on "herkkulaatikossa" (jonka avaan noin kerran vuodessa) vanhoja kivikoviksi koppuroituneita irtokarkkeja pusseissa, avattuja Rittersporteja joista on otettu pari palaa ja loppu suklaa on muuttunut harmaaksi, jne. Ei oikein mene minulla nämä namit. Pitäisi kai tyhjentää se laatikko.
No hyi. Pitäisi kyllä sen verran siivota.
Ehkä joka toinen kk. Minä ja toinen lapsi syödää, toinen ei niin välitä
Mulla on aina joku karkkipussi kotona. Asun yksin. En syö koskaan kerralla. Sieltä aina yhden napsin silloin tällöin.