Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokoulun kakkosvaihe myöhässä

Vierailija
02.05.2020 |

Oon saanu ajokortin 2017 maaliskuussa. Mun olis pitänyt suorittaa kakkosvaihe eli syventävä- ja harjoitteluvaihe (Nykyään riskientunnistamiskoulutus) viimeistään maliskuussa 2019, mutta en oo suorittanut niitä vieläkään. Nyt ajattelin että suorittaisin noi vaiheet, mutta onnistuuo se enää vai pitääkö mennä inssiin uudestaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että onnistuu enää.. Varmaan joku muutaman päivän viivästymisen olisivat vielä antaneet anteeksi 🧐

Vierailija
2/7 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa laittaa tuo otsikkosi Googlean. Mahtaisitko löytää sillä keinolla vastauksen kysymykseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulle vasta nyt tuli se mieleen? Vai tarkoitatko että 2020 maaliskuussa meni vanhaksi?

Vierailija
4/7 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten on mennyt vanhaksi. Ei oo ollut rahaa silloin suorittaa. ap

Vierailija
5/7 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maanantaina soitat autokoululle ja kerrot tilanteesi. Varmaan ainakin teoria- ja ajokokeen joudut uusimaan, tuskin teoriatunteja.

Vierailija
6/7 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistan lukeneeni että joutuisi suorittamaan inssin uudestaan kun kortin saamisesta on kulunut 4 vuotta.

Vierailija
7/7 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, mulla aikanaan myöhästyi kakkosvaihe.......... Wait for it...

...

....

Neljä vuotta. Ajoin siis kortitta neljä kokonaista vuotta. Hävettää. Sain lykättyä kaksi kertaa ja kolmannella sanoivat että nyt pitää suorittaa kakkonen, mutta mun ongelma oli, että puuttui pimeälläajo eikä silloin ollut simulaattoreita ja mun kortti meni vanhaksi kesällä.

Mulla riitti, että lompsin autokoulun kun lopulta halusin kakkosvaiheen pimeälläajoineen suorittaa. Sieltä sanoivat, että koska kortti on ollut niin pitkään katkolla, pitää suorittaa inssi uudestaan. Autokoulua ei tarvinnut käydä, mutta yhden ajotunnin ostin muodon vuoksi. Opettaja kysyi mun ajellessa, olenko oikeasti ollut ajamatta neljä vuotta ja pakkohan se oli myöntää, että en. En vaan ikinä jäänyt kiinni vaikka päivittäin ajoin ja mut puhallutettiinkin ratsioissa usein. Silti nyt vähän vanhempana hävettää oma saamattomuus.

Ajoin ajotuntini, suoritin teoriakokeen, varattiin inssi ja siinä se. Inssi tietenkin läpuhuutojuttu siinä vaiheessa. Aikaa kului alle viikko. Sitten heti vaan kakkosvaihetta suorittamaan. Lisäkuluja ei tullut kovin kummoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi