Täytyy kai kohta vähentää sipsien syömistä
Ei mulla ainakaan raha riitä koko vaatevaraston hankintaan kokoa isompana.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt etätyösikana käytä normaalivaatteita muutenkaan. Pyjamissa ja kylpytakeissa hillun.
*etätyöaikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt etätyösikana käytä normaalivaatteita muutenkaan. Pyjamissa ja kylpytakeissa hillun.
*etätyöaikana
*reps*
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sian vetämässä etäpalaveria pyjamissa ja kylpytakeissa :D
Minä vedän aamutakissa puoleenpäivään.
Lounastauolla käyn suihkussa ja pukeudun verkkareihin ja paitaan, mitä ei tarvitse silittää.
Meikannut en ole kohta kahteen kuukauteen ja kynnet olen leikannut leikkurilla. Ennen mulla oli viilatut ja lakatut kynnet.
Minä olen nauttinut siitä, etten tarvitse nailoneita. Olen pukeutunut perusnilkkasukkiin ja nyt katson kauanko pystyn käyttämään, ennen kuin kuluvat puhki.
Täällä myös yksi etätyösika pohtii liiallista sipsiensyöntiään. Meitä on siis useita...,
Meitä sipsiä syöviä etätyösikoja on siis enemmänkin. Yhtykäämme.
Vasta opettelin tekemään itsestäni perunan.
Nytkö mun muka täytyy jo palata konttorille?
Ei ole mitään järkeä palata konttorille, jos kaikki sujuu muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään järkeä palata konttorille, jos kaikki sujuu muutenkin.
Joo hyvin sujuu mulla sipsinsyönti täällä kotonakin.
Mun poika sanoi, että meikkaaminen on turhaa. Samalta näytän kuulemma jokatapauksessa.
Ostan sipsejä ehkä kerran kahdessa tai kolmessa vuodessa.
Kai minäkin olen etätyösika. On tuota sipsiä mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sian vetämässä etäpalaveria pyjamissa ja kylpytakeissa :D
Sillä on vierellä sipsikulho ja kahvikuppi. Uunissa paistuu valmispakastepulla.
Nuo kuitenkin pitää aamutakeissaan Suomen liikkeessä. Noilta läppäreiltä lähtee kaikki käskyt, vaikka tukka olisi pesemättä.
Katselin eteisessä olevia korkokenkiä. Ilmeisesti ne kuuluu minulle ja osaan niillä kävellä. Katoksessa on auto, jonka muistan omistavani. En ole varma, osaanko ajaa sillä.
Ollaan me possut pikkasen herkkusuita. Tein juuri dippiä oikeasta valkosipulista.